Kirjoittaja Aihe: Torstai 05.10.2023 kello 14:54:35  (Luettu 2981 kertaa)

Lokakuu 05, 2023, 20:14:23 ip
Luettu 2981 kertaa

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aika jolloin yleistä keskustelua päättyi?
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Lokakuu 05, 2023, 22:11:01 ip
Vastaus #1

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Villi veikkaus että foorumi hiljenee aikalailla,ei tietystikkään politiikka kuulu tällaiselle foorumille ja siitä joku / jotkut ovat vetäneet palkokaskin nenuun ja tässä siitä seuraus,minä kun en asiaan voi vaikuttaa niin ylipäällikön päätös on hyväksyttävä,vahinko vaan kun mielenkiintoinen aihe kiellettiin.
Muutamaa foorumia seuraan eikä niissä ole ollut haittaa vaikka kirjoitella voi nimimerkillä.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Lokakuu 05, 2023, 23:04:55 ip
Vastaus #2

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Jaa... Luulin että Petrillä oli jostain syystä mennyt herne venttiiliin ja oli lukituttanut melkein kaikki ketjunsa. Siitä ”tämä oli nyt tässä, kiitos osallistujille”-kommentista näin päättelin. Mutta hyvä kun ei sentään niin ollut käynyt :)

No, tää meni nyt näin. Aika jännä tapa lanseerata uusi säännöstö, nyt vasta tämän ketjun huomattuani älysin katsoa ”foorumifoorumia”.

Jokohan pian saadaan se kuvien liittämishomma kuntoon kun ollaan uudistuksissa päästy vauhtiin?
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 05, 2023, 23:54:50 ip
Vastaus #3

Pertti Rintamaki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Itse yhdellä toisella isolla moottoripyöräfoorumilla moderattorina toimivana, voisin ehkä vähän ihmetellä.
Näin siistiä keskustelupalstaa tuskin toista löytyy...omani lisäksi.
Toivottavasti me äijäkööri ja muutama nuorempikin, saadaan vielä lennättää ajatuksiamme ilman, että pitää joka sanassa ottaa huomioon ulkomaalaisten, muusukupuolisten, pakolaisten, maahanmuuttaneiden, vihreiden, ym. kaikkien muiden kuin tavallisten ihmisten tuleminen, oleminen ja meneminen.
[size=78%] [/size]

Lokakuu 06, 2023, 06:49:49 ap
Vastaus #4

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jaa... Luulin että Petrillä oli jostain syystä mennyt herne venttiiliin ja oli lukituttanut melkein kaikki ketjunsa. Siitä ”tämä oli nyt tässä, kiitos osallistujille”-kommentista näin päättelin. Mutta hyvä kun ei sentään niin ollut käynyt :)

Lukitsin omat ketjut sen takia, koska ne on kiellettyjä ja ettei kukaan vaan vahingossa kirjoita sinne jotain kiellettyä.

Toisaalta, nehän poistetaan aivan kohta, mutta silti estin sinne pääsyn.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2023, 06:53:25 ap kirjoittanut Petri Behm »

Lokakuu 06, 2023, 08:13:20 ap
Vastaus #5

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Asiaa en varmasti tiedä mutta veikkaan että joku on ottanut ylipäällikköön yhteyttä ja valittanut valtavasti että täällä kirjoitellaan politiikkaa joka ei liippaa tippaakaan foorumin luonteeseen ja ylipäällikkö on vähän samaa mieltä ja näin antoi päiväkäskynsä monen hyvän siistin keskusteluvuoden päätteeksi >:(
Siistiä kuten sanoin on ollut keskustelu hyvä ettei nimimerkillä voi esiintyä.
Päiväkäskyssä ei mainittu että saako kirjoitella itäpyöristä vs. länsipyörä kun hyvällä mielikuvituksella liippaa myös politiikkaan :),kumpi räyhäkkäämpi IZ vai HD ::)

No onneksi tällainen idioottimainen (sorry) keksintö kirvoittaa kielemkannat.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Lokakuu 06, 2023, 11:02:37 ap
Vastaus #6

Pertti Rintamaki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuliko Petrille oikein määräys lopettaa holtiton kirjoittelu?

Lokakuu 06, 2023, 11:10:17 ap
Vastaus #7

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuliko Petrille oikein määräys lopettaa holtiton kirjoittelu?

Ei.
Luin vain uudet säännöt ja tein niiden perusteella omat tulkinnat.

