Onkohan Ruåttalaisten maine kiirinyt jo ryssäänkin? No, ei parane mennä moittimaan ryssän sotavoimien iskukykyä.
Toi Danzig on ihan jees. Soi itselläkin tallissa.
Pistetääs ny vähän Suomi Thrash poppia. Yx daami minut tähän tutustutti ja kaikki kunnia Annalalle, Tuomolle ja kumppaneille. Thrash metal taustat ja Suomi- rock sopii hyvin yhteen... Kolmen-neljän kuuntelukerran jälkeen tähän jää koukkuun. Terveissi vaan Ulvilaan!
Jotenkin mulla on jäänyt toi Mokoma kokonaan väliin. Nimenä kyllä tuttu, mutta ei ole tullut kuunneltua. Se on varmaan ollut pinnalla semmoseen aikaan, kun mulla on on ollut muuta aktiviteettia elämässä, kuin musiikki. Todella hyvän kuuloista soitantaa.
No jottei nämä videovalinnat aiheuttaisi kovin suurta hyljintää kuulijoissa, niin laitetaan välillä muuta suosikkimusaa. J.Karjalainen on ollut aina mun suosikki, tai kuten meidän poika sanoi vaahtosammuttimen kokoisena: Kiikarilainen.
Ei se Takalan Ameriikanhypetys taida olla ihan huttua. Aina kun kuule Lännen Jukkaa, niin tekkee mieli mennä Toivollaan ja Misery bayhin.
Lännen Jukka - Amerikanlaiva