Kovin on arkisen näkönen limusiiniin, taetaapi olla 207 :n kapseli. 
Sehän on paku

Minä en noista w mallimerkinnöistä ole ikinä ollu jývällä kun en tykkää niistä niin ei tartu päähän.Viimekskin yks kaveri korjuutti mulla vanhaa resua,paku Mersuaan jarrujen osalta ni sain varmaan 6 kertaa kysyä ennakkoon niin mikä se W malli olikaan että tiedän hakea osia.
Ihan vaan katsastusmiehen kiusana sekin sitä pitää hengissä ja joka vuos melkeen pitää uutta peltiä kylkiin liimata.Koneella ajettu kohta 800 000 km mutta takoo menemään vaan.Jakopää toissatalvena laitettiin siihen.tai minä kävin vaan sen jaon ja jakajapumpun säätämässä kun se kaljapäissään sotki ne eikä läheteny tulille sen jälkeen.oli vaan 180 astetta pielessä..
Käyhän noi pillerit aika moneen vanhaan rouvaan.220,300 siipimeset ainakin.Ja ponttoonimallihan oli se 180(sihenkin pillerit käypi).Ja käypi vielä seuraavaankin eli 190. Muistan kun olin pikkupoika,sukulaismies kävi meillä aina kylässä Paasikivimersulla kun se halus oikein näyttää että nyt menee hänen autokorjaamollaan hyvin kun Mersulla vaan ajetaan

Sehän oli lasten silmissä siihen aikaan jo "vanha auto" enkä minä ainakaan sitä osannu mitenkään arvostaa.
Tommonen ponttooni(180) sillä Juhalla oli:
[ylläpito on poistanut liitteen]