Kirjoittaja Aihe: Harrastekuvia  (Luettu 1001241 kertaa)

Heinäkuu 04, 2012, 11:03:31 ap
Vastaus #780

seppo savolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Osapuilleen kasassa....
Noita RK-ketjuja on myös saatavilla kokoa 415, lyhentäminen myös onnistuu normaalisti
ilman erikois työkaluja.Kapeampi malli varmaankin paikallaan umpinaista ketjunsuojaa
käytettäessä.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Heinäkuu 04, 2012, 13:26:54 ip
Vastaus #781

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Taitaa Subaru hörsästä vähän tavallista enämpi pensiiniä, kun mulla menis samalle matkalle n. 150 €. Vaan oliko se niin, että Subarun perässä on nyt kärry. Sehän vähän tasoitta tilannetta, kun mun pitäs laittaa 50 € lisää.

Onhan nuo auton käyttökustannukset nykyään niin isot, että autoa uusiessa 5000 - 10000 €:n ero ostohinnassa tai välirahassa ei enää näyttele kovin isoa osaa kokonaiskuluissa, jos autolla ajelee vaikkapa 5 vuotta. Ja sitten se remonttehin kuluva raha on ihan onnenkauppaa. Samanlaisia paskoja kaikki nykyään. Männä viikolla ajelin uudenkarhean Avensiksen perässä ja se työnsi putken täydeltä sinistä savua, aivan kuin b-mallin Kadetit 80-luvun lopulla. Tojotat on kuulemma niitä lujimpia autoja.

Jatkuva neliveto ja kärry saa aikaan 10l/100km. Bensa 1,7€/l. Matka vähintään 1900km. Tuolla yhtälöllä n. 320€. Ja voi olla, että perhe haluaa syödä välillä...

Heinäkuu 04, 2012, 14:56:43 ip
Vastaus #782

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ollaan täsä etelä-pohjonen väliä eestaas ajellesa huomattu, että pyhäjärvellä on aina huomattavasti halvempi pensa ko muualla, olikohan maanantaina e10 jotakuinki 1.539. Meilä kymmenen senttiä kalliimpaa, Kittiläsä 20cnt..

Heinäkuu 04, 2012, 18:36:13 ip
Vastaus #783

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo seuraavaan ajomopoon tulee noi rk ja 420, ovat kestäneet hyvin pärrissä mitä on ollut mulla, tosin nuo uudet rk oli o-rengas ketjulliset ja olipa ihmettelemistä miten vatun vatussa saan nitattua nuo yhteen mut onnistu lopult. Valmistus vika oli varmaan kun ostin samanlaiset ja ne on kestäneet hyvin

Heinäkuu 12, 2012, 21:29:13 ip
Vastaus #784

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tänään oli veteraaniajoneuvojen ajotapahtuma Kaustisella. Kuvien vihreä Mazda 626 museotarkastettiin samassa tapahtumassa.

Heinäkuu 13, 2012, 14:37:07 ip
Vastaus #785

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Eilen Tampereella...

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Heinäkuu 13, 2012, 16:35:09 ip
Vastaus #786

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Toi yläkuvan -34 olis makia  :P
BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Heinäkuu 13, 2012, 19:22:13 ip
Vastaus #787

Kari Vähäkainu

• Vieras
Rumien autojen kokoontumisajo? :D

Heinäkuu 13, 2012, 21:56:10 ip
Vastaus #788

Kari Vähäkainu

• Vieras

Upeita. Tuonnehan mahtunis crossipyöräkin?

Rumien autojen kokoontumisajo? :D

Mittasin karkeasti että tavaratilan pituus on noin 2,50 metriä, korkeus 1,30 metriä. Leveyttä en mitannut, mitähän tuollasen Volvon sisäleveys mahtaa olla. Uskoisin että crossipyörälle riittävä kun arvioin että helposti mahtuu kaksi tai kolme mopoa rinnakkain.

