Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512283 kertaa)

Heinäkuu 17, 2010, 01:52:21 ap
Vastaus #180

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Täsmennetään vielä senverran, että etukäteispuheet koski sitä että mennään katsomaan Volkkaria. Ja kun hinta alkoi asettua kohtuulliseksi, laskin lompsassa olevan voimapaperin voluumin. Myyjä hyväksyi sen. Eli asioita vain tapahtui.
Tunturi-juttuihin en ota kantaa; olen senverran vanha ukko, että olen ehtinyt nähdä kaikenlaisia muitakin huuhaa-juttuja.
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Heinäkuu 17, 2010, 10:13:10 ap
Vastaus #181

Kari Vähäkainu

• Vieras
Miten Tunturit liittyy huuhaa-juttuihin? Laatu maksaa... ;)

Sitä tarkoitin vertailussani että farkku-Mondeon ja farkku-740 Volvon yhteenlaskettu hinta jää alle tonniin, sillä hinnalla saa nippanappa yhden suht kelvollisen mopon, maksaa nykyisin muutkin kuin Tunturit setelirahaa. Vanhoihin aikoihin jämähtäneet tietysti vieläkin uskovat että vanhempia mopoja saa hankittua roposilla kuten niitä kai saikin joskus 80-90-luvuilla.

Jaa-a, tänään vois alkaa nylkeä jumputuslaitteita sedan-Volvosta ja alkaa suunnitella niiden asentamista farmariin.

Heinäkuu 17, 2010, 15:27:53 ip
Vastaus #182

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vuoden kestäneen suunnittelun jälkeen otin tänään Transitista pois konerempan yhteydessä asentamani uuden polttoainepumpun. Ylijäämäosalaatikosta löytyi vanha AC:n valmistama pumppu, laitoin sen paikalleen. Nyt näyttää siltä, että käyntihäiriöt ovat taaksejäänyttä elämää. Ainakin alustavassa tarkastelussa; ajoin parin kilometrin matkan kolmosella kaasu pohjassa, eikä ongelmia esiintynyt. Ennen yksi kunnon kiihdytys läpi vaihteiden riitti siihen, että kone sammui pian neloselle vaihtamisen jälkeen.
Olisko taas tullut huomattua, että vanha englantilainen laatu hakkaa nykypäivän uuden japanilaadun!
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Heinäkuu 17, 2010, 16:51:17 ip
Vastaus #183

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu

Jaa-a, tänään vois alkaa nylkeä jumputuslaitteita sedan-Volvosta ja alkaa suunnitella niiden asentamista farmariin.

Täh,taitaa olla autotietämykseni päivittämisen tarpeessa,ennen ei Volvo tehnyt farmareita,ne oli kartanoautoja :o

Heinäkuu 17, 2010, 17:03:21 ip
Vastaus #184

Kari Vähäkainu

• Vieras

Täh,taitaa olla autotietämykseni päivittämisen tarpeessa,ennen ei Volvo tehnyt farmareita,ne oli kartanoautoja :o

Kai ne kartanoissa asuville on kartanoautoja, köyhemmille maalla asuville ne on vaan farmareita. Kaupunkihurreille ne on herrgårdsvagn tai jotain sinnepäin.

Heinäkuu 17, 2010, 19:54:52 ip
Vastaus #185

Harri Kauranen

• Vieras
Aamulla suunnittelin sastamalaan lähtöä,sielä olis ollu rompepäivät.No kun vaimo sitten heräs,ei oikein innostunut.Soittelin sit kaverille ja vielä kerkisin mukaan,kun se oli menossa hakeen moottoripyörää ja moponraatoa ypäjältä.Mukaan tulikin -74 mallinen piikkinen honda enduro.Pyörä kuulemma ollut navetan ylisillä vuodesta seitkyt yheksään.Läskitankkinen solifer speed,sekä soikkaan vähän osia.Itse olin vaan turistina reisulla,eli oma talli ei reisusta lihonnu.

