Moro
Vahinko,no et ainakaan itse sitä vahinkoa saanut aikaan,se hyvä.
Kirjoitit juuri yllä asiaa.
Jos vuonna 2023 ollaan tätä mieltä:
- Palstalla ei keskustella politiikasta, uskonnosta tai petoeläintilanteesta.
- Älä linkitä muitten artikkeleita tai esim lehdissä olevia uutisia jos ne koskevat jotain muuta kuin yhdistyksen mukaista harrastustoimintaa.
Palstalla kirjoitettiin politiikasta ja siitäkin todella asiallisesti,ei haukuttu pahemmin ketään ja asia on muutenkin jokapäiväistä ja kuuluu maailman menoon.
Uskonnosta ei juurikaan kirjoiteltu että se siitä.
Petoeläintilanteesta ei ollenkaan ja esim. minä en piittaa siitä juurikaan ja mitäs pahaa siinä sitten olisi jos joku näkee sen aiheelliseksi.
Ne linkitykset ovat olleet mielestäni vähäisiä.
Koko juttu taisi saada alkunsa jonkun herneen nenuunvedosta INAn määrittelystä jokaa oli kyllä todella pikkumaista mutta jos nyt ollaan tavoitteessa ja saadaan joitain kirjoitushahmoja tällä jäämään pois foorumilta ja ehkä joitain jotka eivät ilmaise asiaa,poisjääminen on kyllä harmillista mutta ilmeisesti ei hetkauta johtokuntaa niin ilmeisesti asia OK.
VMPK:han on hyvissä voimissa rahallisesti että ilmeisesti on varaa "karsia" sakkia,en tiedä rahojen käytöstä en ole edes siitä kiinnostunut ja Petrin viittaus Huimapyörään on ihan asiallinen sekä viittaus tähän foorumiin.
Tätä foorumia pitäisi "käsitellä" hyvin kun mitä olen noita ulkomaan foorumeita seuraillut niin tämä niihin verrattuna on kyllä ollut erittäin aktiivinen osaksi varmaan siitä että on saanut keskustella politiikasta joka sinänsä on tärkeä asia ja kun sitä on keskusteltu ihan asiallisesti niin kehottaisin johtokuntaa miettimään asian uudelleen ettei tämä muuten hyvä foorumi kuihdu tällaisen "konfliktin" seurauksena.