Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjä  (Luettu 525135 kertaa)

Tammikuu 25, 2015, 23:03:31 ip
Vastaus #555

Rauno Perämäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Osakesalkku tuli ostettua. Laadukasta nahkaa. Luultavasti ollut joskus aika täynnä. Alakulmassa edellisen omistajan nimi. Taisinpa vetää tässäkin osiossa pisimmän korren.  :D

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2015, 23:13:38 ip kirjoittanut Rauno Perämäki »

Tammikuu 25, 2015, 23:11:12 ip
Vastaus #556

Antti Jokinen

• Vieras
Paljonko maksoi, ja oliko paljon osakkeita vielä mukana?  :P

Tammikuu 25, 2015, 23:14:55 ip
Vastaus #557

Rauno Perämäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kallis oli, mutta tyhjä. En ole kyllä vielä vuorin väliä tutkinut.

Helmikuu 26, 2015, 07:19:25 ap
Vastaus #558

Harri Kauranen

• Vieras
Eilen osti sen "perinteisen"höyrykoneen kirpparilta.Makso kaks kymppiä ja kotona koitin,niin kyllä toimii.

Helmikuu 27, 2015, 11:22:24 ap
Vastaus #559

Harri Kauranen

• Vieras
Poikkesin äsken kauppareisulla ja tarttu tälläset kouraan.No neljätoista Pekka Puupää kirjaa,kolme ja puoli euroo,eli 25 senttiä ketale.Samassa pöydässä sokerisakset euron ja lapussa luki "vanhat pihdit".Sit eri pöydästä kuin perhosveitsi,sellaset tukevat pihdit.On sit kymmenen muutakin "terää",mutta nää oli kalliit,oikein kaks euroo.

Helmikuu 27, 2015, 11:32:07 ap
Vastaus #560

Harri Kauranen

• Vieras
Ommosen oon joskus viidellätoista eurolla ostanu.Olis kyseessä hemohes kisoista lahdesta ,eli vuonna 2001 mm ja lyoty siitä juhlaraha.Nimellisarvo on 25 markkaa,mutta toki onhan tolla siihen nähden varmaankin suolanen hinta,en minä ainakaan alle satasen sitä myy.No hintaa en kyllä edes osaa kuvitella,mutta kyllä se nyt enempi on,kuin 25 senttiä.

Helmikuu 27, 2015, 13:36:36 ip
Vastaus #561

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tollanen Tonka nimisen firman tekemä Corvette tuli löydettyä kirppikseltä aikoinaan. Olen Tonkan autoja paljon nähnyt mutta ne ovat ollet peltisiä, yllättävää törmätä muoviseen. Mutta toisaalta, eihän sarvis pulkasta voikaan tehdä metallista pienoismallia ;D

Helmikuu 27, 2015, 14:29:43 ip
Vastaus #562

Harri Kauranen

• Vieras
No corvettehan on oikeastikin muovia,no lasikuitua tarkemmin.

Helmikuu 27, 2015, 14:32:31 ip
Vastaus #563

Kari Vähäkainu

• Vieras
No corvettehan on oikeastikin muovia,no lasikuitua tarkemmin.

Minun silmissä Corvetet on sarvispulkkia olleet aina.

Maaliskuu 02, 2015, 19:19:32 ip
Vastaus #564

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mitään en oo ostanut, mutta tuolla näyttää olevan myynissä 3 senttiä paksu nippu BMW:n vanhoja moottoripyörien korjaamokäsikirjoja, mikrofilmimuodossa:
http://www.juvekim.fi/product.php?id=236252

Lieköhän kiinnostaa ketään. Luulisi että vmpk:n jäsenistöstä noiden ostaja voisi löytyäkin, jos jostain. Niitä varmaan olisi mukava lueskella sitten aina ennen nukkumaan menoa.

Maaliskuu 02, 2015, 20:14:07 ip
Vastaus #565

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Perskules, miksen mä löydä ikinä mitään kirppareilta. Vaasan omatorilla oli viimeksi vanha perämoottori, ihan kuin seagul mutta eri merkkinen. Ei paha hinta mutta kones ei pyörinyt niin jätin ostamatta. Valopistoolia malli venäläinen etsinyt mutta nykyinen lupapolitiikka estää myynnin, onhan mulla lupa valopistoolin jonka luvassa teksti valmistaja tuntematon että luvillehan se menis mulla. Myös etsinyt täytettyjä lintuja, ei puluja vaan jokin haukka.

Maaliskuu 02, 2015, 21:27:41 ip
Vastaus #566

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Hyvien löytöjen tekeminen vaatisi viikoittaista tai jopa tiuhempaa vierailua toreilla. Itte poikkean tuossa kylällä ruokakaupan kyljessä olevalla kirppiksellä, taitaa vaan olla kuihtumaan päin kun on niin paljon tyhjiä pöytiä. Mutta löysin mää sieltä parilla eurolla sellaisen Itä-Saksassa tehdyn perinteisen Artas-taskulampun, oikein DDR-merkinnällä. Mulla oli sellainen joskus vintiönä mutta hukkasin.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Maaliskuu 02, 2015, 21:37:02 ip
Vastaus #567

Kari Vähäkainu

• Vieras
Hyvien löytöjen tekeminen vaatisi viikoittaista tai jopa tiuhempaa vierailua toreilla. Itte poikkean tuossa kylällä ruokakaupan kyljessä olevalla kirppiksellä, taitaa vaan olla kuihtumaan päin kun on niin paljon tyhjiä pöytiä. Mutta löysin mää sieltä parilla eurolla sellaisen Itä-Saksassa tehdyn perinteisen Artas-taskulampun, oikein DDR-merkinnällä. Mulla oli sellainen joskus vintiönä mutta hukkasin.

Hyvässä lykyssä sait ostettua omas takas :)

Maaliskuu 02, 2015, 21:43:20 ip
Vastaus #568

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Toissapäivänäköhän ne aukas Ouluun uuen kirpparin Ruskoon/Talvikankaan liepeille ja sielä köölfrendin kans käytyä.

Löysin mp-nahkahousut käytännöllisesti kahtottuna uuet kolomellakymmenellä viiellä eurolla. Housunlahkeista ulukopuolelta löytyy muutama itikan jättämä jäläki kait mutta hajuki on vielä enempi tuoksua. Esmes lahkeensuut ovat täysin kulumattomat ja vailla minkäänlaisia nirhaumia.
Nyt istun konneella nämä samaset pöksyt jalasa ja yritän muotoutua housujen malliin,

Hajuaki saatan muuttaa ku niikseen sattuu...
Kommentteja uuninpankolta.

Maaliskuu 03, 2015, 17:00:19 ip
Vastaus #569

Harri Kauranen

• Vieras
Muutaman kerran tuhautat siinä istuessas,niin hajuhan muuttuu.