Luupää oli aika sitkeä, ainakin aluksi taisi olla 1300 -koneella? Isuzu Bellett oli myös japsiksi erikoisen paksua peltiä, niiden kestävyydestä metsäsäilytyksessä en tiedä.
Kyllä Bellettti oli myös vahva.Kotikylällä oli yksi erakko ukko jolla ei koskaan muuta autoa ollutkaan.Asuin kumminkin siellä about 2-18 ikävuosina.Me autoista kiinnostuneet pojat luultiin että onpa kumma ukko kun ei koskaan vaihda autoa että eikö nyt olisi jo aika kun muutkin niin tekee..no nyt sen viimeistään tajuaa miksei.
Se myös senikäistä alkuun harmitti kun faija ei vaihtanut autoa myöskään.Huolsi vaan hirmu hyvin ja ajoi kauan samalla..Lastenkodin kauhukakaratkin aina nauroi ja ilkkui kun ajettiin siitä pihan läpi yksityistietä koska se oikaisi.Mentiin "kapula-autolla" eli IFA F8:lla.Nehän sen nimenkin keksivät kun autossa oli puukyljet.
Ei se nimittäin vaihtamalla parane

Itsessä vähän samaa vikaa.Koskaan en ole autoa vaihtanut.Olen vaan ajanut "loppuun",ja sittenkin vielä myynyt eteenpäin.
Lisäys:auto
Se oli tuon mallinen.On mulla oikeakin kuva mutta en viittiny laittaa kun näkyy vaan vaunun takakulma ja liimattu albuumiin kiinni.Ollaan kuvassa evästauolla varmaan jossain missä pohjoismaitten rajat yhtyy että ois muuten hyvä kuva..Kerran olin kuulemma pudonnu kyydistäkin kun nää oli ollu marjareissulla ja takaovet oli jääny lukittematta.Olin joku kapaloikäinen ja pärekoreineen pyörähtäny tielle että eipä hätiämitiä

Lasten turvaistuin-millos semmoset tuli markkinoille

[ylläpito on poistanut liitteen]