Kirjoittaja Aihe: Tiedottamisesta  (Luettu 951 kertaa)

Toukokuu 14, 2026, 09:21:20 ap
Luettu 951 kertaa

hannu kinnunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Tiedottamisesta/johtokunta!

VMPK:n extranet/tiedostopankki /ainoastaan VMPK:n jäsenistön käytössäi:

25.4.2026 on ilmestynyt Klubin kevätkokoukseen 16.5.2026 liittyviä asiakirjoja; toiminnantarkastus25, VMPK:n tilinpäätös 2025, Toimintakertomus 2025 ja Veteraanimoottoripyörälkubi ry:n tilintarkastuskertomus 2025.

Budjetin 2025 toteuma kiinostaisi myös, miksi sitä ei ole liitetty tuohon asiakirjaryhmään?

Itse en käytä aktiivisesti Extranetiä, kuten ei moni muukaan jäsenistöstämme, kokouksessa taas ihmetelläään miksi kokouaineistoa ei ole satavilla.

Tässäkin taitaa olla parantamisen varaa...

Harrastaja Hannu

Toukokuu 21, 2026, 09:38:40 ap
Vastaus #1

erkki kuparinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kawasaki A 1 R

Hyvä kommentti Hannulta    T: Erkki

Toukokuu 21, 2026, 15:40:21 ip
Vastaus #2

VMPK.fi Ylläpito

• Jäsentiedot Poissa
  • Administrator
Hei Hannu
Olitko kevätkokouksessa, oliko sielä materiaaali nähtävänä. Minä en kerennyt kun olin luokkaretkellä.
Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Mikä olisi parempi paikka kokousmateriaalille kun extranet?
Kehityskeskustelua tässä availen, että osaan tehdä asiat paremmin niin jäsenet olisivat tyytyväisiä.
Minä laitan kaiken materiaalin mitä saan sinne extranettiin, en välttämättä saa kaikkia enkä niitä varmaan osaa kysyäkkään jos joku puuttuu. Mutta parhaani yritän.

Terveisin
Markku Huovinen
vmpk webmaster

Toukokuu 21, 2026, 21:09:53 ip
Vastaus #3

hannu kinnunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Osallistuin kokoukseen. Budjetin 2025 toteuma esiteltiin kysymykseni jälkeen, ihmettelivät kun ei ollut extranetissä,.
Jäsenille tarkoitettu Extranet on tietysti oikea paikka noille kokoukseen liittyville asioille. Toivottavasti kevätkokouspöytäkirja julkaistaan allekirjoitusten jälkeen Extranetissä, eikä vasta parin kuukauden päästä huimapyörässä!

Tässä koppi arvon Johtokunnalle.

Toukokuu 22, 2026, 08:26:11 ap
Vastaus #4

hannu kinnunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei tämä tiedotukseen liittyvä ole webmasterin vika! Kokouskutsussa vosi olla maininta taloushallintoon liittyvän aineiston löytymisestä Extranetistä?