Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4511751 kertaa)

Huhtikuu 27, 2011, 17:57:44 ip
Vastaus #600

Harri Kauranen

• Vieras
No töissä tuli oltua ja ruokiksella käytiin työkaverin kanssa katsomassa yhen eläkeläisen pannoonia projektia.Alko oleen jo kohtalaisessa kunnossa,ei ollu kun tankki enää maalaustyön alla.Tulee hyvä peli,mutta tuleekohan kilpiin,epäili omistaja.

Huhtikuu 27, 2011, 22:34:58 ip
Vastaus #601

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Käytiinpähän noutamaassa kaverin jarruton pompannappi talvisäilöstä, ja vietiin se pärnäsen korjaamolle ns. katsastushuoltoon.
Oli syöny talaven aikana jarrunesteet, ja kun on niin ittumaisen hankala itse ilmailla ja tutkia noin pienestä autosta mistä tuo johtuu, niin ei sitten ite ruvettu kun pitäs saaha vielä vapuksi leima.

Ei kuvan auto, mutta samanlainen.

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Huhtikuu 27, 2011, 22:58:53 ip
Vastaus #602

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Käytiinpähän noutamaassa kaverin jarruton pompannappi talvisäilöstä, ja vietiin se pärnäsen korjaamolle ns. katsastushuoltoon.
Oli syöny talaven aikana jarrunesteet, ja kun on niin ittumaisen hankala itse ilmailla ja tutkia noin pienestä autosta mistä tuo johtuu, niin ei sitten ite ruvettu kun pitäs saaha vielä vapuksi leima.

Ei kuvan auto, mutta samanlainen.

Pärnäsen korjaamo hyvä paikka. Siellä ne meidän rouvan autoa laittavat jos minä en kehtoo.

http://www.oivanpoika.fi/parnanen.php

http://www.oivanpoika.fi/index2savo.php
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2011, 23:00:27 ip kirjoittanut Erkki Korhonen »
Napahulluna on hyvä olla.

Huhtikuu 27, 2011, 23:21:50 ip
Vastaus #603

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Karavaanari on kaikkien kaveri... ;D

Mikä ero on nakkikioskilla ja asuntovaunulla?

Nakkikioskissa jono on etupuolella.
Kommentteja uuninpankolta.

Huhtikuu 27, 2011, 23:29:52 ip
Vastaus #604

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Mutta yhtäläisyys on se että molemmissa jonoissa joskus etuilijan nenään saattaa sattua. ;D
-pena-

Huhtikuu 27, 2011, 23:35:29 ip
Vastaus #605

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Totesinpahan, että riisselin tankki onkin hyvin, hyvin ruosteinen. Ilimankos ei halunnut käynnistyä edes hinaamalla. nyt tankinpuhdistustaiat käyttöön ja pitäähän ne tukkeumat sieltä koneenkin puolelta pestä.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Huhtikuu 27, 2011, 23:53:54 ip
Vastaus #606

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.

Mutta yhtäläisyys on se että molemmissa jonoissa joskus etuilijan nenään saattaa sattua. ;D

Paappa sanoi ettei yhtökään tatappelua hävinnu kadulla, oikeussa vasta hävisi, Ei kunnioittanu häviötä jota piti joskus korjata jälistäpäin.

Huhtikuu 28, 2011, 01:04:35 ap
Vastaus #607

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Neljästi olen eläissäni nenuuni saanu. Ja niistä yhdestäkään kerrasta en voi olla ylpeä!

Eka kerran ekaluokalla kansakoulussa isot pojat heitti minut hankeen, ja minun kanssa saman ikäinen pieni kilimu kävi tilsasemassa siellä nekkuun.
Toisen kerran 7 -luokalla luokkakaveri tinttas varottamatta. Tosin sen lasken kaverin luonnevian syyksi enkä omakseni, myöhemmin hän tappoi yhen äijän kun tarvitsi sen autoa ja rahaa, ja sittemmin joku tappoi myös ko. kaverin.
Kolmas kerta oli kun seurusteluvaiheessa nykyvaimoni kanssa oli jostakin asiasta eri katsontakanta, niin hää otti ja mottas että veret irtos.
Neljäs sattu reilut kymmenkunta vuotta sitten lähikapakissa, vaan en vieläkään tiijä kuka löi, mutta lyöty oli koska kolvi oli arka ja paita veressä.

