Hyvin nuo meikäläisen pelit on toimineet sähköjen osalta. 2 valo/sammutuskatkaisimet olen tavannu avata aina ja vähäsen putsailla hapettumia, takavalon liitinkin hapettuu melko helposti.
Osaakos väki sanoa että mikäs mun yhdessä öklantissa lienee vikana kun joku 15-20 metriä kulkee iloisesti mutta sitten sammuu. Juuri kun kone on sammumispisteessä ja mopo pysäytetty ja painaa ryyppyä nii alkaa kehräämään taas iloisesti. Tämän jälkeen voi ajaa taas sen vajaa 20 metriä. Olen putsaillu kaasuttimen jo moneen otteeseen, bensaakin tulee letkusta hyvin ja koittanut ajaa ilman tankinkorkkia. En tiedä pitäisikö sitä ruuvata joku toinen kaasari kiinni ja kokeilla toimiiko se. Mitenkäs se oireilee käyntiin jos tuo konkka on hajalla? Juu ei kai täs muuta..meni vähän offtopiciksi . Hitaasti vain etenee nämä omat projektit kun mopot on 15 km päässä.
edit...tuli vielä mieleen tämä.
Eli alla on kuva pölysuojasta. Kuula on 1/4" eli 6,4mm. Pölysuojan sisämitta on 24mm ja ulkomitta 36mm.
ilmoittele jos tuollainen löytyy. Noita kuuliahan saa voimakoneelta tilattua.
Kai nuota ehkä löytää normi laakeriliikkeistäkin halvemmalla...nopeesti katottuna en löytäny voimakoneelta hintaa noille mutta uskon että ei ole kovin halpa. Tuli ostettua ainakin sachsin koneeseen vetoakselille 4*6 mm laakerirullia tuossa viime talvena 50 kpl...â 0,15€ paikallisesta laakeriliikkeestä. Voimakone taisi tarjota yhtä rullaa 1,25€ kappale. Eli ois tullu 55 euroa kalliimmaksi hommata voimakoneelta laakerit.