Kirjoittaja Aihe: Harrastekuvia  (Luettu 1001267 kertaa)

Kesäkuu 21, 2013, 21:53:33 ip
Vastaus #1200

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)
patja kyytiin ja verhot alas, siellä voi olla hyvä öitä oleskella ;D

Kesäkuu 21, 2013, 22:49:56 ip
Vastaus #1201

Kari Vähäkainu

• Vieras
Kävimme juhannusajelulla ja pitihän sitä pysähtyä grillailemaankin. Tuhottuamme (syötyämme) 4 pakettia makkaraa ja yhden lihispaketin jatkettiin matkaa pötsit täysinä. Vieläkin kylläinen olo :P

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kesäkuu 22, 2013, 08:55:30 ap
Vastaus #1202

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuo on se oikia tapa viettää jussia  8) munkin jussi meni tunaa purkaessa ja tänään jatkuu osittain

Kesäkuu 23, 2013, 12:11:33 ip
Vastaus #1203

Kari Vähäkainu

• Vieras
Latolöydön raikas skodillac, konehuoneessa jopa ampiaispesä.

Heinäkuu 02, 2013, 12:48:02 ip
Vastaus #1204

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tuli hommattua tällainen raatovankkurin seuraksi eli Volvo 850. Minulla ei ole tällaisista minkäänlaista aiempaa kokemusta joten vinkit ovat tervetulleita. Etuveto vaivasi minua ensin mutta auton kunto vakuutti minut joten tein kaupat. Hyvä ajaa tien päällä, ehkä liiankin, saa olla tarkkana ettei ajele ylinopeutta.

Jos jollakulla sattuu olemaan jäänyt tähän malliin lisävarusteosia niin sellaiset kiinnostaa, esim sivuikkunoiden tuuliohjaimet, koirakalteri ym.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2013, 13:33:45 ip kirjoittanut Kari Vähäkainu »

Heinäkuu 02, 2013, 20:12:12 ip
Vastaus #1205

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Näpsäkän näköinen vulva, mun vulva päätti sit tänään et tää kyyti riittää 77 km kohalla, viime kerralla pääsin ressulla 90 km ja motari vauhtia ja nyt ajettiin kummiskin taajamassa, no tulipa tehtyä ilta lenkki 10km  ;D et karilta saamani tarra pitää hyvin kutinsa  :P

Heinäkuu 02, 2013, 21:00:29 ip
Vastaus #1206

Kari Vähäkainu

• Vieras
Näpsäkän näköinen vulva, mun vulva päätti sit tänään et tää kyyti riittää 77 km kohalla, viime kerralla pääsin ressulla 90 km ja motari vauhtia ja nyt ajettiin kummiskin taajamassa, no tulipa tehtyä ilta lenkki 10km  ;D et karilta saamani tarra pitää hyvin kutinsa  :P

"Mikään ei vituta kuin vanhat Volvot", eikös siinä tarrassa niin lukenut? Olen itsekin huomannut että yleisin vika Volvossa on polttoaineen loppuminen, siksi kannattaa olla autossa varapolttoainekanisteri ja siinä myös polttoainetta. Säästyy kengänpohjat turhalta kulumiselta.

Onhan tuo Volvo suht siisti mutta eihän sillä ole ollutkaan kuin 2 omistajaa ja ajettukin vain 212 000 km. Kuvassa auto on ostokunnossa, olen ehtinyt mustata harmaantuneet muoviosat ja poistaa puudelitarrat takalaseista. Tänään tilasin uudet sivuikkunoiden tuuliohjaimet kaikkiin oviin ja kaikkein uskomattominta että sama henkilö lupasi hankkia raatovaunuuni sopivat uudet tuuliohjaimet! Harvemmin 2-oviseen 240-sarjalaiseen niitä löytyy. No, firma tekee ne minulle erikoistilauksena jos ei varastosta löydy. Tilasin myös paikkamaalia jotta voin paikkailla muutaman kiveniskemän maalipinnasta, ruostetta ei onneksi ole yhtään. Paikkauksen jälkeen pesu ja vahaus, autoa ei ole vahattu 15 vuoteen kertaakaan. Pesurissa pesetetty ja kai siinä jotain vahantapaista on pintaan joskus tullut mutta ei ole käsinvahattu kunnon vahalla. Voipi alkaa pinta kiiltämään.

