Kirjoittaja Aihe: Taidan lopettaa  (Luettu 6812 kertaa)

Syyskuu 23, 2021, 07:54:55 ap
Vastaus #30

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Voiskohan tuo ongelma olla omissa evästeasetuksissa, tai muissa omissa asetuksissa?

Samaa ensin itse epäilin, mutta kun meni mulla kaikista laitteista, ja samaan aikaan Eerolta ja muutamalta muulta, niin melkeinpä luulisin että vika olisi jossain muualla. Pitää vähän testailla. Tai tehdä tunnarit johonkin eri palveluun.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 23, 2021, 09:10:17 ap
Vastaus #31

Jani Kaasalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lounean liittymä, win 10, kokeiltu kahdella eri koneella ja eri selaimilla. Meni tyyliin kuukausi, ettei aijaa.com toiminut.

Tuolta aijaa hah- keskustelusta
https://forum.vmpk.fi/index.php?topic=128627.0
saatujen neuvojen perusteella laitoin asetuksista vpn:n päälle, niin
sitten Operalla aukesi aijaan pelkkä etusivu, mutta ei mikään muu.

Reilu viikko sitten alkoi ihan itsestään ilman mitään uusia säätöjä toimia ja siitä asti on kuvien
latailu ym. onnistunut ihan niin kuin ennenkin.

VARAOSIA MYYTÄVÄNÄ: www.janikaasalainen.fi
Lisää varaosia myytävänä: https://www.huuto.net/haku?seller_id=1218281&status=N

Syyskuu 24, 2021, 00:05:17 ap
Vastaus #32

Henri Lipsanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Itse näin 'juniorijäsenenä' olen tykästynyt harrasteasioissa foorumeiden käytettävyyteen verraten facebookiin. Täältä tieto ei katoa nk. uutisvirtaan ja kaikkeen jonninjoutavaan. Olin toki naamakirjassakin joitain vuosia, ja aina välillä miettinyt että pitäisikö tehdä tili uudestaan, ihan vain siksi koska tuntuu että kaikki kaupankäynti ja keskustelu on siirtynyt sinne. Mutta näin vähän vastarannankiiskinä en ole niin tehnyt, kun kolmisen vuotta sitten jo kypsyin siihen kun tuntui että se oli vähän sellainen paikka missä ihmisten 'tyhmyys tiivistyi', kun joku jotakin asiallista kysyi, niin vastauksena ei oikeastaan mitään asiallista saanut vaan aivan kaikkea muuta mitä kysyjä kysyi, ja jopa suoranaista vittuilua. Siellä pitäisi olla joku viive että pitäisi vaikka seuraavana aamuna lukea oma viestinsä toisenkin kerran, ja miettiä haluaako sellaista toisaan julkaista.
Toki hyviä puoliakin on, esimerksi pitää yhteys auki ihmisiin joita harvemmin muuten on mahdollisuus tavata.

Ja, jeg er enig med dig. Nogle gange på facebook er der mange giftige mennesker, der ikke ved, hvad de taler om. Men ja facebook er godt til at kommunikere, hvis du vil nå til nogen. :)

Tak for dit svar, og velkommen til vores klumme, Liisa.
Jeg lavede oversættelsen med Google Translate, fordi mine sprogkundskaber er dårlige. Selvom nogle er uenige, er kommentarer på alle sprog velkomne, i hvert fald for mig. Teknologi giver os en måde at kommunikere på.

Syyskuu 24, 2021, 08:15:11 ap
Vastaus #33

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Ja sama nepaliksi.

तपाइँको उत्तर को लागी धन्यवाद, र हाम्रो स्तम्भ, लीसा मा स्वागत छ।
मैले गूगल ट्रान्सलेट को साथमा अनुवाद गरें किनकि मेरो भाषा कौशल कमजोर छ। जबकि केहि असहमत छन्, सबै भाषाहरुमा टिप्पणी स्वागत छ, कम से कम मेरो लागी। टेक्नोलोजीले हामीलाई कुराकानी गर्ने तरिका दिन्छ।
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 24, 2021, 09:05:41 ap
Vastaus #34

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
saattaa olla että olisi ehkä hyvä olla aika varovainen ton google kääntäjän kanssa semmoseen kieleen päin mitä ei itse mahdollisesti osaa ohessa naapurin lähettämä kuva nokka-akselin asento tunnistimen mittaus ohje videosta googlen kääntämänä

Syyskuu 24, 2021, 09:25:18 ap
Vastaus #35

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Jos minua tarkoiat niin olin erittäääin varovainen,vain niinkuin hipaisin näppäimiä ja vielä kuplassa mutta ihan suomeksi ajattelin.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58