Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjä  (Luettu 524768 kertaa)

Lokakuu 04, 2015, 16:41:20 ip
Vastaus #720

Harri Kauranen

• Vieras
Minä tossa jonkunmatkan päässä kirpparilla poikkesin.Tarttu kuudella euroo boshin magneetto,mopon näppiin.Oli vauhtipyörä ja ehjän näköinen pohja.Ja kuus euroo,ei sillä saa edes valopuolaa.

Lokakuu 04, 2015, 16:48:11 ip
Vastaus #721

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Jos saat käsiin pienen Seagullin niin ehdottomasti se, sieltä propellista on kiva repiä heinää pois.

Lokakuu 06, 2015, 18:41:40 ip
Vastaus #722

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuli pari viikkua sitte käytyä kirpputorilla Ylivieskasa. Kirpparilta löyty mm. sopiva matkailuratijo matkailemisvaunuun kaheksalla eurolla.

Kipparin jäläkeen menin tyttökaverin kans pistäytyyn maistraatisa ja tulin sieltä kohta vaemon kans pois.

Että  monenlaista löytyy kirpparireisulla.

Hyvää käytettyä.   
Kommentteja uuninpankolta.

Lokakuu 06, 2015, 21:58:20 ip
Vastaus #723

Jaakko Latvanen

• Vieras
Vaihtokauppakin voip olla kannattavvaa.  Jos saap väliä.
jv

Lokakuu 07, 2015, 06:18:22 ap
Vastaus #724

Kari Vähäkainu

• Vieras
Vaihtokauppakin voip olla kannattavvaa.  Jos saap väliä.
jv

Ei väliä oo pakko saada, riippuu vaihdokeista. Esim nelikymppisen muijan vois vaihtaa ihan päittäin pariin kakskymppiseen ;D

Lokakuu 07, 2015, 15:56:45 ip
Vastaus #725

Jaakko Latvanen

• Vieras
Ai vaikka ei saiskaan väliä?

Lokakuu 07, 2015, 17:05:58 ip
Vastaus #726

Kari Vähäkainu

• Vieras
Ai vaikka ei saiskaan väliä?

Välillä olen huomannut että kakskymppisiltä saa väliä vaikkei aina ees ois niin väliä.

Lokakuu 07, 2015, 18:37:27 ip
Vastaus #727

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Kun tekkee tuommosia välikauppoja, niin ikkään ei tiijä, että minkälaisen kirpputorin tai löyvön saa.
Kahden pytyn loukussa.

Lokakuu 07, 2015, 20:45:13 ip
Vastaus #728

Antti Jokinen

• Vieras
Kun tekkee tuommosia välikauppoja, niin ikkään ei tiijä, että minkälaisen kirpputorin tai löyvön saa.

;) :D ;D

Lokakuu 09, 2015, 13:41:29 ip
Vastaus #729

Harri Kauranen

• Vieras
Tuli parit kirpparit kierrettyä ja tommonen videokamera jäi käsiin neljällä kymppiä.Tuli kamera,laturi ja laukku.Laukussa oli lappu,jossa luki,ei kuvattu kuin kenties neljä viis tuntia.Ei ota ääntä,eli äänitys ei toimi.No mä kotona latasin ja vaihdoin vähän isomman kortin,kokeilin ja hyvin toimi.Otti jopa äänet.Eli se kasikortti oli sellanen mihin ei ääni menny,mut mä laitoin tuplasti suuremman ja toimii täysin.Eli en pidä ollenkaan pahana löytönä.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lokakuu 18, 2015, 16:16:50 ip
Vastaus #730

Harri Kauranen

• Vieras
Kävin taas pikasen kierroksen tossa lähikirpparilla.Oli pari uutta pöytää ja toisesta tommonen upea bensasytkä kahdella euroo.Kivi on,ei tietenkään pisaraakaan bensaa,mutta sytytin on komee.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lokakuu 18, 2015, 16:58:08 ip
Vastaus #731

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eipähän tuo ihan korpputorilöytö ole, mutta Riihimäen Timolta hain kasan lerppuja, hiukan vanhaa tietokonekirjallisuutta ja valokuvapaperia. Mukaan sattuneet C64-lerputkin jo löysivät seuravan kodin erään asianharrastajan luota.

Eihän tämä mikään ostopalsta ole, eikä tämä mikään ostoilmoitus. Pois se minusta. Kunhan vain huomautan, että nyt kun on lerppuja niin onhan se harmi kun vanha pc puuttuu.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Lokakuu 18, 2015, 17:44:04 ip
Vastaus #732

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Eihän tämä mikään ostopalsta ole, eikä tämä mikään ostoilmoitus. Pois se minusta. Kunhan vain huomautan, että nyt kun on lerppuja niin onhan se harmi kun vanha pc puuttuu.

No se PC löytyy helpommin mutta levyasemat voi olla harvassa-tai kellä on-miten heidät tavoittaa..
Minulla oli vielä 2005 muuttokuormassa niitä,jos nyt oikeaa muuttoa muistan..olin säästäny että käyttäs niitä hienoja moottoreita johonkin.
Vaan senjälkeen 2007 viimeistään ne joutu metallinkeräykseen että nyt ne on kyllä varmaan jo ehditty sulattaa :)
.
Että nyt sun pitäs enää löytää joku "kahjo"joka niitä on jemmannu.

Lokakuu 18, 2015, 17:59:37 ip
Vastaus #733

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

No se PC löytyy helpommin mutta levyasemat voi olla harvassa-tai kellä on-miten heidät tavoittaa..
Minulla oli vielä 2005 muuttokuormassa niitä,jos nyt oikeaa muuttoa muistan..olin säästäny että käyttäs niitä hienoja moottoreita johonkin.
Vaan senjälkeen 2007 viimeistään ne joutu metallinkeräykseen että nyt ne on kyllä varmaan jo ehditty sulattaa :)
.
Että nyt sun pitäs enää löytää joku "kahjo"joka niitä on jemmannu.

Lerppuasema pitäisi tietääkseni löytyä vanhempien luota, mutta 486 tai vanhempi tarttisi olla, ei niitä tunnu ainakaan tavanomaisista myyntikanavista löytyvän. Varmasti vielä vinteillä ja kellareissa niitä on.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Lokakuu 18, 2015, 18:07:44 ip
Vastaus #734

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Lerppuasema pitäisi tietääkseni löytyä vanhempien luota, mutta 486 tai vanhempi tarttisi olla, ei niitä tunnu ainakaan tavanomaisista myyntikanavista löytyvän. Varmasti vielä vinteillä ja kellareissa niitä on.

Ootko ihan varma että tarvii olla 486,386,286 ja taappäin.?
Minä en tuosta nyt muista enää että missä alustassa oon lerppua kokeillu vaikka onhan mulla noita ollu.
No,ehkä se oli IBM 286 jonka ekana koneena sain ja oli 2 lerpulla sitten päivitin korpuksi toisen.
ja pelejä sain mukaan jonkin verran mutta enempi aika meni opiskellessa.

ps. Kyllä se oli 8086 se mun eka.Muistin määrää en nyt heti muista ;)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2015, 18:11:20 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »