Heh, taitaa varsinkin noissa asunto-autoissa olla samanlainen Kers -järjestelmä kuin formuloissa. Tuossa jo mainitulla nelostiellä pariviikkoa sitten ajelin autolla Jykylän suuntaan. Jonon keulassa ajeli teiden kunkku 75-80 km/h satasen aluella, ennen Hirvaskangasta olevalla ohituskaistalla painoi kai Kers-nappia kun vauhtia olikin jo 110 km/h, en ehtinyt ohittamaan. Jas kas vaan, kaistan loputtua meni taas sitä 8-kymppiä. Hirpparin vaarallisessa risteyksessä on 60-rajoitus jota minä lainkuuliaisena noudatin mutta karavaanari paineli siinä karkuun.
Oli sitten vastaantulijoita niin piti kinnata sen jäähallin kokoisen kesämökin perässä JKl asti. Vaan annahan olla, vielä se puolella paranee tämä kokemus. Kirrissähän alkaa motari niin eikös tämä sankari jäänyt köröttelemään VASEMMALLE kaistalle. Moottoritiellä ei ole luvallista ohittaa oikealta, siinähän sitten rinnakkain mentiin. Onneksi poistuin Laajavuoren rampista että en jatkosta tiedä, äänitorvet kyllä raikui monenkin toimesta. Minä kun olen rauhan miehiä niin en tästä papua nenuun vetäissyt, loppumatkasta jo alkoi naurattamaan karavaanarin toilailut. Ugh, ole puhunut.
Timppa