Tämä vähäinen turpiin saamiseni johtuu varmaankin hissukkamaisesta ja syrjäänvetäytyvästä luonteestani, ja siitä että kannanottoni asiohin ovat aina olleet hyvin pehmeitä ja varovaisia. ???
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2011, 01:06:10 ap kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Huhtikuu 28, 2011, 09:24:55 ap
Vastaus #608

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sovittiin aikoinaan rouvan kanssa, että jos lyömään aletaan niin minä saan lyödä ensin. Pystyy silloin molemmat lyömään kerran.
 ;D

Huhtikuu 28, 2011, 10:09:27 ap
Vastaus #609

pekka pelkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
"Tämä vähäinen turpiin saamiseni johtuu varmaankin hissukkamaisesta ja syrjäänvetäytyvästä luonteestani, ja siitä että kannanottoni asiohin ovat aina olleet hyvin pehmeitä ja varovaisia. "

Se on hitaitten jalkojen vika jos turpiin tulee  :o
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.

Huhtikuu 28, 2011, 16:16:01 ip
Vastaus #610

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Joka on minun nähny juoksuaskeleita ottavan, se on erehtynyt henkilöstä.

Mieluummin kyllä vaikka otan köniin kuin juoksen itseni henkihieveriin.
Ylimääräinen liikuntahan voi tempasta vaikka pumpusta, mutta tuommonen nysänenä niinkun mullakin on ei kuitenkaan ole elon jatkumisen kannalta niin tärkeä. ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Huhtikuu 28, 2011, 16:42:41 ip
Vastaus #611

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Ei ongelmista eroon pääse juoksemallakaan, kääntymällä vastaan ja osoittamalla että sä putoot ekana ja muista ei tiedä rauhoittaa hyvin kun osaa valita sen nokkamiehen. Kokeiltu temppu rannassa kun menasivat auttaa tupakin poltossa ja kaljakeissin juomisessa kun olin menossa veneelle eräs kaunis päivä, kaverit jo rannassa katsoi pitääkö sinne avuksi kipaista niin vanhin vilkaisi ja sanoi et tuskin. Kaiken nuo hampuusit veis josei niille rotia pidä.

Huhtikuu 28, 2011, 18:46:40 ip
Vastaus #612

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Leivoin limpun vähähiilihydraattista leipää ( 1.9 % Hiilareita) Ja tein kyytipojaksi haudutettua hapankaalta, seassa omenaa, porkkanaa, sipulia ja siirappia, niitten kanssa pari pannulla käristettyä bratwurstia...nami nami..... :)

Niin...Töitäkin kerkesin tehdä ja käydä trumpalla ajamassa pikku lenkin....
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Huhtikuu 28, 2011, 21:50:08 ip
Vastaus #613

Markku Valtonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Tuo lause sopisi (sopii) erään vanhan työkaverin suuhun kuin nenä pähän. Hänen ei ole nähty ottava juoksuaskelia kuin kerran elämässään, 4-5 askelta katua ylittäessään, muuten hän olisi jäänyt auton alle.
MV.

Huhtikuu 28, 2011, 22:36:48 ip
Vastaus #614

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija

Mieluummin kyllä vaikka otan köniin kuin juoksen itseni henkihieveriin.
Ylimääräinen liikuntahan voi tempasta vaikka pumpusta, mutta tuommonen nysänenä niinkun mullakin on ei kuitenkaan ole elon jatkumisen kannalta niin tärkeä. ;D

Eipä pärjää Pentti nenäkilpailussa Mehmetiille ei.

"The biggest nose" in the world in 2005, Mehmet Ozyurek

Napahulluna on hyvä olla.