Kirjoittaja Aihe: Suzuki LS650 ostamassa?  (Luettu 2065 kertaa)

Maaliskuu 01, 2025, 11:06:20 ap
Luettu 2065 kertaa

Markku Rajala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mitä tuollaisessa savagessa on,mitä erityisesti kannattaa katsoa?
  Ikinä en ole sellaisella ajanut,kokemuksia millaista kyytiä pyörä tarjoaa myös mieluusti lukisin 
Yt: Markku

Maaliskuu 01, 2025, 17:24:58 ip
Vastaus #1

Pentti Vaherkoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
https://savageclub.org/. Asiallisen näköisiä pelejä nettimotossa myynnissä. Hinnat alle kaksi tuhatta ja voisi kuvitella nykyisessä markkinatilanteessa, että tinkivaraakin on paljon.

Maaliskuu 01, 2025, 20:13:49 ip
Vastaus #2

Markku Rajala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos linkistä 👍 Noita nettimoton ilmoituksia oon katsonut,ihan mielenkiintoisia tarjolla.Noissa liikkeiden pyörissä järkyttävät toimituskulut.

Maaliskuu 01, 2025, 20:45:20 ip
Vastaus #3

Mika T Kyllönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vanha viisaus; osta niin hyvä pyörä kuin mahdollista. Osat on kalliita. Tiedän kun yhden huonon ostin himoissani aikoinaan noviisina. Oli siistin näköinen mutta ollut huonolla pidolla, vaati konerampan ja se tuli hintoihin. Takahaarukan laakerit korvasin vähän kapeammilla vakiolaakereilla, maksoi murto-osan suzukin alkuperäisistä. Jos vetohihnan pyörät on huonot niin taas maksaa, hihnan saa std teollisuushihnana halvalla. ..... muuten ihan hauska paukutin.

Maaliskuu 05, 2025, 08:18:15 ap
Vastaus #4

Urpo Laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sen verran kokemusta tuommosesta, miniällä oli ekapyöränä tuo. En muista paljonko oli ajettu, ehkä 50t, mutta ei tekniikkamurheita ollut. Venttiilien varsikumit vaihdoin ehkä varmuuden vuoksi. Hihnaakaan ei meidän aikana tarvinnut vaihtaa ja hihnapyörät oli vielä hyvät.

Ite en sillä ajanut, mutta kun olin ajo-opena hälle ennen kortin hakua, niin tein testiradaksi kahdeksikon keiloilla, ei ollut kyllä mittanauhaa mukana. Näytti ajaminen vaikealta, pyysin vaan lisää vauhtia, mutta ei näyttänyt sujuvan. Päätin näyttää mallia. Ja paskat, en ite pystynyt sitä kahdeksikkoa ajamaan. Oli kaksi kustomikokemusta samalla kertaa, ensimmäinen ja viimeinen.

Maaliskuu 05, 2025, 09:26:10 ap
Vastaus #5

Pertti Rintamaki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sellainen käsitys on minulla, että Savage on pienen ihmisen pyörä.
Kannattaa tehdä hyvä koeajo, jolla tunnustella sopivatko mittasuhteet yhtään.Runko on lyhyt ja kustomimallinen, joten istumapaikan säätö on hankalaa ja melkein ainut helposti muutettava on sarvien asento.Kioskilla käy millä vaan, mutta sopimattomalla matka-ajo ei ole yhtään mukavaa.

Paljon on rakennettuja ja muutenkin "paranneltuja", mutta sellaisessa on aina riski. Tekijöitä on todella monen tasoisia ja usein itse ajamista ja toimivuutta ei juurikaan ajatella, kun keskitytään ulkonäköön.
Itse hommaisin mahdollisimman vähän ajetun alkuperäisen.

Orkkiksena nätti, kulkee hyvin liikenteen mukana ja ääni on hieno.

Maaliskuu 07, 2025, 23:39:36 ip
Vastaus #6

jani kupias

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pari tuommoista tullut rakennettua  viimisempään tehtiin lähes koko runko itse ja muokattiin muutenkin  kaikki uusiksi kuskille sopivaksi kaverilla oli pituutta lähes 190cm. Mutta ihan vakionakin mukava laite ajaa ja jaksaa viedä painavempaakin kaveria. Täälä joku jo mainitti hihna pyörät ja remmin ne maksaa ite muutin ketjuvetoseks osat suoraan kaupan hyllystä (2 erimerkkisen prätkän rattaat) on pulittaa kiinni ja hinta jää 100€tietämille ketjun kanssa.nokkaketjun kiristin on noissa se pieni ongelma/ominaisuus ei meinaa säätö riittää mut siihenkin on resepti.valitettavasti en saa kuvia kyseisestä pyörästä tähän lisättyä kiinnostuneet voivat pistää mulle yvllä maili osoitteen ni laitan kuvia

Maaliskuu 08, 2025, 09:06:36 ap
Vastaus #7

Markku Rajala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos vastauksista.Paljon hyvää tietoa.Kyllä orginaali myös itselle se juttu ja pyörä on mun kokoiselle varmaan sopiva.
-Markku