Ei sillä ollut väliä vaikkei auto ollutkaan täysin poliisiauton näköinen, silti sitä säikyttiin. Vieläkin minulle muistutetaan kuinka minun Volvoani säikähdettiin poliisiautoksi vaikka Suomessa ei Volvoni kaltaista väritystä ollutkaan. Mutta luotin siihen että väritysteema on ihmisten mielissä jenkkileffoista ja se toimi.
Volvo pyöri liikenteessä 2000-luvun alkuvuosina ympäri Suomen.
Maalasin oman Hondan (mp) kirkkaan valkoiseksi, työkaverit moitti pelästyneensä. Tuli kyllä aika monta kohteliasta kuskia vastaan, oikeen niiasivat... 
Sama juttu minulla oli, monen vastaantulevan auton ajovaloista näki kuinka autonkeula niiasi. Siitä opin että jarrua ei saa painaa jos poliisiauto tulee vastaan, huomaavat heti jos on ylinopeutta.
Uskon että Hondaasi säikyttiin! Joitakin valkoisia prätkiä on tullut luultua poliisien kulkupeliksi, samoin valkoisia Transportereita joissa kattoteline. Nykyään ei kyllä aina arvaa millasella ajokilla poliisit on liikenteessä, Kokkolassa näin 2 poliisia jotka valvoivat liikennettä ihan oikealla tuning-autolla. Sitä ei olis millään arvannut poliisien autoksi mutta lähellä vasta huomasi jotain outoa, tummansiniset paidat ja lippikset joissa luki valkoisella poliisi. Varmaan hyvä auto kun valvotaan liikennettä tuning-tapahtumien lähellä.