Kirjoittaja Aihe: Metsäautoja  (Luettu 3617098 kertaa)

Huhtikuu 23, 2013, 22:35:24 ip
Vastaus #4560

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tällainenkin löytyi moporeissun yhteydessä joutilaan näköisenä:

olisikohan mahdollisesti myynnissä?

Vaikea sanoa keskeltä metsää löytyneestä autosta, omistajaa ei näkynyt. (kuvasin saman auton, oltiin Lassin kans yhdessä liikkeellä)

harmi   :(  olen katsellut b-asconaa projektiksi, ovat vain chattiautossa nii peevelin kalliita. jos vain jollakin tiedossa joutilasta askoa sopuhintaan niin olen todella kiinnostunut...saa olla lahovikaakin

Ai sinä tarkoititkin Asconaa? Luulin että kysyit pick-upista kun kysymys oli osoitettu siihen. Luultavimmin Ascona ei ole myytävänä, omistajalla on muitakin samanlaisia (kuten tämä):

[ylläpito on poistanut liitteen]

Huhtikuu 24, 2013, 01:57:38 ap
Vastaus #4561

Tapsa Leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mikäs on tuo Fingerporin-sarjiksen sedan malliltaan? ;)

Huhtikuu 24, 2013, 05:16:38 ap
Vastaus #4562

Timo Terho

• Vieras

Huhtikuu 24, 2013, 17:44:28 ip
Vastaus #4563

Kalle Moilanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ascona se meidän pihassakin törrötti varaosa-autona ja aika kauan. Muistan kun muksuna istuttiin aina Asconassa kaverin kaa ja pelleiltiin :-\

Huhtikuu 24, 2013, 18:17:10 ip
Vastaus #4564

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
olen katsellut b-asconaa projektiksi, ovat vain chattiautossa nii peevelin kalliita. jos vain jollakin tiedossa joutilasta askoa sopuhintaan niin olen todella kiinnostunut...saa olla lahovikaakin
  Mitähän vikaa tossa on kun on niin nätti ja ei maksa paljon. Olisko se kun on kaarellinen ja vissiin kilpuri joka sen hinnan pudottaa? http://www.tori.fi/pohjanmaa/Opel_Ascona_B_6364959.htm?ca=5&w=1
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2013, 18:28:10 ip kirjoittanut lasse roholm »

Huhtikuu 24, 2013, 21:02:05 ip
Vastaus #4565

Jari Kahelin

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Mites nuo Hillmanit/Sunbeamit?

Näistä ei ole pienintäkään hajua onko joutavia ta omistajaa..ovat siin joutsenossa.. Laitoin osoitetta tänne aiemmin. Tietty kun taas ajelen siel päin niin voin käydä hallia hakkaamassa jos jotain tietoa heruisi.. Nyt on työmaat vissii seuraavan kk:n lappeenrannan puolella..

Oon kyl vissiin maanantaina lähössä yht junista kattoo (jos vihdoinkin sais itelle aidon kleinbussin!!) nii matkalla vois koputella..

Jos jollain on vw junis bussi tiedossa niin voisin vaihtaa nsu 125:een projektiin.. Pitäis olla täydellinen käyntikuntoisena purettu.. ;)
-Jaku Kahelin

Huhtikuu 24, 2013, 22:12:42 ip
Vastaus #4566

Kari Vähäkainu

• Vieras
Pirtsakan värinen fiude ja koriltaankin näyttäisi vielä kelvolliselta aihiolta: Näyttää aivan siltä kuin olisi jäänyt maalauksen jälkeen kesken.

Huhtikuu 25, 2013, 11:46:01 ap
Vastaus #4567

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Pielaveden ooppeliosastoa.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2013, 11:47:57 ap kirjoittanut Erkki Korhonen »
Napahulluna on hyvä olla.

Huhtikuu 25, 2013, 18:30:30 ip
Vastaus #4568

Tero Kivimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Kadett A.

Huhtikuu 25, 2013, 19:10:42 ip
Vastaus #4569

Kalle Moilanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Faija oli töissä raksalla joskus 1983-1994 ja sillä työsuhdeautona (ihme kyllä) Skoda 110L ja sitten se jostain syystä se Skeida hajos ja sitten ostettiin tollainen Punainen Opel mikä on kuvassa. Muistan kun olin junnuna siinä kyydissä. Kolisi aivan kamalasti ja perse oli aina puuduksissa kun oli istunu tunnin tai kahden silleen että faija kävi hakee ryyppykaverit painu muualle ;D

Huhtikuu 25, 2013, 19:52:44 ip
Vastaus #4570

Kari Vähäkainu

• Vieras
Faija oli töissä raksalla joskus 1983-1994 ja sillä työsuhdeautona (ihme kyllä) Skoda 110L ja sitten se jostain syystä se Skeida hajos ja sitten ostettiin tollainen Punainen Opel mikä on kuvassa. Muistan kun olin junnuna siinä kyydissä. Kolisi aivan kamalasti ja perse oli aina puuduksissa kun oli istunu tunnin tai kahden silleen että faija kävi hakee ryyppykaverit painu muualle ;D

Täälläpäin B-mallin Kadeteilla oli lempinimi kolina-kadett :)

Sellasella olin ensi kertaa kuskinakin, taisin olla silloin 15 tai 16 vuotias.

