Mopoaiheinen biisi vuodelta 1985:
Sleepy Sleepers - Paskan MyivätMopokaupan tein, surkean, kanssa myyjän katalan. Nyt katkerana nuolen haavojain, koitan korjata romuain. Alkuun meni kyllä hienosti, kone kehräsi kuin Singeri. Sain vaikutusvaltaa ja naisia, mopo ruopi ja nosti keulia. Tyttöö riitti ja hauskaa oli, kunnes ketjut katkes ja sanoi kolikoli. Gimmat nauro mulle ja sano "Kuules jätkä sulle, paskan myivät." No tämän vian korjasin ihan helposti, no kädet ja maine musteni.
Viritin sen niin, että kulki se sataa, ja läksin taas takas kartsalle lataa. Tytöt ne mulle huiskutti, sain poliisitkin perääni, eräässä tiukassa kurvissa, rupes heiluun mopedin satula. Tyttöö riitti ja hauskaa oli, kunnes ketjut katkes ja sanoi kolikoli. Gimmat nauro mulle ja sano "Kuules jätkä sulle, paskan myivät." [välisoitto]
Masentunut en ollenkaan, ryntäsin vain kapakkaan. Huikkaa otin huimasti, tanssittua tuli tuimasti.
Huppelissa ostin uuden mopon, tuumin, että voittaa se Jopon. Kauan se paska yski ja ryki, kunnes kerran viimeiset nyki.
Tyttöö riitti ja hauskaa oli, kunnes ketjut katkes ja sanoi kolikoli. Gimmat nauro mulle ja sano "Kuules jätkä sulle, paskan myivät." Hahahahahaa. Paskan myivät. Hahahahahaa.
Viekää mopo kaatopaikalle ja pojat Kellokoskelle.
Mutta kuka tunnistaa, minkä mopon ääni tässä (1:55-2:05) kuuluu?