Kirjoittaja Aihe: hakusessa KIMPPAKYYTI-kuljetus OULU>Himanka sähköpyörä "26 tai VÄLISÄILÖ ?  (Luettu 1390 kertaa)

Marraskuu 20, 2022, 18:11:14 ip
Luettu 1390 kertaa

markus ojatalo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
hei !

Löytyisikö KIMPPAKYYTI-kuljetus: välille: OULU -> Himanka     ,"26 kokoiselle sähköpyörälle.

(kyseessä projekti-risa fillari, joka toimisi elektroniikan-vannemoottorin-tekniikan luovuttajana..joten ei niin varovasti käsiteltävä...)

Omistajalle sopii vain nouto, siksi etsin kuljetusta.

Maksaisin bensarahaa jne vastavuoro apuja vaikka varaosien hankintaan...tms
Minulla on myös monenlaista purkuosaa jne jne jota voin bensarahan lisäksi antaa avusta vaihdossa.

Fillarin saa ihan vapaasti purkaa pienemmäksi (vanteet irti, tarakka irti, lokarit irti) niin mahtuu pienempään tilaan jos tarvis sovittaa...
Minulla on valokuvat näyttää ennalta, jos mietityttää purku tms.

suora @ tavoittaa parhaiten: cagiva4ever miukumauku yahoo piste com

Olen onnistuneesti tältä foorumilta aiemminkin löytänyt vastaavaa apua, joten suosituksia niiltä osin löytyy, jos tarvis tms.

EDIT: 22.11-2022

Tai löytyisikö joku kiltti ja avulias, ken voisi kys fillarin hakea VÄLISÄILÖÖN luoksensa, niin saisin paljon lisää "peli aikaa" järjestää kuljetusta...
tämä on sellainen lahjoitus fillari, joten sen kanssa ei ole hirveesti muita järjestelyjä kuin nouto.

Sen saisi jopa purkaa osiin, koska itse pelkälle rungolle ei ole tarvetta. Siitäkin olisi tosi paljon hyötyä jos kävisi niin, että löytyisi "vain" Micra tms pikkuauto kuljetukseen.
Kys fillarissa on "napamoottori", joten se on kuin pikkulasten perus fillarin purkaisi, kun kaikki sähköt on ulkopuolelta runkoa jne vedetty.

ps. saa myös vinkata, jos tiedät jonkun, jolta voisin suoraan kysyä apua, joko @ tai soittamalla suoraan.

t.m
himanka
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2022, 19:27:21 ip kirjoittanut markus ojatalo »
a private Cagiva/Cagiva Group collector-enthusiast since 1997.

Joulukuu 01, 2022, 18:32:59 ip
Vastaus #1

markus ojatalo

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Joulukuu 13, 2022, 16:23:38 ip
Vastaus #2

markus ojatalo

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Helmikuu 16, 2023, 19:51:47 ip
Vastaus #3

markus ojatalo

• *
  • Jäsentiedot Poissa