Kirjoittaja Aihe: Turku , sapluuna apupyyntöni  (Luettu 1472 kertaa)

Tammikuu 23, 2023, 14:55:08 ip
Luettu 1472 kertaa

markus ojatalo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
hei !

onko täällä ketään avuliasta ja kykenevää, vaikka rahallista korvausta vastaan, käymään GP-garage mp liikkeessä (Turku), tekemässä 1:1 paperisapluun-mallineen ja mitat, kys mp-liikkeessä olevasta käytetystä irrallisesta XT660R pohjapanssarista.

Uusi on sika kallis ja vaikeasti saatavissa, edes ulkomailta.

Sapluunan piirto olisi ihan lasten tason homma ja muutaman mitan ottaminen.

nettimoto.com/yamaha/xt/2784855

t.m
a private Cagiva/Cagiva Group collector-enthusiast since 1997.

Tammikuu 23, 2023, 15:08:17 ip
Vastaus #1

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
näkyy olevan maskussa tuo liike ja semmonen "kuljetamme kotiin" varasto myymälä että käynnit pitää sopia puhelimessa, tuossa linkin ilmotuksessa luki että "myyty" kun kävin juuri kattomassa, olekko tonne soittanut tai puhunnu asiasta ?

Tammikuu 23, 2023, 16:17:10 ip
Vastaus #2

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
mulla siis 30 kilsaa matkaa tonne

Tammikuu 23, 2023, 18:40:21 ip
Vastaus #3

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Samaa Taiton kuvaa katselin ja kätevä enskamies tekee pahvista mallin ja leikkaa/leikkauttaa alumiinilevystä sopivan aihion,olisiko 3 mm passeli paksuus,muutama kantti kanttikoneella ja ne neljä hitsisaumaa tigillä niin siinä vastaava tai jopa parempi kuin kaupasta ostettu.Kiinnikkeistä on myös hyvät kuvat tässä ilmoituksessa.
Jos osaa ja kykenee tekeen piirustuksen jota vesileikkaus firman leikkuri osaa lukea niin muutaman kun leikkauttaa ja tekee niillä bisnestä niin oma tulee ilmaiseksi.
Tampereen Vesileikkaus Oy:ssä on kaveri teettänyt kilpa-auton osia,on kai näitä joka kaupungissa mutta tässä yksi esimerkki.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Helmikuu 01, 2023, 14:20:20 ip
Vastaus #4

markus ojatalo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
hei ! kaikille

"gp-garagen" vain sovittuna aikana sääntö meni minulta ohi, en ollut sitä huomannut.
Otin kyllä kys XT'n kuvat ja rek nron talteen, jos sen uuden omistajan joudun yrittämään tavoittaa...pohjapanssari asian suhteen.

Kiitos tuosta "SW-Motechin" tuotekuva linkistä, se yksilöllinen sivu ei ollut googlella tullut minua vastaan...oli näemmä asennus PDF liitteenä...

^^ 2 manittua edellistä Pohjapanssaria ovat keskenään erinlaisia.....Kumpikin toki liian kalliita uutena kivijalasta....
Amiksen entisenä oppilaana minulla on suhteet cnc ja leveyseppä puolelle, teettää mitä vaan.......
Olen toki itsekkin tehnyt osia kotioloissa jo 25-vuotta.....

Eero N:

En ole jäsen tuolla kys foorumilla.
Voitko puolestani siis kirjoittaa sinne Pohjapanssari Sapluuna haku ilmoituksen ?

Tämä XT660 on ystäväni Mp, johon olen jo tilaillut muita osia useita.... Tenere olisi satoja kertoja helpompi varaosien jne hankkimisen suhteen, XT660 on osoittautunut paljon kalliimmaksi jne teettää työtä kymmeniä tunteja/kuukausia osien etsintään ulkomailta JÄRKIhinnalla (tarakat-pohjapanssarit-pakoputket-käsisuojat jne Parannus optio osat)
a private Cagiva/Cagiva Group collector-enthusiast since 1997.