Kirjoittaja Aihe: Taidan lopettaa  (Luettu 6845 kertaa)

Syyskuu 09, 2021, 15:42:31 ip
Luettu 6845 kertaa

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
...niin, tai ainakin entisestään vähentää täällä pyörimistä.

Onhan tuo kirjottelu ollut vähäistä minulla jo pitempään. Joskus tuli jotain kirjoiteltuakin ja paljon on täältä saanut lukea, ja ajankulua on löytynyt parille vuoskymmenelle. Muistelen, että rupesin kirjoittelemaan siinä 2002 paikkeilla, kun alkoi kiinnostaa oman pyörän hankinta. 

Nyt vaan tuntuu, että fasepuukin puoli ois tarpeeksi.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Syyskuu 09, 2021, 15:50:05 ip
Vastaus #1

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
elä lopeta

Syyskuu 09, 2021, 16:11:08 ip
Vastaus #2

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
FB on ihan kiva, jos siellä olisi edes etäisesti hakua muistuttava toiminto.

Siitä syystä en käytä VMPK:n FB-osastoa.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Syyskuu 09, 2021, 17:34:21 ip
Vastaus #3

Juha Pohjamo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minua taas periaatteellisista syistä ärsyttää FB:n bisnesnappulaksi joutuminen niin paljon, että en ole koskaan luonut FB-tiliä enkä aio sitä tässä elämässä tehdä.
Olkoon vaikka kaikki muu some-elämä siellä niin ei siltikään.
Monessa yhteydessä tuntuu olevan perusoletus, että jokaisella kansalaisella FB-tili. Ei ole.  :D

T: nimim. Don Quijote

Syyskuu 09, 2021, 19:33:40 ip
Vastaus #4

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mie joku aika takaperin ajauduin Mikkelin Kameraseuran johonkin hallitukseen tai vastaavaan.  Syystä siitä että jäseniä on suunnilleen saman verran ko hallituspaikkoja... No siellä on vasepuukki yhteyvenpitovälineenä.  Miulla oli joskus noin kymmenen vuotta sitten vasepuukkitili, mutta silloin lopetin sen kun sinne ilmaantu kaikkee mahollista mainosta ja kaveripyyntöjäkin joku.
No nyt jouvuin avaamaan uuvestaan sen vasepuukkitilin.  Nyt ymmärsin laittaa kaikki asetukset niin, ettei miusta näy mitään tietoja eikä millään haulla pitäs löytyä sieltä.  Pariin valokuvaukseen liittyvään ja yhteen paikalliseen ryhmään kuulun, näistä ei oo ollu mitään haittaa, tai siis en oo havainnu mitään haittaa itellein aiheutuneen.  Miun johtopäätös on, että vasessa voip olla aika vähän näkyvissä ja ei ollenkaan löyvettävissä, jos haluaa.
Se vasepuukista, mutta elä Junno lopeta tämänkään palstan seuraamista, ja kirjota aina kun siltä tuntuu.  Rajota vaikka seurattavia palstoja, mutta älä tätä yleistä keskustelua kuitenkaan ohita.

toivoo jaakkovaakko
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2021, 19:35:46 ip kirjoittanut Jaakko Latvanen »

Syyskuu 09, 2021, 21:22:36 ip
Vastaus #5

Teemu S. Lindfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
...en ole koskaan luonut FB-tiliä enkä aio sitä tässä elämässä tehdä...

Sama vika Rahikaisella. Ei hotsita koko naamakirja yhtään. Täällä on paljon mukavampaa, ei täältä kannata lähteä pois.

Syyskuu 09, 2021, 22:44:32 ip
Vastaus #6

Henri Lipsanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Itse näin 'juniorijäsenenä' olen tykästynyt harrasteasioissa foorumeiden käytettävyyteen verraten facebookiin. Täältä tieto ei katoa nk. uutisvirtaan ja kaikkeen jonninjoutavaan. Olin toki naamakirjassakin joitain vuosia, ja aina välillä miettinyt että pitäisikö tehdä tili uudestaan, ihan vain siksi koska tuntuu että kaikki kaupankäynti ja keskustelu on siirtynyt sinne. Mutta näin vähän vastarannankiiskinä en ole niin tehnyt, kun kolmisen vuotta sitten jo kypsyin siihen kun tuntui että se oli vähän sellainen paikka missä ihmisten 'tyhmyys tiivistyi', kun joku jotakin asiallista kysyi, niin vastauksena ei oikeastaan mitään asiallista saanut vaan aivan kaikkea muuta mitä kysyjä kysyi, ja jopa suoranaista vittuilua. Siellä pitäisi olla joku viive että pitäisi vaikka seuraavana aamuna lukea oma viestinsä toisenkin kerran, ja miettiä haluaako sellaista toisaan julkaista.
Toki hyviä puoliakin on, esimerksi pitää yhteys auki ihmisiin joita harvemmin muuten on mahdollisuus tavata.

