Sairaan hieno tinareki!
Tänään mopoajelulla nähtiin tämä kun omistaja oli menossa kauppaan. Mentiin tottakai juttelemaan ja ihailemaan autoa, kysyin lupaa kuvata ja omistaja sanoi että kuvaa vaan ihan vapaasti silläaikaa kun hän käy kaupassa. Niinpä sain rauhassa räpsiä autosta kuvia niin sisältä kuin päältäkin. Reilu tyyppi ja luottavainen kun jätti ovenkin sepposen selälleen meille. Ehkä asiaan auttoi kun tunnistin mallin ja vuosimallinkin.
Autoa on muokattu melko reippaasti. 4-ovisesta muutettu 2-oviseksi, kattoa chopattu (laskettu) ja takaosastaan lyhennetty, ajovalot frenchattu (upotettu) sekä joitakin pienempiä jippoja tehty. Koneena 5-litrainen modernimpi V-8. Komeat oli sävelet kun lähti kaupan pihalta. Mahtava cruisingreki.
On muuten hieno Fordi, siis ainakin korimuotojen puolesta. Tyylillisesti vähän turhan moderni mun makuun (Isot pyörät, koriväriset puskurit yms), mutta todella hienosti tehty ja linjakas laite tosiaan!
Nyt kun meilläkin on kisakausi alkanut ja itse olen puikoissa, niin pakko laittaa pari kuvaa. Ostettiin uusi vetoautokin, eli '87 Chevy Van 6,2 Dieselillä. Nyt jaksaa kiskoa ja tavaraakin mahtuu kyytiin mukavasti. Joulukuussa kun tulee 18 täyteen, niin eiköhän tuo ole sitten mun käyttöpeli sen jälkeen.

Motoparkin SM-Avauskisassa ajoin Lauantaina neljä kertaa uuden ennätyksen, joka parantuikin 12.369 -> 12.262. Pudotuskisassa yllätys tapahtui ekalla kierroksella, kun voitin Jarmo Grönmanin ja pääsin tokalle kierrokselle, jossa tulikin sitten tappio Yrjö Walliukselle. Porin West Coast Street Cupin kisassa viime Lauantaina tuli uusi 60 FT ennätys ja auto keuli normaalia enemmän, vaikka säädöt olivatkin samat kuin Motoparkissa... Porin kisa ei ollut SM-sarjaa, jossa olen muuten ekan kisan jälkeen kolmantena.
https://www.youtube.com/watch?v=KpRVbCXyxyc