Kari, paino tulee siittä mitä syö. Mulla sokeri arvot rupes nousemaan ja lääkäri sanoi jos laihdutan voin päästä sillä. Ukko painoi 116Kg ja teho kuuri, kolme näkkäriä ja purkki ananas renkaita. No minen mistään kissanrasvoista tykkää ja vähän voitakin on vähän, kaksi kuivana ja yhteen sit hampaan verran voita, iltapala oli se ananas purkki. Pari viikkoa kesti et moottori tajus ettei ruokaa tule ja meni ressulle, 6vko ja 26Kg lähti. Terveyden hoitajan puheet että olut lihottaa on höpöä, nakki kioskin kautta kotiin lihottaa, No 90 Kg oli paino yli 15V sitten ja nyt 94Kg. Diabetes lääkäri kehtas sanoa enkö vielä 5Kg voisi pudottaa. Saakeli sanon minä, ukko on 188Cm pitkä eikä todellakaan tehty linnun luista, kenkän numero 44 siro. Suvun pienin mies, miten mä enään laihdutan ku syön ku lintu. Skode kulkee hyvin ku sitä painavaa kypärää ei enään tarvi, Honda lippis keventää kyytiä hyvin. Jos joku luulee ettei ananakset enään maistu on väärässä, jääkaappi kylminä ne on tosi hyviä, siis omassa liemessä.
Koitan saada siskon miehen tänne, kokemusta motareista ja varsinki valo kuvaamisesta on. Hei on sillä ollut Honda CX500 pelikin, katuu myymistään.