Kirjoittaja Aihe: Langaton äänen siirto  (Luettu 2351 kertaa)

Tammikuu 26, 2020, 20:44:30 ip
Luettu 2351 kertaa

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Taas ei viitti porata tiiliseinän läpi, netti menee telkkuun langattomasti ja nyt vaimo sanoi ettei stereoita saa laittaa olkkariin niin ääni pitäis saada kulkemaan mun huoneesta olkkariin. Jokin soundbar pitää ostaa ja pienet kaiuttimet, mutta niin et TV:n ääni paranee ja sitten mun huoneesta stereot. Köyhä olen joten edulliset mutta mistä, telkkutasossa tilaa jollekkin mötikälle.

Tammikuu 27, 2020, 06:52:05 ap
Vastaus #1

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No miehän ostin Verkkokaupasta-halvimman Philipsin minkä löysin.

Äänet tulee siitäkin.-hinta oli n. 60 euroo+pk. Riittää mulle.

Mutta on siellä semmoisiakin,josta lähtee oikein kunnollinen ääni-
joskin hinta on silloin toinen. Kurkkaa Verkkokaupan tarjonta!

t. Markku

Tammikuu 27, 2020, 14:41:44 ip
Vastaus #2

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei ihan halutunlaista löytynyt.

Helmikuu 01, 2020, 20:27:13 ip
Vastaus #3

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla olis gigabittinen langaton yhteys telkkuun, saisko siirtää äänen stereoista. Ja tietty laitan pienet kaiuttimet olkkariin. Joku mokkula stereiden out ja telkun in liittimiin.

Helmikuu 02, 2020, 10:18:53 ap
Vastaus #4

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • MC Debit
Millä muuten meinasit ohjata stereoita olkkarista käsin vai meinasitko ollenkaan?

Jos telkkarissa on nettiyhteys niin voit kai soittaa musiikkia/radiota netin yli.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Helmikuu 02, 2020, 13:02:50 ip
Vastaus #5

Urpo Laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Takavuosina oli noita langattomia kuvan- ja äänensiirtolaitteita, joissa myös kaukoäädin toimi eri huoneesta. Mullakin oli Philipsin laite, puuseinien läpi toimi yli 15m. Oli kahdessa paikassa tallentava digiboksi, niin toisessa huoneessa voi käyttää kumpaa vaan. Jostain voi käytetynkin löytää, tai sitten ei. Omanikin meni ehjänä ser-konttiin kun ei kirpparilla vitosta saanut.

Helmikuu 03, 2020, 20:54:39 ip
Vastaus #6

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei mua haittaa manuaalinen käsittely, kun tulen mun huoneestä laittamaan savikiekon soimaan kerkeen olkkariin kuuntelemaan hyvin ihan alusta asti. Nyt on netti Gigabittinen huoneiden välillä Wifillä, kyllä äänen pitäisi kulkea sitäkin kautta. Tulee pian sähköallergia kun kaksi Wifiä ja landaton sääasema jo. Noissa soundbareissa aina jokin puutos, pitääkö itte ruveta tinailemaan. No piuha ei tule kysymykseen, mun vanha Akai ei ole kakea nähnyt mutta särö 60W teholla on 0,002 ja mun Audiopro kajarit kestää 600W tehon. Asunnosta ei kuulu naapuriin mitään, enkä mä kovaa kuuntele. Nyt pitää keksiä järkevä sydeemi et vaimo saa kuunnella vanhoja Bowien levyjä olkkarissa. Räkki ja kajarit ei mahdu ja se on piste.