Kirjoittaja Aihe: Musiikkia puhelimesta auton radioon  (Luettu 8289 kertaa)

Toukokuu 25, 2020, 08:54:22 ap
Vastaus #15

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Kari mainitsi että on myös helppoja digivekottimia,voi olla,muta mulle vaikeimmasta päästä mistä yleensä olen edes selvinnyt oli kaverin ja mun kypäräpuhelinten paittaminen.Mulla on ScalaRider Packtalk ja kaverilla saman merkin valmistama Shubertin SRC eli se edellisen sukupolven kaulusmalli.Kyllä ne lopulta saatiin toimimaan mutta nyt lauantaina kun tehtiin lenkki niin kaverilta ilmeisesti gyrvähti akku kun ei pysy päällä kun pikkasen hetken,tuntui oudolta ajella kun ei voi kaverin kanssa pälistä,mun mielestä hienot vekottimet.
Taisi vähän mennä aiheen sivuun mutta onhan tässä mainittu bluetoot tekniikka ja nämähän toimivat sillä sekä mainittu otsikossakin puhelin että sallittakoon.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Toukokuu 25, 2020, 09:21:42 ap
Vastaus #16

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nuo kypärälähettimet taitavat olla hiukkasen tehokkaampia
kuin nämä soittomokkulat? Onhan laitteiden etäisyyskin
ihan toinen.

Jos alkaa kaikilla olla tuollaisia-niin kaipa joskus osuu ihan eri
osoitteeseen tarkoitettu musa tai juttelu hetkeksi omiin korviin?

No-kerronpa sitten,miten onnistui tuo asennus-varmaan ensi viikolla
jotain tapahtuu...

t. Markku

Toukokuu 31, 2020, 12:04:48 ip
Vastaus #17

esa kakkuri

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Päätin yllytyhulluna ostaa ja kokeilla tuota bt- lähetintä. Siksikin koska kyllästynyt radion tuotantoon niin saa puhelimesta valita oikeat popit ja teknot.
Tokmannin laite kiinni ,yhteys kuntoon ja kanava kohdilleen. Alkoihan tuo mölistä.... :o
Kannattaa tosiaan ottaa kanava jossa ei ole lähetystä....mikä nykyään on haaste koska meinas kaikki taajuudet olla täynnä. Löytyi sopiva taajuus jossa ei edes paljon kohinaa. Ensin otin taajuuden jossa oli joku ohjelma taajuus ja kli läpi melko usein.
Heti ensi huomiona se että volumet sai kääntää heti kaakkoon...on aika heikko äänentaso. Myös taustasuhinaa esiintyy. Mulla -01 Mersun orkkisradio.
Käyttö on vauhdissa aika ikävää kun sytkä on siinä keskipaneelissa ja lähettimen näyttö jää hieman piiloon. Sen varsi taipuu johonkin kulmaan mutta ei tarpeeksi näkyäkseen kunnolla.
Jos ei äänenlaadun tarvi olla hifiä niin kyllä tuota kuuntelee. Onhan sitä kohinaa,joten ne viulukonsertot kannattaa kuunnella sitten jossain muualla ;D