Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjä  (Luettu 524918 kertaa)

Joulukuu 19, 2015, 09:43:56 ap
Vastaus #765

Rauno K Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Poikkesin SA-kauppaan Hämeenlinnaan vaihteeksi. Oli tullut polkupyöriä suksien sijaan. Hinnat vaihteli kunnon mukaan 40-52 euroa, parhaat menee kait hetimiten. Armeijan siniraitavilttejä 12 euroa kpl, ostin yhden, kun oli niin vähännukutun näköinen. Käyttämätöntä harmaata sarkakangasta paloittain 9 euroa pala jne. Joskus kannattaa poiketa sielläkin ja jos sattuu hyvä tuuri voi bongata hyvääkin halvalla.... Eli löydöt voivat olla otsikon mukaisestikin sitten kirpputorilöytöjä...

Tammikuu 02, 2016, 12:11:05 ip
Vastaus #766

Harri Kauranen

• Vieras
No tänään kirpparilta sattu käteen kuin uusi sm solikan satula kahdellatoista euroo.No meinasin velipojalle,kun hänen toisessa solikassa satula on rikki.Ei ollu mitään muuta mopoon liittyvää,mutta siinä pöydässä mistä saa ilman ottaa oli yks video Batman for ever,sen kaappasin poislähtiessämatkaan.

Tammikuu 02, 2016, 13:27:00 ip
Vastaus #767

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No mulle sattui paikalliskirpparilta mukaan Kowa-merkkiset
lintukiikarit-ovat vanhat,mutta huippuoptiikkaa.Muutaman kympin ostos.

Kattelin netistä-jenkkilässä pyysivät samanlaisesta viittäsataa taalaa!

Eikä tuota mallia muita edes myynnissä ollut-harvinaiseksi kehui
jenkkikin kiikariaan.

t. Markku

Tammikuu 10, 2016, 11:13:41 ap
Vastaus #768

Joni Wallenius

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Heräte ostoksena Optimus 99 pensa retkikeitin kolmella eurolla Porvoon kirppikseltä pelkästään ulkonäön perusteella ..
Täytyyhän tuota toimivuutta kokeilla  vaikka itse olen kyllä  enemmän tykästynyt kaasugrilleihin  ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tammikuu 10, 2016, 11:48:40 ap
Vastaus #769

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Heräte ostoksena Optimus 99 pensa retkikeitin kolmella eurolla Porvoon kirppikseltä pelkästään ulkonäön perusteella ..
Täytyyhän tuota toimivuutta kokeilla  vaikka itse olen kyllä  enemmän tykästynyt kaasugrilleihin  ::)

E lä vaan hyvä veli pensaa mee sinne laittaan..tai käyp ku Lapualla  ;D

Minulla liki samallainen ja kyllä löpöä olen sille antanu sekä tentusta huikat startissa.

Voin olla väärässäkin mutta ulkonäkö kovin samanoloinen koppaa lukuuottamatta ehkä..eli punasesta pullosta tankkaan ja sinisestä esilämmityskuppiin.On kuviakin jossain jos malttasin etsiä.

Tammikuu 10, 2016, 12:30:26 ip
Vastaus #770

Pekka Puoskari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • naavaparta
Mulla on kaksi Optimus 99 keitintä ja kyllä käy hyvin bensalla. Sillä se parhaiten käykin.
Esilämmitykseen tilkka sinolia niin lähtee nopeasti tulille.