Heinäkuu 03, 2013, 08:11:59 ap
Vastaus #1207

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä näin siinä lukee ja varo ettet mee sokeeksi kun häikäsee niin paljon  :laugh:

Heinäkuu 07, 2013, 00:38:52 ap
Vastaus #1208

Kari Vähäkainu

• Vieras
Piipsjärven ympäriajon tauolla:

Heinäkuu 07, 2013, 18:06:14 ip
Vastaus #1209

timo t.laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 ameriikan serkku rouvineen piipahti yllätysvisiitille..

Simson 425 -57, Maico GM250 -85, Jawa 896, Jawa 640, CZ 513, TM450MX

Heinäkuu 07, 2013, 18:39:38 ip
Vastaus #1210

Ilkka Sihvo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jaahas.Tuo pariskunta on istuskellut jo jonkin aikaa tuolla elimäen suunnalla ;)
Hattu päähän ja hyvästi.

Heinäkuu 07, 2013, 19:36:38 ip
Vastaus #1211

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Viikko sitten ajeltii puoleenväliin Ruotsia, nyt poijaat pilaan teidän päivän. Katsokaa kuis komee Kiinalainen maisteri oli mukana.

Oli mukana Kiinan ilmavoimien insinööri mies ja nämä ulkomaiset tapas toisensa ensinmäistä kertaa, tämä tyttö on ollut meillä kylässä ja nyt saan palkaksi kolmen kiinalaisen tekemän ruuan. Vähän pelkäävät ku sanoin vieväni saareen ja vaimo ja mun sisko tulee saunottamaan mun tekemällä vihdalla.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2013, 19:42:36 ip kirjoittanut Henry Eklund »

Heinäkuu 07, 2013, 20:13:41 ip
Vastaus #1212

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pannaan vielä punakarilta kuva, olen itse ottanut sen. Näette kaiverruksen kivestä kun Nikolain kaupungin kirkon raput ja kivijalka on haettu sadan hevosen voimin nykyiseen vaasaan. Kun kuvassa näkyvän Karin videot valmistuu lähetän linkit.

Heinäkuu 08, 2013, 13:08:03 ip
Vastaus #1213

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pääsitkö Henry esittelemään asekokoelmaasi kiinan tyttärelle ?

Heinäkuu 08, 2013, 15:18:59 ip
Vastaus #1214

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onhan hän käynyt kavereineen meillä ja olemme käyneet ampumaradalla ja siskon takapihalla ampuilemassa, heillä on lukion lopussa pika armeija ja sotilaspuku+kaasunaamari mutta aseisiin eivät pääse koskemaan. Osa on uskomattoman tarkkoja kun uskovat ohjeet.

Edit1: Tämä meidän sauna kulttuuri on ainakin mun kielitaidolla vaikea selittää, siinä on niinkuin pieni pelko piiskataanko huonompia enemmän ja olen luvannut kaikille yhtämonta vihdanlyöntiä. Lupasin et kaikki osaa sanoa Suomi, sauna ja perkele, heillä ei oikein tuo R kirjain luonnistu. Sehän johtuu vain saunomattomuudesta, pelkäsivät että myös miehet tulee saunaan, lupasin että on ihan tyttöjen juttu ja nyt etitään uimapukuja koska panen uimaan myös. Alkoholiton snapsi on myös etsinnän alla, tulisko wissystä ja semmosesta tervaesanssista sopivan tujua, ainakin näkevät kuis hulluja me ollaan. Turha kysyä oliko kivaa koska kohteliaina sanovat et oli, ompa kotona sit kerrottavaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2013, 20:01:48 ip kirjoittanut Henry Eklund »