Heipparallaa pojjaat. Pikkasen kävin ajelemassa ton mun asuntoauton kanssa. Tammikuun alussa lähin viro, latvia, liettua, puola, saksa, ranska, espanja ajelulle. Etukäteen piti tehdä maahantuloilmoituksia jokseenkin joka maahan. Kukaan kusyny rajoilla mitään. Ei edes pysäytetty.
Takasin tulin vähänaikaa sitten, espanja, ranska, saksa, ruåtsi ja siitä suomeen. Ensimmäinen kerta kun koronapassia kysyttiin oli naantali. Muuten ketään kiinnostanut rajoilla mitkään koronat.
Matkalla mielenkiintoista oli että espanjassa kaikilla maskit, Ukkeli lenkillä mettässä yksinään ja maski päässä. Ranskassa ei kellään muilla kun minulla. Saksassa taas kaikilla. Ruåtsissa en nähny yhtään maskia. Eikö tää pitänyt olla EU yhteinen operaatio?
Mutta minun kantilta katottuna, olipa kiva talvi kun ei tarvinnu lumilapioon tarttua ollenkaan. Ois vaan pitänyt pari viikkoa vielä reissata ennenkun tulee suomen alkavaan kevääseen. Mutta hätäkös tässä, suunnittelen jo ens talvea kreikassa ja kreetalla.Vittu tää siperiasimulaattori riittää mulle. Kesä suomessa ja sitte karkuun.