No sulla ja kassalla eri musiikkimaku, kuin myyjälllä!
Lainaus käyttäjältä: Jouko Kuisma - Huhtikuu 22, 2016, 22:38:37 ipNo sulla ja kassalla eri musiikkimaku, kuin myyjälllä! ...taikka esim mulla
Lainaus käyttäjältä: Kari Sillanpää - Huhtikuu 23, 2016, 08:42:37 apLainaus käyttäjältä: Jouko Kuisma - Huhtikuu 22, 2016, 22:38:37 ipNo sulla ja kassalla eri musiikkimaku, kuin myyjälllä! ...taikka esim mulla No miksi Karilla musiikki maku noin nauratta?
Lainaus käyttäjältä: lasse roholm - Huhtikuu 23, 2016, 22:10:10 ipLainaus käyttäjältä: Kari Sillanpää - Huhtikuu 23, 2016, 08:42:37 apLainaus käyttäjältä: Jouko Kuisma - Huhtikuu 22, 2016, 22:38:37 ipNo sulla ja kassalla eri musiikkimaku, kuin myyjälllä! ...taikka esim mulla No miksi Karilla musiikki maku noin nauratta? Eri Kari vastaa näin: en minäkään olisi kehdannut isompaa hintaa levyille laittaa. Kyllä sellainen mistä pitää ja mitä arvostaa hinnoitellaan arvon mukaan, kaikki muu saa mennä hälläväliä hintaan. Kun hinnoittelee tarpeeksi alas niin ehkä joku haksahtaa ostamaan eikä kammotuksia tarvi kantaa takas kotiin. Näin arvelen myyjän ajatelleen hinnoitellessaan levyjään.
Lainaus käyttäjältä: Kari Vähäkainu - Huhtikuu 23, 2016, 22:18:44 ipLainaus käyttäjältä: lasse roholm - Huhtikuu 23, 2016, 22:10:10 ipLainaus käyttäjältä: Kari Sillanpää - Huhtikuu 23, 2016, 08:42:37 apLainaus käyttäjältä: Jouko Kuisma - Huhtikuu 22, 2016, 22:38:37 ipNo sulla ja kassalla eri musiikkimaku, kuin myyjälllä! ...taikka esim mulla No miksi Karilla musiikki maku noin nauratta? Eri Kari vastaa näin: en minäkään olisi kehdannut isompaa hintaa levyille laittaa. Kyllä sellainen mistä pitää ja mitä arvostaa hinnoitellaan arvon mukaan, kaikki muu saa mennä hälläväliä hintaan. Kun hinnoittelee tarpeeksi alas niin ehkä joku haksahtaa ostamaan eikä kammotuksia tarvi kantaa takas kotiin. Näin arvelen myyjän ajatelleen hinnoitellessaan levyjään. Vai oikeen kammotuksia! Se toinen Kari miltä en kysyinyt mitään vois tähän pistää linkin siitä musikiista joka on parempi kuin 5 centtiä koko albumista !? Miten sun musiikki maku ?
Tännään pongasin kirpparilla Contax 137 kameran (se se kait oli) jossa kiinni Planar 50/1.7. Linssi ois kiinnostava, mutta kö.