Kirjoittaja Aihe: Harrastekuvia  (Luettu 1001179 kertaa)

Marraskuu 03, 2011, 11:19:25 ap
Vastaus #405

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä se painelen läpi vuoden  ;D

Marraskuu 03, 2011, 13:08:16 ip
Vastaus #406

Kari Vähäkainu

• Vieras
En näin vanhemmalla iällä viitsi itseäni tieten tahtoen palelluttaa kun ei ole pakko, siksi talviajelut ovat harvassa. Ehkä voisi enemmänkin talvella ajaa jos olisi varaa ostaa kelkkahaalarit, turkis- tai toppahaalarit kun eivät pidä viimaa.

Marraskuu 03, 2011, 17:03:58 ip
Vastaus #407

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuota piikin Kawaa säilytin maalla kylmässä ladossa talvet.
Kerran Joulua vietettiin siellä ja pitihän minun ajaa muutaman kilsan lenkki..pakkasta oli 29¤ ja näin jälkeenpäin tekee oikein pahaa; ei itseni vaan koneen puolesta. Tuntuu että lentiköhän metallilastua ennenkuin mineraaliöljyt edes hiukan lämpenivät  ???     

[ylläpito on poistanut liitteen]
BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Marraskuu 04, 2011, 09:11:57 ap
Vastaus #408

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla ois yhet ylimääräiset toppa haalarit, jos tarviit, mulla on mittaa sen 177 ja painoa sen 90 ja mulle hitusen iso, kokoa en muista.

Marraskuu 04, 2011, 23:12:00 ip
Vastaus #409

Tatu Keränen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään oli kaluston vaihto päivä. Siis pari pihamoottoria välivarastolle ja yksi erimerkkinen kone tilalle. Täytyy päivittää näyttelyä välillä ;D

Marraskuu 25, 2011, 19:00:15 ip
Vastaus #410

Kari Vähäkainu

• Vieras
Eiliseltä synttäriajolenkiltä nappaamani kuva. Alkaa olla veden pinnalla jo hentoa jääriitettä.

Marraskuu 25, 2011, 20:14:57 ip
Vastaus #411

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Asiakaskeikalla Piippolassa torstaina (vai oliko se ke). Pyörällä on aina mukava keksiä mielikuvituksellisempia reittejä. Tässä on kyseessä "Sandelsintie", jota pitkin joukot kulkivat Pulkkilan taistelun aikoihin toukokuussa 1808.

Siitäpä tulikin mieleen, oiskohan kaapisa yhtään sandelssia...

edit: myöhästyneet onnittelut Karille!

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2011, 20:17:34 ip kirjoittanut Pauli Ylikoski »
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Marraskuu 25, 2011, 20:23:01 ip
Vastaus #412

Harri Kauranen

• Vieras
Kävin kanssa kellarin tarkastamassa,no sandellissia ei löytyny,mutta puolitoista laatikkoo carlsperia kyllä löyty.No eiköhän ne saman asian aja.Mulla olis pari upeeta kuvaa kalareisulta otettuna,vaan tarvis pienentää,että sais tänne mahtuun.No ehkä jonain päivänä,kun ne on tuola toisella koneella saan ne siirrettyä.

Joulukuu 17, 2011, 10:27:24 ap
Vastaus #413

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Honda-harrastusta

Postimerkkeily-harrastusta

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 17, 2011, 15:46:53 ip
Vastaus #414

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Asiakaskeikalla Piippolassa torstaina (vai oliko se ke). Pyörällä on aina mukava keksiä mielikuvituksellisempia reittejä. Tässä on kyseessä "Sandelsintie", jota pitkin joukot kulkivat Pulkkilan taistelun aikoihin toukokuussa 1808.

Siitäpä tulikin mieleen, oiskohan kaapisa yhtään sandelssia...

edit: myöhästyneet onnittelut Karille!
Missä päin piippolaa tuo tie on ? Itse kun olen kotoisin haapaveeltä ja monia pikku teitä ajelin piikillä ja kun mummola on leskelässä 4 tien varressa niin sitä väliä tuli suhattua monesti,kivoja asfaltti teitä  :) Kirjavan kierros on taas heinäkuussa,sinne on kalenterissa merkintä, katotaan pääsenkö sutkilla vai lähenkö tunskalla. Sutkilla ois sikäli makee tulla koti seudulle,kun isällä oli samanlainen nuoruudessa ja nyt pääsis itekkin tuleen koti seudulle samanlaisella pyörällä  8)

Joulukuu 17, 2011, 15:52:14 ip
Vastaus #415

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
"Leskelän juopot sy" paitainen mies nähty Kokkotreffenillä viime kesänä.

Kirjavan kierroksella taas olis kait ollu vastaavalle pukineelle tarvetta mullaki.

Kommentteja uuninpankolta.

Joulukuu 18, 2011, 17:18:16 ip
Vastaus #416

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kauniisti valaistu talo Janakkalan kunnan Viralan kylässä tänään kuvattuna.

http://aijaa.com/009959226063.jpg
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Joulukuu 18, 2011, 17:21:47 ip
Vastaus #417

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kauniisti valaistu talo Janakkalan kunnan Viralan kylässä tänään kuvattuna.

http://aijaa.com/009959226063.jpg
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Joulukuu 18, 2011, 17:26:34 ip
Vastaus #418

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tuli vaihdettua "Pantteriin" takahaarukan puslat, takavanteen laakerit, takaiskarit ja lampunkorvakkeet. Taas olisi tuo mopo iskussa, valmiina odottamaan kevättä. Kokokromi-iskarit ja kromatut lampunkorvakkeet otin tulevaa projektia varten ja laitoin tuohon mopoon originaalit takaisin.

Nuo pukit minkä päällä mopo on ovat jotain tilapäispenkkien jalkoja, tosi hyviä mopopukeiksi. Jos tarvii saada eturengas ylös niin tarakkaan vaan rautakanki niin moposta tulee takapainoinen.

Joulukuu 18, 2011, 22:37:45 ip
Vastaus #419

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Missä päin piippolaa tuo tie on ?
[/quote]

Terve, Jarno, pahoittelut myöhästyneestä vastauksesta – eipä ole tullut niin aktiivisesti palstaa luettua...

Sandelsin tie on tuo "Vanha maantie"-nimellä oleva 88-tiestä itää kohti erkaantuva väylä tässä kartassa. Se ylittää Kestilän tien, ja tulee Kortteisen pohjoispuolella Kangaskylässä takaisin 88-tielle.

Nyt en muista, onko siitä sen enempää kuin perimätietoa, pitääpä kysäistä tuolta vanhemmalta lehtorilta, paremmalta puoliskolta...
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -