Lähtö kohtaisesti ihan siisti peli 
Minusta taasen aivan kauhea. Tosin hemmetin hyvä tekniikka, aina laakista käyntiin. Sillä ei ole minulle merkitystä kun heivaan moposta tankin, penkin, koneen, kaasarin ja pakoputkiston. Kaikkein tärkeintä minulle oli tuo tyyppikilven tyypitysnumero 079002 joka paljastaa mopon 79 Trialiksi. Toki huomasin mopon Trialiksi ensisilmäyksellä mm etu- ja takahaarukoista sekä ohjaustangosta.
Tommonen triali ois eto peli
mikäs kone tuossa oikein ? Ei oikein saa kuvasta selvää, aattelin vaan edelleen tuota enduro maisempaa matka mopoo itelle, kun 2 paperitonta sollen runkoo ois mulla olemassa, mut kone puuttuu 
Kone on 76 Sportin 4-vaihteinen kone jossa ei ole sylinterin alla kiinnityskorvaketta mutta yläkorvake on. Olisi huippukone vaikkapa pappikseen (menee heittämällä paikoilleen) tai solikkaan (sovittamalla).
Tuollanen Trial on tosiaankin eto peli, pystympi emäputki tekee sen että mopo reagoi herkemmin ohjaustangon liikkeisiin, parempi ajaa sorateillä ja maastossa kuin SuperSport. Noita Trialeita vaan on vähän hankala löytää, niitä ei tehty kuin yhtenä vuonna ja aika vähän, nyt niitä tiedetään säästyneitä noin 20 kappaletta (raadotkin mukaanlukien).