Lokakuu 06, 2023, 15:34:21 ip
Vastaus #8

Jukka Toukonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tärisevä ja tärinätön moto tallissa.
Politiikan kirjoittamisen kielto* on siinä, mielessä kätevä, että siltä pohjalta voi kieltää melkein kaiken. Mutta ei tällaisen keskustelupalstan moderaattorin tarvitse perustella mitään millään. Itse olen hallinnoimassani ja kerjuurahoituksella kustannutetulla foorumilla maininnut säännöissä, että minä päätän, mitä poistetaan tai sallitaan, enkä selittele.
* puoluepolitiikka on selkeä juttu, mutta onko verotuksen rakenteista tai valtiontaloudesta keskusteleminen politiikkaa? Tai esimerkiksi Ukrainan sota tai maailmanlaajuinen talous tai ympäristöilmiöt tai väestön ikäjakauma Suomessa? Mihin raja vedetään?
Vai kokkeillaanko kepillä jäätä ja katsotaan iskeekö moderaattori  :police:

Lokakuu 06, 2023, 15:52:47 ip
Vastaus #9

Ilpo Ikonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Yamaha FJR 1300, Honda CB 900F , Yamaha YGS1F
Foorumin käyttöohjeita lainaus alkaa "Palstalla ei keskustella politiikasta, uskonnosta tai petoeläintilanteesta " lainaus loppuu. Kiireessä on unohtunut näköjään päivittää forumin etusivu  ;D

Lokakuu 06, 2023, 16:01:33 ip
Vastaus #10

Jukka Toukonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tärisevä ja tärinätön moto tallissa.
Entäpä jos politiikka kohdistuu moottoripyöriin? Voidaanko enää keskustella lainkaan polttomoottorikäyttöisten kaksipyöräisten ajoneuvojen tulevaisuudesta (täys)sähköiseen liikenteeseen suuntaavan xxxxxx varjossa?

Ai niin, ihan pakko korjata itseäni: Moottoripyöriä koskeva keskustelu ei kuulu Yleistä keskustelua osioon.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2023, 16:04:57 ip kirjoittanut Jukka Toukonen »

Lokakuu 06, 2023, 16:22:18 ip
Vastaus #11

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mikä taho suomessa päättää laista ja asetuksista ja mihin kaikkeen lait ja asetukset vaikuttaa.
Jos esim. uhka moottoripyörien katsastuksesta kohoaa, niin aina voi tulla VMPK:n keskustelupalstalle rauhoittumaan, koska täällä ei aiheesta keskustella.

Lokakuu 06, 2023, 22:35:16 ip
Vastaus #12

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ihmettelin mistä ne puhuu, kun puhuvat uusista säännöistä. Äsken töistä tullessa katoin että huimauspyörä oli tullu postin mukana. Siinähän niistä puhutaan. Haluavat muuttaa hajuttomaksi, mauttomaksi ja munattomaksi foorumin toiminnan. Kaikkea sitä mitä en ole tai en ainakaan halua olla. Ihmisissä ja toiminnassa pitää minusta olla särmää ja luonnetta. Ehkä tarkkailujäsenyys on aika lopettaa vähän yli 20 vuoden jälkeen.

Vähän haiskahtaa siltä, että viestinne on foorumin pykälien vastainen.
Lainaus säännöistä:
- Kaikki turha provosointi on kiellettyä. Jos joku provosoi, takaisin provosointi on yhtä kiellettyä.
-- Aiheet ja kirjoitukset, jotka sisältävät moraalisesti arveluttavia sanoja tullaan poistamaan. Kirosanat, alapäätekstit ja muut alatyylit eivät kuulu tähän foorumiin.

Lokakuu 06, 2023, 22:56:44 ip
Vastaus #13

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ihmettelin mistä ne puhuu, kun puhuvat uusista säännöistä. Äsken töistä tullessa katoin että huimauspyörä oli tullu postin mukana. Siinähän niistä puhutaan. Haluavat muuttaa hajuttomaksi, mauttomaksi ja munattomaksi foorumin toiminnan. Kaikkea sitä mitä en ole tai en ainakaan halua olla. Ihmisissä ja toiminnassa pitää minusta olla särmää ja luonnetta. Ehkä tarkkailujäsenyys on aika lopettaa vähän yli 20 vuoden jälkeen.
Jos vielä jatkatte saman tyylistä viestittelyä, niin joudun viesteistä raportoimaan moderaattoreille.

Lokakuu 07, 2023, 17:37:59 ip
Vastaus #14

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000