Mommilanjärven Ympäriajo 15.06.2025 lähtö ja maalipaikka Mommilan kyläpuoti. Reitti 65km osallistumismaksu 15e sisältää keittolounaan maalissa. Katsokaa Mommilan kyläpuodin naamakirjasta tarkemmat ohjeet.
Lainaus käyttäjältä: Pekka Tuukkala - Helmikuu 14, 2025, 20:49:16 ipMommilanjärven Ympäriajo 15.06.2025 lähtö ja maalipaikka Mommilan kyläpuoti. Reitti 65km osallistumismaksu 15e sisältää keittolounaan maalissa. Katsokaa Mommilan kyläpuodin naamakirjasta tarkemmat ohjeet.Laita vaan tähänkin ohjeet. Me kasvottomat ei päästä sieltä lukemaan.Ps: Kuvia Mommilasta: https://kapteenikaarna.blogspot.com/2024/08/mommilan-kylapuoti.html
Luulin jo olevani ainoa naamakirja-allergiasta kärsivä, mutta onpa kohtalotovereitakin, ainakin vielä. Mitähän kaikkea olen menettänyt ja tulen vielä menettämään tämän seurauksena. Mutta olen ko ajoon kyllä tulossa ja vahvasti luotan, että tarpeeksi tietoa saan kaivettua vanhanajan metodeillakin. Kaupalle kyllä osaan, kun olen siellä jo 1950-luvulla jo käynyt isän kanssa ja mopolla hiukka myöhemmin ihan yksinkin.