Kirjoittaja Aihe: Ajankulua  (Luettu 10575 kertaa)

Maaliskuu 18, 2020, 11:24:44 ap
Vastaus #15

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Tulikin prikksistä mieleen että mulla olis kas yksi aihio joka kaipais kiertokankea mutta vanha oli niin poikki että pituutta en saanut ihan tarkkaan mitattua ja kun uusi maksaisi muistaakseni 60 € niin eipä kannata hommata uutta,olis kyllä oikein kansiventtiili kone mutta siitä huolimatta ei.

Jos joltakulta löytyis niin voisin maksaa vähän.

Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Maaliskuu 20, 2020, 19:54:34 ip
Vastaus #16

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Pesin auton kun on luvattu useammaksi päiväksi kaunista no siinä kun sain duunin päästä kiinni meni vielä imurointikin,jos vaikka joku päivä sitten parempi sisäsiivous.
Oli muuten tosi kylmä,pikkusen jääty pesuvesi autoon kun ei osunut aurinko koko autoon mutta homma helpottu kun käänsin auton ja ajoin sen enämpi että aurinko osui siihen.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Maaliskuu 28, 2020, 11:58:41 ap
Vastaus #17

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Ettei ihan maatuis tohon nojatuoliin niin aamusta lähdin oksasaksien kanssa ajankulukseni pihalle ja kahunvattu ja tavallisista vattupuskista leikkelin ylivuotiset kuivat pois,karhunvattu on sitten vi..umainen kun siinä on niitä piikkejä ja nehän tarttuvat sitten jokapaikkaan kiinni,vaarallinen kasvis.Vielä pitäis haravoida hopeapajujen alta kuivat pudonneet oksat pois ettei Tanen pienet hentoset terälaput sitten kun ruohonleikkuu kausi alkaa ota itteensä oksista.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Maaliskuu 28, 2020, 12:33:47 ip
Vastaus #18

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Pitäis teroittaa semmosen lykittävän ruohon leikkurin terät niin ei tarvi hakea pensakonetta tuolta pihan toiselta puolelta. Porata vesiletkun teline tohon hanan viereen, sais autoa vähän pestä ku keskolta löyty semmonen harja varren kanssa johon tuli saippua rinkuloita. Pika liitin irti niin saa omenapuuta kastella ja suunnitella mitä marjapuskia ostais.

Maaliskuu 28, 2020, 17:27:37 ip
Vastaus #19

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Nyt se ajankulu alkoi teettämään kaikenlaista. Aattelin heti aamusta että nyt taidankin koittaa päästä yhdestä paheesta eroon.  Niin että eipä ole tänään mennyt tupikkia suupieleen, ja saas nähdä meneekö edes huomenna? Toivottavasti sama päätös olis huomis aamunakin mielessä ja itsekuri edelleen kunnossa.

Maaliskuu 28, 2020, 17:46:29 ip
Vastaus #20

Taito Nuutinen

• Vieras
Se on Tuomon oltava sitte "kuivin suin" muutama kuukaus,tai mistä minä tiedän vaikka on ollukkii?Itellä nuo tupakkilakot päättyy juuri siihen yhteen saunasiideriin(olutta en juo ku hyvässä seurassa)..Noh..tänään sain jotain pientä aikaa tontilla kun het aamusta päätin etten noita korona-uutisia pahemmin nyt tutki vaan alan elämää tätä elämää..Ja juur Eero kirjoitti mitä oon aatellu täs muutamana päivänä,olisko se terva nyt pelastava tekijä,ainakin muutamaks kuukaudeks??

Maaliskuu 28, 2020, 17:53:06 ip
Vastaus #21

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Se on Tuomon oltava sitte "kuivin suin" muutama kuukaus,tai mistä minä tiedän vaikka on ollukkii?Itellä nuo tupakkilakot päättyy juuri siihen yhteen saunasiideriin(olutta en juo ku hyvässä seurassa)..Noh..tänään sain jotain pientä aikaa tontilla kun het aamusta päätin etten noita korona-uutisia pahemmin nyt tutki vaan alan elämää tätä elämää..
Pari kaljaa on tullut jo tänäänkin ryystettyä tallin siivouksen yhteydessä ja pihassa askelmerkkejä hakiessa. Nyttenkin sohvalla konjamiini lasi kourassa. Sitä ennaltaehkäisevää lääkitystä.
 Ei se saa haitata, jos meinaa tosissaan lopettaa.
 Olin minä aikanaan rapiat 5 vuotta tupruttelematta, eikä silloinkaan haitannut vaikka otti vähän neuvoa antavia. Se on vaan pidettävä päänsä ja kessun halu kurissa.
 Aamuisin tuppaa palamaan yleensä vähän enempi, ja vähenee iltaa kohti.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2020, 17:55:36 ip kirjoittanut tuomo jylha »

Maaliskuu 28, 2020, 19:44:44 ip
Vastaus #22

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Ulkoilutin itseäni ja haravaa vielä ehtoopäivällä,ei olis kannattanu,nyt puhjennut rakko peukalonhangassa,sitä se teettä kun tekemätön töihin ryhtyy,pitää yrittää toppuutella itteään kun seuraavan kerran työhokki iskee.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Maaliskuu 28, 2020, 22:02:46 ip
Vastaus #23

velipuukka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuomo, kahdesta kolmeen viikkon on fyysinen riippuvuus ohi. Siitä eteenpäin sitä henkistä kestää pidempään, mutta ei ole niin paha, jos on sisäistänyt, ettei mun tartte.

