hei ! kaikille
"gp-garagen" vain sovittuna aikana sääntö meni minulta ohi, en ollut sitä huomannut.
Otin kyllä kys XT'n kuvat ja rek nron talteen, jos sen uuden omistajan joudun yrittämään tavoittaa...pohjapanssari asian suhteen.
Kiitos tuosta "SW-Motechin" tuotekuva linkistä, se yksilöllinen sivu ei ollut googlella tullut minua vastaan...oli näemmä asennus PDF liitteenä...
^^ 2 manittua edellistä Pohjapanssaria ovat keskenään erinlaisia.....Kumpikin toki liian kalliita uutena kivijalasta....
Amiksen entisenä oppilaana minulla on suhteet cnc ja leveyseppä puolelle, teettää mitä vaan.......
Olen toki itsekkin tehnyt osia kotioloissa jo 25-vuotta.....
Eero N:
En ole jäsen tuolla kys foorumilla.
Voitko puolestani siis kirjoittaa sinne Pohjapanssari Sapluuna haku ilmoituksen ?
Tämä XT660 on ystäväni Mp, johon olen jo tilaillut muita osia useita.... Tenere olisi satoja kertoja helpompi varaosien jne hankkimisen suhteen, XT660 on osoittautunut paljon kalliimmaksi jne teettää työtä kymmeniä tunteja/kuukausia osien etsintään ulkomailta JÄRKIhinnalla (tarakat-pohjapanssarit-pakoputket-käsisuojat jne Parannus optio osat)