Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjä  (Luettu 524818 kertaa)

Helmikuu 08, 2016, 12:59:20 ip
Vastaus #780

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Rakas avovaimoni, toi perjantaina miulle kirpparilta löytämänsä orginaalin Norjalaisen villapaidan, rasvahäntälampaan villaa, vaoikuttaa käyttämättömältä, 20€ ja on ihan sopiva :)

Helmikuu 08, 2016, 16:21:53 ip
Vastaus #781

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Olen tutustunut aikoinaan rasvahäntlampaaseen syömällä sen lihaa kebabin muodossa Egyptissä,luulisin että villatakkisi ei ole tehty em. lampaan villasta vaan jonkun muun rodun villasta.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Helmikuu 08, 2016, 16:41:59 ip
Vastaus #782

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu, ei se ole sama mikä epyktissä. Rotu on luultavasti rygja, millä on paksu häntä, siitä vaan käytetään nimitystä rasvahäntälammas.

Helmikuu 13, 2016, 14:46:44 ip
Vastaus #783

Harri Kauranen

• Vieras
Tänään hyvät ja sopivat ajohousut kaheksalla eurolla.Näissä on säärissä ja reisissä jotkin kovikkeet ja molemmissa reisissä myös reisitaskut,toki normaalitaskutkin,mutta ei takataskuja.Väri vähän tosin outo,sellaset syvän vihreät housut.

Helmikuu 25, 2016, 19:20:37 ip
Vastaus #784

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Parit kirjat antikvariaatilta.

Olli Nuorto - Balkania autossa ja auton alla.
Matkakertomus 1920-luvun lopulta, kolme nuorta miestä käy autolla Balkanilla. Ja ilmeisesti auto tekee tenän useammin kuin kerran. Paljon kuvia, vaikuttaa lupaavalta.

Paavo Pero - Maatalouspolttomoottorit ja traktorit
Tarttis vielä hommata se maamoottori. Siksipä tämän ostinkin, koska aion sellaisen joskus hommata.

Pitää vaan tuo tällä hetkellä kesken oleva Leonid Leonovin Metsä lukea loppuun ennen kuin näihin enemmälti paneutuu. Olen sitä kolmatta kertaa lukemassa, viimeksi jäi n. 450. sivulle. Nyt enää sata jäljellä 670:stä, taitaa tulla luettua tällä kertoo kokonaan.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Maaliskuu 01, 2016, 16:18:11 ip
Vastaus #785

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Rannekelloa olen ollut vailla jo hyvän tovin. Oikeastaan viimeksi olen sellaista käytellyt enemmälti vielä noin 12 vuotta sitten. Vuosi sitten ostin 24 tunnin Raketan, kun oli niin pirun hieno vehje. Parin viikon päästä kuitenkin hajosi ja jäin taas kellotta. Kuten voi hyvin arvatakin, korjausyrityksen myötä tuli tarve myös varaosalle. Jos en IC:tä kuntoon saa niin voiko odottaa, että tällainen laitos lähtisi näistä kourista ehjänä? Vaikka neuvostoliittolainen kello onkin, niin toisin kuin IC, tämä ei ole edes maamoottorivetoinen.

Olen katsellut jos löytyisi rikkinäinen tai huonokuntoinen Raketa, josta saisi varaosan ja voisi taas yrittää. Tänään pyörähdin paikallisella kirpputorilla ja siellähän se oli vitriinissä ja hintaa vain 15 euroa. Tämä on kyllä niin hieno ja toimii, että ei tätä hyödytä palasiksi laittaa. Samanlainen kuin tämä. Vuosilukuja on vuodesta 1980 vuoteen 2000 saakka. Optimismia? Pessimismiä? Realismia?
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Maaliskuu 01, 2016, 16:42:58 ip
Vastaus #786

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Tarttis vielä hommata se maamoottori. .

Olen sitä mieltä että joka miehellä olisi oltava maamoottori, ainakin yksi :-)
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Maaliskuu 01, 2016, 18:08:06 ip
Vastaus #787

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kuten myös kunnon rannekello, mulla on US Armyn merijalka sotilaan kello. Viisarit näkyy pimeässä 100* paremmin kuin taviskellossa, vaikka olis nukkunut käsi tyynyn alla ja herää yöllä niin pimiässä näkyy viisarit. Kestää ajaa yli ja saa olla uidessa kädessä.

Maaliskuu 02, 2016, 09:10:47 ap
Vastaus #788

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Se valaisu ei perustu fosforiin, jota pitää ladata auringolla tai lampulla, vaan tritiumiin. Tritium on heikosti radioaktiivinen aine, joka loistaa ihan itsekseen muutaman sata vuotta kellon osoittimissa.

Maaliskuu 02, 2016, 10:53:42 ap
Vastaus #789

Jussi Kumpu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • S Vileenin sukulais-sielu.
Tarttis vielä hommata se maamoottori. .

Olen sitä mieltä että joka miehellä olisi oltava maamoottori, ainakin yksi :-)
Juu, pitää olla. Delco merkkinen, pyöritti aikoinaan Laitialan kartanon varavoimageneraattoria. Olisi kiva tietää tuon ikä, harvakseltaan vain löytyy tietoa.

[ylläpito on poistanut liitteen]
Jussi 044 7212497

Maaliskuu 02, 2016, 11:50:40 ap
Vastaus #790

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Oliskohan ihan Jenkkipeli,eikös AC Delco sähköistänyt ameriikanautoja?

Maaliskuu 02, 2016, 12:27:17 ip
Vastaus #791

erik könönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
kyllä olis hieno laittaa tuo moottori kuntoon 8)
ps. mulla olis kans tuollanen puupakki mikä on samasen moottorin vieressä :)

Maaliskuu 02, 2016, 15:41:44 ip
Vastaus #792

Jussi Kumpu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • S Vileenin sukulais-sielu.
Kyllä tuo käydä rötköttää, ja ulkoasultaan on alkuperäinen, ei sitä ilkiä muokata.
Jussi 044 7212497

Maaliskuu 12, 2016, 20:29:34 ip
Vastaus #793

Markku Annala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löysin TIKKA Automatic ompelukoneen,vapaavarsi.
Puuttuu alapuolan pidike,siis se johon täysi puola laitetaan.
Jos löytyis,loppuis käsin-neulominen.

Maaliskuu 12, 2016, 21:22:13 ip
Vastaus #794

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Alkoi vaasalaisten katsastusasemien 40 prossan ylihinnoittelu seinäjokiseen verrattuna pistää vihaksi että sinne menneellä viikolla ja saabi kehujen kera läpi:) sanoi katsari että paljon vaasalaisia käy nillä. Suosittelen! http://www.seinajoenautokatsastus.fi/   No suurin syy vaikka penzakulut laski mukaan niin plussalle jäi ja samalla sai kiertää seinäjoen kirpparit ja todella hienokuntoinen ja hyväsointinen ja sopivankokoinen Nordmende putkiradio löytyi neljällä kympiillä kotiin ja puh. numero myyjälle jotka huoltaa näitä  :) http://www.vintage.vinplaza.ru/2015/06/nordmende-elektra-e13.html
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2016, 21:27:13 ip kirjoittanut lasse roholm »