Kirjoittaja Aihe: Nettimoto vs. Nettivaraosa  (Luettu 1351 kertaa)

Maaliskuu 26, 2025, 09:37:57 ap
Luettu 1351 kertaa

Seppo Ylhäinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nettimoto on ryhtynyt siirtämään projektipyörien myynti-ilmoituksia Nettivaraosien puolelle. Pyörä pitäisi olla "jotakuinkin ajokuntoinen", niinkuin minulle vastattiin, että ilmoitus voidaan hyväksyä Nettimotoon. Epäilen, että potentiaaliset ostajat eivät helposti eksy tuonne Nettivaraosien Kunnostettavat motot -osastolle. Ainakin minulle tuo oli uutta.
t. Seppo Y.

Maaliskuu 26, 2025, 10:07:37 ap
Vastaus #1

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Jep!  Huomattu on-ja muutos ei ole hyvä.

Ei kumminkaan samanlainen sysipaska kuin on Tori nykyään.

t. Markku

Maaliskuu 27, 2025, 10:35:37 ap
Vastaus #2

Seppo Ylhäinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sama käytäntö näyttää tulleen juuri nyt VMPK:n omalle foorumille.
Minun mielestäni varsinkin täällä osiltaan suht. täydellinen entisöintiprojekti kuuluu myytävien moottoripyörien osastolle eikä Osat ja tarvikkeet-osastolle.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2025, 10:40:13 ap kirjoittanut Seppo Ylhäinen »

Maaliskuu 27, 2025, 10:55:24 ap
Vastaus #3

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Olisko kuitenkin jokseenkin ja juurikin eri asia Nettimoto vs. tämä foorumi,Nettimotossa tulee päivässä enemmän ilmoituksia kuin täällä monessa vuodessa,tällä tarkoitan sitä että tänne jos tulee joku uusi juttu niin se tulee kyllä luettua jos sattuu olemaan aikaa odotella sivun aukeamista.
Se mikä on niin Nettimotossa kuin Nettivaraosassakin hyvää niin niissä ilmoituksissa on kuvat,hinnat,puhelinnummerot ja paikkakunta kun täällä ilmoitukset ovat tosi harvoin sellaisia ns. myyviä ilmoituksia huolimatta siitä ovatko osat vai pyörät osioissa.Ilmoituksistahan on kyllä ohjeet mitenkä se pitäisi laatia mutta eipä ole juurikaan imoittajia auttanut.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Maaliskuu 30, 2025, 15:01:38 ip
Vastaus #4

Tero Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Mulla oli vähän aikaa sitten torissa mopon varaosien puolella myynnissä rullaava runko projektiksi. Toriakin voinee siis hyödyntää, kun laittaa vaan projektit "varaosapyöränä" myyntiin ja kertoo asiasta tarkemmin kuvauksessa. En tiedä etsiikö sieltä kukaan projekteja ja puuttuuko tori asiaan jossain vaiheessa, mutta varmasti siellä pyörä enemmän näkyvyyttä saa kuin nettivaraosassa.