Optimus käy myös sinolilla mutta ei ole läheskään yhtä tehokas kuin bensalla.
Käy myös lamppuöljyllä, mutta vaatii pitemmän esilämmityksen tyvenessä paikassa.

https://www.youtube.com/watch?v=1tq_EaXAlNQ

Mulla on myös venäläinen kopio ja sekin toimii parhaiten bensalla.
Tuossa linkki:
https://www.youtube.com/watch?v=hF09qn3GDY4

Tammikuu 10, 2016, 16:31:20 ip
Vastaus #771

Pekka Nyman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei ole kirpputorilöytöjä, Valmet Tourulan Tehtaan tekemä eräkeitin on ostettu joskus 50/60- luvun vaihteessa.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2016, 16:56:51 ip kirjoittanut Pekka Nyman »

Tammikuu 15, 2016, 13:57:50 ip
Vastaus #772

Harri Kauranen

• Vieras
Kävin tossa "lähikirpparilla" ja vitosella sellaset nilkkurimalliset talvikengät,oikein turkisvuoriset.Eikä kyllä montaa kertaa jalassa ole olleet,on kuin uudet.

Tammikuu 15, 2016, 14:18:10 ip
Vastaus #773

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Tunnin omatorilla kävelin ja yhdestä pienestä seagullista soitin ja tein mielestäni hyvän tarjouksen, harkitsee. No pinkan kiiltävää valokuvaus printtaukseen sopivaa paperia löysin 3.5€ eli halpaa, loppu roina olis jäänyt vaikka olis ilmaseksi saanut. Tämä on Vaasan Liisanlehdossa tosi iso kirppari.

Tammikuu 24, 2016, 20:00:24 ip
Vastaus #774

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No pitkästä aikaa löytyi tänään jotain kivaa, kaikki toimii ja lasit ja salamaa voi hyvin käyttää pentaxin digijärkkärissä. Lasit oli 28, 50, 70-210 ja 300mm. hinta viiskymppiä.

Tammikuu 25, 2016, 08:14:02 ap
Vastaus #775

Harri Kauranen

• Vieras
Eilen vaimon kanssa käytiin ja vaimo löysi vitosella talvipuseron itselleen.On oikein irroitettava karvakaulus ja turkki.Näyttää ihan uudelta,ainakaan ei mitään käytön jälkiä.

Tammikuu 29, 2016, 20:10:36 ip
Vastaus #776

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään asan viimeisinpiä aikansaanoksia kympillä ja kasettisoitinkin kumma kyllä toimii siinä vielä http://www.asaradiomuseo.fi/ASA3100.htm ennestään tämä studiotrio http://www.asaradiomuseo.fi/ASA3200.htm myöskin tämä toinen kotimainen kokoelmassa mutta komjin ja viimeisin ei vielä tullu eteen kirpparilla http://www.salora.name/radiot/mallisto/HIFI/SALORA_HIFI_STEREO_6600.htm
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2016, 21:32:25 ip kirjoittanut lasse roholm »

Helmikuu 08, 2016, 10:37:29 ap
Vastaus #777

Perttu Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kai tämä kirppariksi menee...MP-messujen kamapörssistä Yokon ajotakki pojalle ja tyttärelle nahkainen Triumph-takki. Trumppatakki menee nättinä nahkatakkina ilman suojia, jos ei ole ajotakin tarvis - kas kun tytär ei aikoinaan hankkinut edes mopokorttia. Nyt messuilla alkoi tulla tekstiä A2-kortista. Sikäli tämä voisi mennä vaikka tuon "tuleva motoristi" - aiheen alle.
Honda CX 500

Helmikuu 08, 2016, 11:26:24 ap
Vastaus #778

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Salora niin kuin ASAkin, käyttivät Dualin levysoittimia, kasettipuolen koneiston valmistajaa en nyt muista, olisko ollut Clarion. Miulla oli -70luvun alussa/puolivälissä Tandbergin combo, tosin ilman dekkiä. Tandberg käytti Garradin levysoitinta

Helmikuu 08, 2016, 12:13:24 ip
Vastaus #779

Harri Kauranen

• Vieras
Ostin lämpimät talvirukkaset äsken kirpparilta,oli aika arvokkaat,oikein kaks ja puoli euroo.No käytön jälkiäkin kyllä on,mutta täysin ehjät rukkaset nuo ovat.