Voimakoneen sivuilla on mitat.Olisin laittanu kuvat, mutta ei onnistunu
Hitsaamalla kuntoon, niin katu-uskottavuus säilyy, ellei peräti kasva.
Lainaus käyttäjältä: Eero Nikkanen - Maaliskuu 08, 2021, 11:09:18 ap Hitsaamalla kuntoon, niin katu-uskottavuus säilyy, ellei peräti kasva. Jaa-a, kun mulla on hitsaustaidot luokkaa amatööri..
Lainaus käyttäjältä: Jimi Koivisto - Maaliskuu 08, 2021, 11:26:36 apLainaus käyttäjältä: Eero Nikkanen - Maaliskuu 08, 2021, 11:09:18 ap Hitsaamalla kuntoon, niin katu-uskottavuus säilyy, ellei peräti kasva. Jaa-a, kun mulla on hitsaustaidot luokkaa amatööri.. No amatööri sen on tehtaallakin hitsannut.. vissiin, mutta ei se vaikea homma ole. Pikku treenit niin kyllä lähtee😊😅
Lämpöä pultille..
Lainaus käyttäjältä: Jimi Koivisto - Maaliskuu 08, 2021, 11:26:36 apLainaus käyttäjältä: Eero Nikkanen - Maaliskuu 08, 2021, 11:09:18 ap Hitsaamalla kuntoon, niin katu-uskottavuus säilyy, ellei peräti kasva. Jaa-a, kun mulla on hitsaustaidot luokkaa amatööri.. No kuule Jimi. Vaikeeta se on monelle ja minäkin mieluummin teetän hitsihommat pojalla, ni tulee asianmukaista jälkeä. Mutta muista, että paraskin ammattihitsari on joskus hitsannut ne ekat saumansa. Netistä voi mallia katsoa, mutta vain itse tekemällä oppii, jonka varmaan aika moni palstalainenkin allekirjoittaa. ps. kai sieltä koululta muuntaja löytyy....