Kirjoittaja Aihe: Amerikan postijutut vai huijjari  (Luettu 1501 kertaa)

Kesäkuu 12, 2023, 23:40:08 ip
Luettu 1501 kertaa

JariLehikoinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • B.S.A.
Moi,
USAsta olin ostamassa pässin osia, mutta myyjä rupesi tinkaamaan vielä 100$ vakuutusmaksua, joka hyvitetään 100%, kun paketti vastaanotettu. Ei ole ennen moista tullut vastaan, joten en mitään ekstraa ruvennut maksamaa.

Onko tuo joku amerikkalainen juttu, vakuutus joka hyvitetään 100%, jos mitään ei satu.. Vai onko asialla koijjari?

Kesäkuu 12, 2023, 23:55:14 ip
Vastaus #1

Osmo Leikko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Kesäkuu 13, 2023, 05:48:56 ap
Vastaus #2

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Koijarilla lähtisin liikkeelle, mutta jos kyseessä on 30 vuotta piireissä hyväksi tunnustettu yritys, niin sitten laittaisin postia ja kertoisin, että ko. 100$ kuuluu myyjän velvoitteisiin.
Myyjä saisi päättää myykö ostajan ehdoilla vai ei.

Mutta etukäteen ei senttiäkään ja maksu aina luottokortilla.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Kesäkuu 13, 2023, 05:51:56 ap
Vastaus #3

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

KOIJJARI !
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Kesäkuu 13, 2023, 09:39:35 ap
Vastaus #4

Urpo Laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi,
USAsta olin ostamassa pässin osia, mutta myyjä rupesi tinkaamaan vielä 100$ vakuutusmaksua, joka hyvitetään 100%, kun paketti vastaanotettu. Ei ole ennen moista tullut vastaan, joten en mitään ekstraa ruvennut maksamaa.

Onko tuo joku amerikkalainen juttu, vakuutus joka hyvitetään 100%, jos mitään ei satu.. Vai onko asialla koijjari?

Pitikö maksaa osat etukäteen vai vastaanotettaessa ? Tämä kai se oleellisin asia on. En itekään lähettäisi postiennakolla tms jälkivaatimuksella mitään, ellei edes edestakainen rahtimaksu olisi tilillä. Toki minuakin on tästä huijariksi sanottu.