Reissuja ajatellen perälle mahtuisi 80 cm leveä sänky ja viereen vielä mopo. Yhdistelmä avaa uusia ulottuvuuksia metsäautokuvauskeikkoja ajatellen...

Heinäkuu 15, 2012, 16:56:39 ip
Vastaus #789

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin tai sit jos jollain tutulla leviää mopo jonnekkin niin mukava hakia pois, pillit katolle vielä niin avot  ;D

Heinäkuu 15, 2012, 17:58:23 ip
Vastaus #790

Kari Vähäkainu

• Vieras
Niin tai sit jos jollain tutulla leviää mopo jonnekkin niin mukava hakia pois, pillit katolle vielä niin avot  ;D

Biltemasta löytyisi sireeni ja maskin aukkoihin minulla olisi siniset välkkyvalot, ostin aikoinaan kirpparilta, oli muutettu ambulanssi siviilikäyttöön jolloin hälylaitteet rapsittu pois. Nythän ne voisi palauttaa ambulanssiin takaisin, tosin virkavalta ei niistä kai pahemmin tykkäisi.

Heinäkuu 15, 2012, 18:14:48 ip
Vastaus #791

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Biltemasta löytyisi sireeni ja maskin aukkoihin minulla olisi siniset välkkyvalot, ostin aikoinaan kirpparilta, oli muutettu ambulanssi siviilikäyttöön jolloin hälylaitteet rapsittu pois. Nythän ne voisi palauttaa ambulanssiin takaisin, tosin virkavalta ei niistä kai pahemmin tykkäisi.

Eiku ghostbusters-logot vaan kylkiin ja haamujahtiin ;)
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Heinäkuu 15, 2012, 18:19:06 ip
Vastaus #792

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Maalaat auton oikeisiin väreihin ja vilkut päälle niin poliisit ei edes tutkan lukemaa kato ja jättää sut varmasti rauhaan pelastustoimissa, kun pappatunturi hajoo tielle on kyseessä aito hätätilanne kun kuski on shokissa miten mopo kotio ku ei sitä voi jättää ja ite häipyä. Etkait Vaasassa asustele ku luulen kaikkien vittumaisten poliisien hakautuvan tänne, viimeksi kummipoika ajoi veneelläni ja stop merkkiä näyttivät niin sanoin että kaasua niin näähdää kulkeeko se ja ei kulkenu ja sitten käskin pysäyttää ja puhalluttamaan nolla niin pyysin samaan pilliin puhallusta että tietäisin olenko ajokunnossa. Ei ole tapana ja kysyivät olenko ajanut omalla veneellä niin sanoi et usein ja tänäänki, kellonaika kiinnosti muttta eläkeläinen jolla selvä kuski ei kelloa vilkuile. Kotona näytti mitta hivenen yli autolla ajon, me maksetaan niiden palkka ja pyydetään vähän ilmaista palvelua niin vittuilevat ja ovat kiinnostuneet asepusseista enkä näyttänyt.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2012, 18:21:25 ip kirjoittanut Henry Eklund »

Heinäkuu 15, 2012, 18:49:59 ip
Vastaus #793

Kari Vähäkainu

• Vieras

Eiku ghostbusters-logot vaan kylkiin ja haamujahtiin ;)

Itseasiassa olen ajatellut ghostbusters logoa missä haamulla kädessä viinapullo ja tekstiksi drunkbastards ;)

Heinäkuu 15, 2012, 19:40:47 ip
Vastaus #794

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
No sittenhän sillä voihakea kaverin baarista johon meni selvinpäin mopolla, hätätilanteeksi suositan sitä mutta silloin ei vilkkuihin virtaa. Mun luvalla saat toimia näin ja olen valmis pieneen tuomioon että pääsisin valtion kyytillä hammaslääkäriin. Mua kuljettavasta autosta ei tarvi ees pakoputkea poistaa ku mä mihinkään karkaa.