Hei vain taas kaikille pitkästä aikaa.
Viime kesänä tuli omalla projektilla ajeltua huimat 200km
Jospa tänäkesänä nyt sitten saisin hondan siihen kuntoon, että voisin ajella vähän pidempäänkin

Suoranaisesti mitään ei ole rikki ja kaikki toimii suurinpiirtein.
Venttiilikannen luona on mystinen öljyvuoto, joka pitää korjata.
Kaikkia osia en saanut kiinni vielä viimekesänä, johtuen maalauksesta
Sivuposket sain maaluattuinan syksyllä, syy niiden myöhästymiseen oli ollut maalin kupliminen uunissa, mystisestä syystä. No, se asia on nyt poissa päiväjärjestyksestä, enää merkkien kiinnitys poskiin ja ne saan sitten laittaa paikoilleen.
Lataus ei mielestäni ollut aivan toivotulla tasolla ja nyt täytyykin metsästää tasasuuntaaja sekä säädin, jospa ne auttaisivat edes hieman ongelmassa.
Yhteenvetona
Latauksen osat
sivuposkien merkit
Ehkä hieman itse tekemäni johtosarjan tarkistelua ja mahd. korjaamista
Öljyvuoto venttiilikannesta
Käynti-ongelma ja kaasarien vuoto, johtunee siitä, että olen ymmärtänyt väärin kohon säädön (mittasin pohjalta, kun ilmeisesti pitää mitata tiivistepinnan tasolta)
Siinä tämän kevään projektit, taas on hieman varaa sijoittaa hondaan ,kun on toivuttu viime vuoden konkurssista... upposi aika lailla rahavaroja pyörän laitteluun

Olen erittäin kateellinen teille, jotka hommasitte tuon kärjettömän sytytyksen tuossa syksyllä/talvella, vai koskas se nyt olikaan

Onneksi täällä keskustelupalstalla on tallessa kyseisen yrityksen nimi, joka niitä myy, joten voihan sellaisen aina tilata sitten kun siltä tuntuu

Kuvia en viimevuonna laittanut juurikaan, johtuen siitä, että pyörää en oikeastaan valmiiksi koskaan saanut, mutta olen melko varma, että tulevan kevään/kesän aikana saan kuvia laitettua.
Kumpa tuo aurinko alkaisi jo hiljakseen pilkistämään pilvien raoista, niin saan taas sen ennennäkemättömän kipinän, jolla saan itseni pajalle ja siellä viettämään aikaa paljon.
Mitenkäs tuo moottoripyörien seisontavakuutus asia nyt onkaan tällähetkellä, onko se nyt sama, kuin autoilla vai jatkuiko se ihan normaalisti, kuten ennenkin, pitäisi varmaan vakuutusyhtiölle soitella ja tiedustella asia, kun en koskaan osaa olla varma, ennen kuin olen varman