Kirjoittaja Aihe: Harrastekuvia  (Luettu 1001160 kertaa)

Lokakuu 15, 2012, 09:09:00 ap
Vastaus #885

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuota voi sanoa jo löydöksi, itselläkin ollut tuommoinen samanmoinen kapula

Lokakuu 15, 2012, 10:21:51 ap
Vastaus #886

Antti Jokinen

• Vieras
Vois perustaa uuden klubin: VMPK (veteraanimobiilipuhelinklubi). Veteraanipuhelimella saisi halvat puhelumaksut, mutta niitä sais käyttää vain 30 vrk/vuosi.  :P

Lokakuu 15, 2012, 10:42:45 ap
Vastaus #887

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Vois perustaa uuden klubin: VMPK (veteraanimobiilipuhelinklubi). Veteraanipuhelimella saisi halvat puhelumaksut, mutta niitä sais käyttää vain 30 vrk/vuosi.  :P

Ihan sama tuli mieleen!  :P :P ::)
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Lokakuu 15, 2012, 10:52:35 ap
Vastaus #888

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä

Mulla on 2110, mutta se ei ole museorekisterissä, kun siihen on vaihdettu tarvikeakku. Saakohan siihenkin halvat puhelut? ::)
Kahden pytyn loukussa.

Lokakuu 15, 2012, 11:42:48 ap
Vastaus #889

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla onkin tollanen Mobira cityman 5000.Latasin sen piruuttaan aamulla,kun täälä oli tätä puhelinlöpinää.Laitoin kortin ja soitin sillä pari pientä puhelua,ehkä yhteensä viis minuuttia.Virta pysy vielä puhelimessa kaksi ja puoli tuntia.Huomaa että siinä on alkuperäinen akku.Olen tosin sitä sillon tällön lataillu,ehkä kerran pari vuodessa.Mutta yhä toimiva peli,eikä siinä ole ylimääräisiä hapatuksia.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lokakuu 15, 2012, 13:59:11 ip
Vastaus #890

Kari Vähäkainu

• Vieras
Kännyköistä kun tuli täällä juttua niin ajattelin kaivaa esiin kännykkäkokoelmani kuvaamista varten mutta en löytänytkään niitä, en yhtään muista mihin ne on laitettu. Löysin vaan muutaman romukännykän (voi olla toimiviakin osasta) joista sitten paremman puutteessa näppäsin kuvan. Itse kokoelma on melko laaja kattaen melkein kaikki Nokian takavuosien mallit.

Lokakuu 15, 2012, 14:17:51 ip
Vastaus #891

Ari Hietajärvi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ois tarttenu säilyttää kaikki omat kännykät. Laskin että aktiivikäytössä mulla on ollut 13 kännykkää, siis enemmän kuin pari viikkoa. Viimeinen iPhone on kestänyt jo kaksi vuotta... Jäljellä mulla on enää 8 kännyä. Ericsonin Pocket ja Benefon 900 ovat kadonneet samoin kuin eka venttikymppi. Vanhin jäljellä oleva on Leonardo alias 8210. Reilun vuoden nuo yleensä siis kestää. Toi Hotline Pocket mulla oli 90 -luvun alussa. Ja se kyllä kuumeni ihan kiitettävästi...

Lokakuu 25, 2012, 16:50:55 ip
Vastaus #892

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tuntsa sai sivulaukut kylkiinsä.

Thänks kaupoista myyjä!

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2012, 22:49:37 ip kirjoittanut Kari Vähäkainu »

Lokakuu 25, 2012, 17:16:03 ip
Vastaus #893

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kätevän näköiset  :)

Pitäisköhän munkin hankkia mopo !  Sillä olis mökin hiekkateitä kiva lasketella .. vaikka päätien varresta postia hakea.. muunmoassa; ja kaupassa käydä.   Tuollaisia pääkallolamppuisia olen silmäillyt, vaan ovat hienot aika arvokkaita   ???  Kumpihan on laadukkaampi ? vanha vai uudempi Tuntsa.     

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2012, 17:54:02 ip kirjoittanut Kari Pääkkönen »
BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Lokakuu 25, 2012, 17:49:20 ip
Vastaus #894

Kari Vähäkainu

• Vieras

Pitäisköhän munkin hankkia mopo !  Sillä olis mökin hiekkateitä kiva lasketella .. vaikka päätien varresta postia hakea. Tuollaisia pääkallolamppuisia olen silmäillyt. Paraniko vai huononiko Tuntsat nuortuessaan?