Syyskuu 20, 2021, 09:58:56 ap
Vastaus #7

LiisaKoskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Itse näin 'juniorijäsenenä' olen tykästynyt harrasteasioissa foorumeiden käytettävyyteen verraten facebookiin. Täältä tieto ei katoa nk. uutisvirtaan ja kaikkeen jonninjoutavaan. Olin toki naamakirjassakin joitain vuosia, ja aina välillä miettinyt että pitäisikö tehdä tili uudestaan, ihan vain siksi koska tuntuu että kaikki kaupankäynti ja keskustelu on siirtynyt sinne. Mutta näin vähän vastarannankiiskinä en ole niin tehnyt, kun kolmisen vuotta sitten jo kypsyin siihen kun tuntui että se oli vähän sellainen paikka missä ihmisten 'tyhmyys tiivistyi', kun joku jotakin asiallista kysyi, niin vastauksena ei oikeastaan mitään asiallista saanut vaan aivan kaikkea muuta mitä kysyjä kysyi, ja jopa suoranaista vittuilua. Siellä pitäisi olla joku viive että pitäisi vaikka seuraavana aamuna lukea oma viestinsä toisenkin kerran, ja miettiä haluaako sellaista toisaan julkaista.
Toki hyviä puoliakin on, esimerksi pitää yhteys auki ihmisiin joita harvemmin muuten on mahdollisuus tavata.

Ja, jeg er enig med dig. Nogle gange på facebook er der mange giftige mennesker, der ikke ved, hvad de taler om. Men ja facebook er godt til at kommunikere, hvis du vil nå til nogen. :)

Syyskuu 20, 2021, 11:14:30 ap
Vastaus #8

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro

Ja sama tsekiksi:

Ano souhlasím s tebou. Někdy je na Facebooku mnoho toxických lidí, kteří nevědí, o čem mluví. Ale ano, Facebook je vhodný pro komunikaci, pokud chcete někoho oslovit.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 20, 2021, 11:40:18 ap
Vastaus #9

Osmo Leikko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Markku, aiot siis karkottaa uuden palstalaisen heti kättelyssä?
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Syyskuu 20, 2021, 11:48:10 ap
Vastaus #10

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Markku, aiot siis karkottaa uuden palstalaisen heti kättelyssä?

Taetaa joellae olla aeka ahas tuo mualimankahtomus, vuan mitäpä se minuva oekeestaan hetkaattaa, jokkaenen sua olla semmonen kun on. ::)
-pena-

Syyskuu 20, 2021, 12:04:18 ip
Vastaus #11

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos on joutunu ruåtsia pakon iessä koulussa jonkun vuuven lukemaan, tuosta tanskan kielisestä tekstistä hyvinniin jottain käsittää, vaikka puhuttuna ei siitä saa ei niin mittään tolkkuva.  Ja kyllä täällä(kin) palstalla joskus ihan suomekskin sellasta kirjotettaan, mitä ei voi käsittää.  Eli antaa vaan kaikkien kukkien kukkia, vai mitä?

Syyskuu 20, 2021, 13:58:21 ip
Vastaus #12

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro

Ei ole tarkoitusta ketään karkoittaa mutta olen sitä mieltä että jos minulla olisi jollain tanskalaisella foorumilla jotain asiaa ei tulisi mieleenkään kirjoitella sinne suomeksi.
Ellei ko. kirjoittaja osaa suomea voisi hän vaikka ihan Googlen kääntäjällä koittaa tekstiään suomeksi.
Ja toisekseen jos täällä kaikkia kiinnostaa mitä hän kirjoittaa ja kaikki käyttävät käännökseen kääntäjää niin eihän siinäkään mitään itua ole.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 20, 2021, 19:40:44 ip
Vastaus #13

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Jaa ettei tarvitse mennä Mustin oppiin?

https://youtu.be/XXvlWYxYv2g

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 20, 2021, 21:16:10 ip
Vastaus #14

Heikki Salmén

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Återfallsgubbe
Se on tämä "Liisa" aktivoitunut myös rallipuolen foorumilla, tänään.

Onhan se kivaa kun tulee uusia kirjottajia?