Oon kahen vaiheilla. Ensin viittaisin Viijattiin.Tai parkasen Barkas.
Pukarompa hyvinnii
Taitaa olla liian helppo ainakin niille jotka rakastuuneet ei kun,,,,, merkkiin!
Lainaus käyttäjältä: lasse roholm - Tammikuu 06, 2012, 20:10:21 ipTaitaa olla liian helppo ainakin niille jotka rakastuuneet ei kun,,,,, merkkiin!Sonetti, soon nätti
Tällainen oli joskus meidän pihassa, mikämikä?
Lainaus käyttäjältä: Kari Sillanpää - Tammikuu 06, 2012, 21:09:41 ipLainaus käyttäjältä: lasse roholm - Tammikuu 06, 2012, 20:10:21 ipTaitaa olla liian helppo ainakin niille jotka rakastuuneet ei kun,,,,, merkkiin!Sonetti, soon nätti On se! ei kait vaan sulla ole sitä sairautta? mulla on pikkusen
MG MGB GT
Lainaus käyttäjältä: lasse roholm - Tammikuu 06, 2012, 21:29:55 ipLainaus käyttäjältä: Kari Sillanpää - Tammikuu 06, 2012, 21:09:41 ipLainaus käyttäjältä: lasse roholm - Tammikuu 06, 2012, 20:10:21 ipTaitaa olla liian helppo ainakin niille jotka rakastuuneet ei kun,,,,, merkkiin!Sonetti, soon nätti On se! ei kait vaan sulla ole sitä sairautta? mulla on pikkusen Ollu pahana jo hyvän aikaa, vuodesta noin 1989 on koko ajan jonkunmoinen Saabi ollut Ja niihin aikoihin kun synnyin, isäukolla oli 60-luvun alun kajakki. Laitokselta mut kylläkin tuotiin isän sedän Amazonilla, joten menettelee "se toinen ruotsalainen" merkkikin Virallista tautiluokitusta tuolla taudillahan ei ole, muutenhan Kela maksaisi varaosat.