Hanki ihmeessä! Se on tosi näppärä ja helppokäyttöinen yleiskulkuneuvo (myös edulliset polttoainekulut) vaikkapa kala- tai eräretkille, postinhakuun, pikkuostosten tekoon kauppareissulle. Onpa sillä kiva päräyttää kavereille kyläänkin. Mopolla liikkuessa kynnys pysähtyä katselemaan kaikkea mielenkiintoista on huomattavasti matalampi kuin autoillessa tai prätkällä liikkuessa. On ihan totta että mopoillessa maailma näyttää aivan erilaiselta.

Pääkallolamppupappis on minun(kin?) mielestä kaunein pappis. Ei tuntsat minun mielestä huonontuneet nuortuessaan kunhan ei Morini-koneisiin mene sekaantumaan, kaikki Puch-koneiset toimii hyvin kunhan niitä vähän muistaa joskus huoltaakin. Minulla on kuuden vuoden aikana yhdessä tuntsassa ryttyillyt konkka, tosin sekin vika tuli koneen mukana, muuten on ollut huolettomia kilometrejä (tuhansia ellei kymmeniätuhansia, vaikea pitää lukua kun monilla ajaa eikä kaikissa edes ole mittaria). Yhtäkään ajettua kilometriä en kadu enkä antaisi pois.

Lokakuu 25, 2012, 17:53:44 ip
Vastaus #895

Kari Vähäkainu

• Vieras
Pitihän sitä ambulanssiin sovittaa hälytysvaloja kun naapurilla sellaiset sattui olemaan. Nuo olis tosi kivat pitää katolla mutta luulen että niistä tulis kuitenkin sanomista poliiseilta vaikka heidän ex-vilkut ovatkin.

Lokakuu 25, 2012, 17:56:55 ip
Vastaus #896

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Pitäisköhän munkin hankkia mopo !  Sillä olis mökin hiekkateitä kiva lasketella .. vaikka päätien varresta postia hakea. Tuollaisia pääkallolamppuisia olen silmäillyt. Paraniko vai huononiko Tuntsat nuortuessaan?

Hanki ihmeessä! Se on tosi näppärä ja helppokäyttöinen yleiskulkuneuvo (myös edulliset polttoainekulut) vaikkapa kala- tai eräretkille, postinhakuun, pikkuostosten tekoon kauppareissulle. Onpa sillä kiva päräyttää kavereille kyläänkin. Mopolla liikkuessa kynnys pysähtyä katselemaan kaikkea mielenkiintoista on huomattavasti matalampi kuin autoillessa tai prätkällä liikkuessa. On ihan totta että mopoillessa maailma näyttää aivan erilaiselta.

Pääkallolamppupappis on minun(kin?) mielestä kaunein pappis. Ei tuntsat minun mielestä huonontuneet nuortuessaan kunhan ei Morini-koneisiin mene sekaantumaan, kaikki Puch-koneiset toimii hyvin kunhan niitä vähän muistaa joskus huoltaakin. Minulla on kuuden vuoden aikana yhdessä tuntsassa ryttyillyt konkka, tosin sekin vika tuli koneen mukana, muuten on ollut huolettomia kilometrejä (tuhansia ellei kymmeniätuhansia, vaikea pitää lukua kun monilla ajaa eikä kaikissa edes ole mittaria). Yhtäkään ajettua kilometriä en kadu enkä antaisi pois.

Kiitos informaatiosta. Aivan samoja ajatuksia olen mielessäni funtsinut  :)
BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Lokakuu 31, 2012, 19:14:10 ip
Vastaus #897

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Reissaamisessa ehdottomasti hauskinta on ajaminen.

Mikäs tämä on?  ::)
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Lokakuu 31, 2012, 19:43:24 ip
Vastaus #898

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tuo on perinteinen suomalais-ugrilainen metsäremontti!

Lokakuu 31, 2012, 21:05:59 ip
Vastaus #899

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Veneilykausi jatkuu... Nyt pitäs suunnitella piikkirenkaitten ostoa.

Josko vielä lumet sulais tälle syksylle, niin sais käydä opettelemassa tappisladeja.

Kahden pytyn loukussa.