Ex-appiukolla meni 6 pulloa koskisen antin korvalääkettä kun maalas veneensä. Senjälkeen ajoi muina miehinä autolla kotiinsa ja sitten alkoi ryypätä.
Yks mun entinen Valiant tuli eräänä juhannuksena pikku kännissä maalattua mutta pinnasta tuli yllättävänkin hyvä kun ajattelee että auto maalattiin navetan hallissa missä oli heiniä, olkia, viljaa ym pölyä melko paljon. Täytyi vaan varoa suihkimasta mihinkään muualle kuin autoa kohti. Lattia auton ympäriltä kyllä kostutettiin.
Yks oma Volvo piti maalata kännissä mutta rikoskumppani joutuikin lähtemään kuskiksi niin maalaus jäi suorittamatta, maalasin myöhemmin itse kotipihalla ja ihan selvinpäin. Otin autosta kaiken ulkokuoresta irti paitsi lasit ja aloin maalaamisen. Tottakai spray loppui ennen aikojaan ja piti hakea maalia lisää. Kotona ei ollut sillä hetkellä muita autoja, moponi oli kaikki jo roudattu kaatikselle enkä fillarilla lähtenyt parin kilsan päästä ostamaan lisää. No, hyppäsin Volvon rattiin ja kurvasin kaupan pihaan. Minun tuurillani kaupasta astui ostoskassien kanssa kylän v-mäisin poliisi, hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen, ostoskassitkin meinasivat pudota asfaltille. Autossa ei ollut kilpiä, puskureita, maskia, mitään valoja, tuulilasinpyyhkimiä, peilejä, osa laseistakin oli peitetty. Loikkasin kirkon vaivaisukon näköisenä suu auki seisseen poliisin ohi ja teki mieli huikata että jos auto vaikuttaa mielestäsi laittomalta niin ota rekkarinumero ylös mutta itsesuojeluvaisto esti naljaisun. Viivyttelin kaupassa pitään ennenkuin ostin maalit ja kun astuin kaupasta ulos niin sama poliisi toljotti yhä autoa ostoskassiensa kanssa. Hyppäsin muina miehinä autooni ja ajoin kotiin jatkamaan keskeytynyttä maalaamista. Sattumuksesta ei seurannut jälkipuheita.