Huhtikuu 25, 2013, 20:52:48 ip
Vastaus #4571

Henri Riekki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Perhana, Kadettin hattuhyllyllä olisi juuri sellaiset vintage-kaiutinkotelot, mitä olen metsästänyt Ladaan.

Huhtikuu 25, 2013, 22:04:59 ip
Vastaus #4572

mikko itämäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Perhana, Kadettin hattuhyllyllä olisi juuri sellaiset vintage-kaiutinkotelot, mitä olen metsästänyt Ladaan.

kannattaa kirppareita kiertää, niistä olen itte löytänyt aika hyvin  ;)
tuollaiset "reteot" omas kesäautos:

"Roadstar" nuppi mankka, kahteen suuntaan kelaava ja musiikin tahdissa vilkkuvat valot paneelissa. Roadstar ritilät etuoviin, oli sellaset pinta-asennettavat mallit alkujaan, mutta pelkkä kehys ovipahviin nurjalta puolen kiinni ja alla oveen ruuvvattuna pioneerit.
http://i32.photobucket.com/albums/d35/rassuni/mitsut/-77%20projekti/DSCN4665.jpg

hattuhyllylle löytyi kans roadstaarin ritilät(purkaamolta) alla pioneerin  6'' erillis sarja.
http://i32.photobucket.com/albums/d35/rassuni/mitsut/-77%20projekti/DSCN4666.jpg

niin tuoshan on hanskalokeron alla piilossa uudempi soitin jolle kaukosäädin. nuppi mankka toimii aux:in kautte normaalisti radiona/ kasettisoittimena, ääni kulkee vain uudemman soittimen kautta. siihenki sai oman onaleen väliin, että pystyy vaimentamaan nuppimankan lähtöjä sopivammaksi :P

olis koristeeksi vielä pioneerin ekvalisaattori/boosteri...

tuos mettäautokin

vähiinsä käyneet nämäkin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2013, 22:09:15 ip kirjoittanut mikko itämäki »

Huhtikuu 25, 2013, 22:09:27 ip
Vastaus #4573

Kari Vähäkainu

• Vieras
Lytätty kusiainen:

Huhtikuu 25, 2013, 22:21:40 ip
Vastaus #4574

Henri Riekki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lainaus
kannattaa kirppareita kiertää, niistä olen itte löytänyt aika hyvin  ;)
tuollaiset "reteot" omas kesäautos:

"Roadstar" nuppi mankka, kahteen suuntaan kelaava ja musiikin tahdissa vilkkuvat valot paneelissa. Roadstar ritilät etuoviin, oli sellaset pinta-asennettavat mallit alkujaan, mutta pelkkä kehys ovipahviin nurjalta puolen kiinni ja alla oveen ruuvvattuna pioneerit.
http://i32.photobucket.com/albums/d35/rassuni/mitsut/-77%20projekti/DSCN4665.jpg

hattuhyllylle löytyi kans roadstaarin ritilät(purkaamolta) alla pioneerin  6'' erillis sarja.
http://i32.photobucket.com/albums/d35/rassuni/mitsut/-77%20projekti/DSCN4666.jpg

niin tuoshan on hanskalokeron alla piilossa uudempi soitin jolle kaukosäädin. nuppi mankka toimii aux:in kautte normaalisti radiona/ kasettisoittimena, ääni kulkee vain uudemman soittimen kautta. siihenki sai oman onaleen väliin, että pystyy vaimentamaan nuppimankan lähtöjä sopivammaksi :P

olis koristeeksi vielä pioneerin ekvalisaattori/boosteri...

Joku Roadstarin mankka ja 25w + 25w ekvalisaattori löytyy, mutta eivät ole autossa paikallaan, vaan uudempi soitin. Vastaavalla järjestelyllä saisi kyllä enemmän 80-luvun henkeä mitä uudella pioneerin välkyttimellä. Mutta kaiuttimet kaipaisi tuollaista koteloa ihan käytännönkin syistä, saisi suuntausta enemmän kuuntelijaa kuin taivasta kohti. Ja itse tehden ei tulisi aidon näköiset kotelot.