Kuvissa yksi meitsin kakspuolikkaista. Olen kuullut huhuja toisesta samanvärisestä Suomessa, mutta en usko ennekuin näen. Vas. puolen sivukoppa/imuäänenvaimennin on tehtaan maalissa. Ostin sen Accessory Mart;lta Ohiosta silloin, kun firma vielä oli pystyssä. Väri löytyi valmiina. Fiatin ”Rosso Cina” on niin likellä alkuperäistä, että mallin mukaan sekottelemalla tuskin parempaan päästään. Tankin maalasi oikea maalari. Loput olen tuhertanut itse. Kävin tuolla Oulun Veteraanirallissa, ja kerran Mansen likellä siellä konetapahtumassa, jota ei enää kai järjestetä, ja jonka nimeä en muista. Ja Nastolassa tuli käytyä. Tuo on tehty kovaan ajoon ja on saksalaisittain ”vollgastauglich”, eli kestää jatkuvaa kaasu pohjassa ajamista. Tarvikeputkella tuo ei aivan kulje niinkuin alkuperäisellä. Alkup, äänenvaimentajalla huippunopeus on n.110 kmh. Alkuperäisessä bensahanassa on vivussa semmonen jatke, joka tuo sen esille sivupellin reiästä. Ehjät semmoset on melko harvinaisia, ja tuossakin on käytössä tavallinen hana, jossa letku lähtee vähän hankalaan suuntaan ja jouduin laittamaan letkuun ylimääräisen kiepin. En aluksi huomannut, että kun bensaa alkaa olla alle puolitankkia, tulee letkuun ilmeisesti herkästi jonkulainen höyrykupla siihen kieppiin (kuuma paikka sylinterin takana peltien sisällä), ja bensa ”loppui” ennen aikojaan. Ilmeisesti tästä syystä seos meni laihalle ja GPM tarvikemäntä leikkasi lievästi loivassa alamäessä, kaasu pohjassa, siinä ”leveäkaistatiellä ” Lahdesta Nastolaanpäin. Rullasin kytkin vedettynä mahdollisimman pitkälle, ja lähti pyörimään ja käyntiin samantien. Viime vuodet ollut paljolti ajamatta. Pitäisi joka kesä pyrkiä ajelemaan. Ei ole museorekisterissä.