Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjä  (Luettu 525128 kertaa)

Huhtikuu 28, 2016, 09:50:59 ap
Vastaus #840

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Siinä se tais olla 125€ paikkeilla. Ei se kait muuten ois kallis, mutta mulle ja periaatteessa en osta ''käypään'' hintaan omalla riskillä kun toiminnasta ei oo mitään havaintua. Jos tuollasen ostasin niin joko halavalla, ettei vituttais jos on jotain vikkaa, tai sitten vähän kalliimmalla semmoselta joka pystyis kertomaan mikä kunto oikiasti on.

Pari viikkua sitten samalla torilla oli AV-1 jossa joku halvahko zoomi muistaakseni Honeywellin tmv 200mm asti. Vähän kulahtanut runko ja linssin rinkulat vähän väljät, likaset ja filtterin kierre saanut hittiä, eli olemus kuin olisi pyörinyt ulkovarastossa parikyt vuotta. Hinta sama 125€. Yks puolituttu kaveri kiikutti mulle AV-1:n viimekesänä laukkuineen, toimiva, suht siisti. Halus 15€.

Noo... nyt ei tullut hinkua hinnan takia ja kun mulla on jo yks 1.7 C/Y mountti ( siinä on kyllä öliyä iiriksessä ettei taho liikkua). Se on yashican lasi. Tuskin Planari minusta yhtään parempaa kuvvaajaa ois saanu. :)
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Toukokuu 26, 2016, 18:59:57 ip
Vastaus #841

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
40-osainen kierretappi- ja pakkasarja 15€. Ei ole uusi kiinanhalppis. Vanha kiinanhalppis saattaa olla kun ei kerrota valmistajaa tai valmistusmaata. Ihan laadukkaan oloisia ovat kuitenkin.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Kesäkuu 03, 2016, 17:35:54 ip
Vastaus #842

Harri Kauranen

• Vieras
Vaimo töistä tullessa poikkes kirpparilla ja osti tosi nätin päiväpeiton meidän 120 senttiseen sänkyyn.On kyllä aivan käyttämättömän näköinen ja makso kuulemma kaheksan euroo.

Kesäkuu 03, 2016, 19:35:36 ip
Vastaus #843

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Perhanan kirppikset Vaasan Liisanlehdossa iso jossa kulutin aikaa melkein tunnin jotta mopokerho aukee, ei mitään jota olisin ottanut edes ilmaiseksi. Lähes kaikki hyllyt kyllä katselin, yksi pieni kaappi lasiovilla olis ollu hyvä mutta ei ole tilaa.

Kesäkuu 04, 2016, 10:58:54 ap
Vastaus #844

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Löyty cramer grilli. Käyttämätön. Letkussa vuosiluku 1989.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kesäkuu 05, 2016, 09:36:53 ap
Vastaus #845

pertti kostamo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaksi Blaupunkt Derbyä 30€. Ulkopuolelta ehjiä. Antennit puuttuu mutta toimivat muuten. Mistä antennit?

Elokuu 15, 2016, 09:25:17 ap
Vastaus #846

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löytyi tyyliin sopivia ajokamppeita. Kaveri kyseli, onko kiinnostusta öljykangasasuun. Hän oli aikanaan ostanut vehkeet kuudella kympillä kokeilematta, mutta ne olivat osoittautuneet hiukan pieniksi. Kokeilin, ja ovat juuri sopivan kokoiset. Miekkonen halusi omansa pois, ja nyt olen onnellinen Belstaff Trial master professional -takin ja -housujen omistaja.

Kohta ajelemaan kolmisen sataa kilometriä kuuroisessa säässä. Ehken vielä luota noihin täysin, vaan puen niiden päälle kurahousut ja sadetakin. Kotona puhdistus, vahaus ja sadepäivänä sitten kokeilemaan.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Elokuu 15, 2016, 14:38:20 ip
Vastaus #847