Heinäkuu 18, 2010, 22:09:48 ip
Vastaus #186

Kari Vähäkainu

• Vieras
Ostin tänään farkku-Volvon, siinä on minulle projektia joksikin aikaa. Siihen pitäisi ängetä julmetusti bassokaiuttimia, tv:tä, dvd:tä ym audiokamaa. Sitä rahoittaakseni alan myydä mopoprojekteja ja osia pois.

Toki auto pitää myös maalata, mattamusta on kaunis väri...

[ylläpito on poistanut liitteen]

Heinäkuu 20, 2010, 21:29:28 ip
Vastaus #187

Lauri Viljanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään en uskaltanut tehdä juuri mitään, eilen menin ostamaan tarjouspizzaa Lidlistä ja jäin juttelemaan kaverin kanssa parkkipaikalle. Juttua riitti ja nyt mulla on sitten Suzuki GT 380 :)

Ostin mä kyllä sen pizzankin.

Heinäkuu 20, 2010, 22:02:41 ip
Vastaus #188

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Viiskymmentä kilsaa sooloilin K-pyörällä. Visiteerasin kolomen eri motoristin tykönä. Sain kokkeilla enturosuzukia.

Mainio ilta.
Kommentteja uuninpankolta.

Heinäkuu 20, 2010, 22:12:28 ip
Vastaus #189

pasi heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No yksi auto tuli maalattua, eipä sen kummempaa :)
Pasi
Röklä

Heinäkuu 22, 2010, 06:55:27 ap
Vastaus #190

Harri Kauranen

• Vieras
Oikeastaan eilen illalla tuli vaimon veljen navetalta siirrettyä meikäläisen Ifa navetan parvelle ja koitettua sitä käyntiin.No yhä edelleen se kyllä lupaa,mutta ei vaan jaksa käydä,vaikka kaasari on putsattu.No sielä saa odottaa parempia päiviä,kyllä niitä vielä tulee.

Heinäkuu 22, 2010, 21:36:21 ip
Vastaus #191

Harri Kauranen

• Vieras
No laamanni on vähän kuin tuomari,tai oikeastaan tuomarihan se on.No tänään olin töissä ja halvattu vielä joutu oleen ihan seitsemään saakka,mutta pääsin sentään pois.Meillä oli sellanen tarinatuokio täälä meillä,tosin tänään ihan pieni.Paikalla oli minun lisäkseni kolme jannua ja juttua kyllä oli.Keskusteltiin etupäässä kylläkin ilmoista ja mopon raadoista.

Heinäkuu 22, 2010, 22:14:09 ip
Vastaus #192

Kari Vähäkainu

• Vieras
Ihmettelin eukon käyttöautoa. Ikää muutama vuosi, ja saanut jo viisi kertaa joka puolelle, nyt joku laamanni pukkasi ainoan kolhimattoman oven kunnolla sisään. Aiemmilla neljällä kerralla olenkin ite ollut ratissa: kerran sattui peräpää valotolppaan, kohta tuli jarruton tojota juuri korjatusta takaluukusta sisään, etupää kaatoi petoniporsaan joka pyöri alle, peräkärry särki vasta uusitun takapuskurin, koukun ja vasemman takakyljen, ja kärry itekin sai aisaansa. Mutta nyt oli tuuria kun sattui virkavalta ekana paikalle, eikös se laamanni ole jonkin sortin poliisimiesten esimies?

Muistaakseni jossain Kummelin sketsisarjassa (jurismia?) Jukka Eemil Vanaja toimi laamannina oikeussalissa.

Heinäkuu 22, 2010, 22:19:03 ip
Vastaus #193

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Näinhän se vanhojen miesten päivä menee Kummeli - MC Prostata

Heinäkuu 22, 2010, 22:52:29 ip
Vastaus #194

Kauko Hyvönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hirsiähän täällä on vedetty, pelti-ilmastointialan yrittäjän 2-viikon kesäloma on käytettävä rentoutuen 8), tuli siirrettyä viikonloppuna vanha hirsitalo Polvijärveltä Nurmekseen.
Kake