Maaliskuu 28, 2020, 22:21:47 ip
Vastaus #24

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Tuomo, kahdesta kolmeen viikkon on fyysinen riippuvuus ohi. Siitä eteenpäin sitä henkistä kestää pidempään, mutta ei ole niin paha, jos on sisäistänyt, ettei mun tartte.
Juu, olen sisäistänyt sen että fyysinen riippuvuus on noin  muutaman viikon,  ja psyykinen tapa kestää useamman vuoden.
 No, onhan tässä jouduttu pahempiinkin koittelemuksiin elämässä  ja kaikki ne on voitettu. Sen enempää niitä erittelemättä ja puimatta. Röölkin polton lopetus  on yksi pienimmistäs haasteista.

Maaliskuu 29, 2020, 16:03:36 ip
Vastaus #25

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Nyt pitää oikein ihmetellä että miten helposti tupakkalakko on pitänyt. Ilmeisesti olen saanut psyykattua itsensä oikein? Jos tämä menee koko seuraavan kuukauden yhtä helposti, niin sitten ollaan jo voiton puolella. Kun vaan muistais vielä sen että tupruttelun uudelleen aloitus käy paljon helpommin kuin lopetus.

Maaliskuu 29, 2020, 16:34:17 ip
Vastaus #26

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on vankka kokemus karateenistä, kun selkä murtui pantiin semmonen rautaliivi päälle. Ei siinä paljon ulkoiltu ja tupakin polton lopetin 11V sitten, tosin lääkkeen voimin (Champix) nikotiini purkka on nytkin suussa. Ajan kulu on hämärtynyt käsite mulle.

Mulla on kaksi vähän vanhempaa kaveria ja ne merkkas toistensa kalenterii ku tulee 50V täyteen niin siihen loppuu, no serkun lopetus piti mutta Martinin näin venelaiturilla polttelevan, meinas et keuhkot on ny levänny ja kestää taas. Ei se mene niin, parikymmentä vuotta kuulut riskiryhmään, ei lakkoa vaan lopetus. Serkun vaimo poltti 3 askia päivässä ja kuoli keuhkosyöpään, oli kova paikka kun meni sairaalaan katsomaan niin veti peiton naamansa suojaksi, selkä meni kaarelle ku syöpä jylläs.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2020, 19:06:09 ip kirjoittanut Henry Eklund »

Maaliskuu 29, 2020, 16:50:58 ip
Vastaus #27

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Juuri eilen kaverin kaa oli juttua että kuinka kauan on tupakkilakossa oltu,olin sitä mieltä että nelisen vuotta mutta kaverilla oli joku parempi tieto että kolmisen vuotta.Hällä väliä onko kolme vai neljä mutta hyvin on pitänyt paitsi että kun joku polttelee niin tuoksuu niin hyvälle ja toisinaan tosiaan tekee mieli,sitä kessuakin,kaveri taasen sanoi että tupakin tuoksu ällöttää eikä kai tee yhtään mieli,niin erilaisia olemme.Joskus vieläkin kun ajatuksissaan jotain rakentelee menee käsi taskuun että vedämpä sauhut mutta sitten hymyilyttää kun muistaa eteenhän mä polta.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Maaliskuu 29, 2020, 17:54:37 ip
Vastaus #28

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voi mä muistan ekat vuodet ku käveli tupakoitsian takan niin vesi herahti kielelle, no kun kaverit tuli käymään niin partsilla oli tuhkakuppi ja menin mukaan eikä mitään. Ei mitään tupakkilakkoa vaan reilu lopetus.

Maaliskuu 29, 2020, 18:06:00 ip
Vastaus #29

Jaakko Latvanen

• Vieras
En oo ollu ikinä missään lakossa.  Ilman ehkä joskus, mutta en vapaaehtosesti.  Paitsi tupakkaa ilman oon pärjänny koko elämäni; se oli jotenkin sellanen asia mitä pidin typeryksien touhuna sillon kun muuten kaikkea - jotain vielä typerämpääkin - piti kokeilla.

jv
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2020, 18:10:12 ip kirjoittanut Jaakko Latvanen »