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kirppareilta etsinyt LA puhelinta, nyt löyty 40 kanavainen mutta en enään viittis laittaa antennia, käsi kapula jossa 22 kanavaa niin ostaja on tässä. Kerrompa syynki, vanha kaveri mökillä ihan lähellä ja sammuttaa heti GSM puhelimen jos ei soita. LA on aina päällä, olis kiva höpistä ja sopia kylään tulokin. Ei haittaa vaikka akut olis simahtaneet kun ne on helppo vaihtaa, hirvimiehiltä noita on jäänyt. Suht ehjä pitäis olla, meillä on yksi vanha merivartioston mies joka noita korjaa. Kaikki kirpparin koluajat, jos löytyy niin osta jossei miljoonia maksa. Emäntä maksaa rahat ja matkapostiin saa laittaa että vastaanottaja maksaa. Minen valita josei toimi, kuhan on antennit ja ulkoisesti suht hyvä. Mun tapoihin ei kuulu valittaa, jos ostan niin vika on mun. Aseita ostanut ja paskaa saanyt mutta jotkin helmet on korjannu tilanteen. Viimeksi väänsin kättä yhden myyjän kanssa joka myi 22LR reukkua vm 1882 ja lupa vaaditaan, jos se on varmasti 1882 niin se on lupavapaa ja pyysin meneen näyttämään poliisilaitokselle. Jos sillä ampuu pitää lupa olla mut miksi maksaa 78€ jos kunto ei kestä ampumista. 1890 on raja jonka alle ei lupaa tarvi jos sillä ei ammuta.

Elokuu 15, 2016, 15:06:57 ip
Vastaus #848

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Martti noihin öljykangas releisiin löytyy spreitä joilla pitää vettä, mulla vanha kunnon kalastajan lakki ja ei vuoda kun joka vuosi sen pruuttaan. Merkkiä en muista mut veneen pressua sillä kyllästin vaikka vanha kikka oli paras. Oikeaa steariini kynttilää hioi saumaan ja sitten silitysraudalla päälle.

Elokuu 16, 2016, 11:27:25 ap
Vastaus #849

Harri Kauranen

• Vieras
Tänään ostin kymmenen millin ja seitsemäntoista millin kiintolenkin ja kustansi kokonaisen euron.Olis ollu kolmella kymppiä sellanen reilunkokoinen ultraäänipesurikin,sellanen noin viiden litran säiliö,mutta en siihen sortunnu.

Elokuu 16, 2016, 13:05:14 ip
Vastaus #850

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minäkii mänin halapaan, ostin yheltä viehättävältä naeselta (omasta käytöstä!) arvijolta aenakii viistoestakilosen kiäntöalustalla varustetun ruuvipenkin kympillä.

Luulin että semmosiilla uusilla pyytelöövät kivijalakakaupoessa maltaeta, vuan kun tarkistin ni Motonetistä oesin suanu lähimaen samanlaesen uuven melekein samalla hintoo. Ei oes tarvinnu panna kun vähä reilu satku lissee. :-X
-pena-

Elokuu 16, 2016, 19:26:43 ip
Vastaus #851

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ettikää ny mulle se LA puhelin, tiim ahman LAa neito voi olla pulassa. Satanen on OK hinta.

Elokuu 17, 2016, 22:39:07 ip
Vastaus #852

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt on pakko alkaa syynätä tarkemmin tai okeesti ostaa pois nokian vanhoja kontioita kirppareilta kun näköjään jotkut maksaa näistä aivan mahottomia. Itse olen noin vitosen-kympin bruukannut maksaa tommosista  http://www.huuto.net/kohteet/nokian-vanhat-kontio-super-kumisaappaat-43/417636035 saman myyjän suljetut niin pisti silmään ne naisten punaiset melkein neljä sataa! http://www.huuto.net/hakutulos/sellernro/2434973/status/C onko noi joku uus cool muotijuttu nykyään vai jotain muuta kun noin hinnakaiksi tulleet?

Elokuu 17, 2016, 22:53:49 ip
Vastaus #853

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Uusiakin LA-puhelimia näkyy olevan myynnissä alta satasen,ei muuta kuin nettiä selaamaan...

Elokuu 17, 2016, 23:05:53 ip
Vastaus #854

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Multa löytyys tommonen laadukas Mocoma 9S käsi kapula jossa akku varmaan sökö mutta siinä ylimääräinen AA akkukotelo ja tupakinsytkäri johto ja ehjä noin 70cm antenni. Mitä tarjotaan ? :)