Kirjoittaja Aihe: Kummin vaihto  (Luettu 3178 kertaa)

Marraskuu 16, 2019, 00:12:30 ap
Luettu 3178 kertaa

Jaakko Latvanen

• Vieras
Kuuven päivän ajot menossa Portukaliassa.  Siellähän ajetaan noin kuuden tunnin päiviä vaihtelevassa maastossa, ja olikoha kuus kappaletta päivässä noin tunnin verran yhteesä maastossa ajettavia erikoiskokeita, missä on yritettävä männä isoa lujaa.  Ja sitte päivän päätteeks on pikkasen aikaa tehä huolto pyörään, niiko esimerkiks kumien vaihto.  Kuskin pittää tehä iha ite kaikki, osia ja työkaluja saap olla joku ojentamassa.  Pyörä sitte vahittuu varikkoo yöks, ja aamulla taas menoks.  Viimine eli kuuves päivä on vähä lyhyempi.

Tässä video jenkkitytön kumminvaihosta. Muusikumista taitaa olla kyse, eli ei oo sisäkumia vaa sen tilalla sellane solukumipötkö, Eero varmistannee?  Se on enemmän voimaa vaativa rengastyössä ko sisäkumi, mutta toisaalta ei tarvia varoa raudan käytössä puhkiamista.  Jos oon oikein ymmärtäny, ei oo omakohtaista kokemusta muusseista, ko ei niitä ollu sillo ees keksitty ko oon tommosten kanssa pulannu.  Riialissa on eessä sisäkumi ja takana pelkkää ilmaa, niitä oon viimeeks käsitelly rähjäpyöristä.  Mistä siitäkii on jo vuosia.

Pärjäisittekö?

https://www.youtube.com/watch?v=8iaOydLJbvM

Mie en... ko ei tyttö ees tunkkia tarvi.

jaakkovaakko
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2019, 00:16:08 ap kirjoittanut Jaakko Latvanen »

Marraskuu 16, 2019, 09:26:38 ap
Vastaus #1

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kummin vaihto on Jumalan hyväksymä toimenpide ja sitä ei pidä ihmisen muuttama... ;)
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Marraskuu 16, 2019, 09:36:33 ap
Vastaus #2

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vaan onkohan Allah hyväksynyt?

No-sillä ei liene merkitystä,koska Allahin alaiset
typyt tuskin ajaa kilpaa moottoripyörillä? Menee
se aamutakki helposti ketjun ja rattaan väliin...

Mutta tottunut on tuo plikka selvästi kumin kanssa pelaileman.

t. Markku

Marraskuu 16, 2019, 10:09:55 ap
Vastaus #3

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
miks se vannenauha oli niin tärkee ku sisäkummi on umpitavaraa ?

Marraskuu 16, 2019, 11:38:46 ap
Vastaus #4

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Ihan kun olisin kuullut f-sanan...Tai sitten rengas lupsahti foneettisesti.

Marraskuu 16, 2019, 15:50:49 ip
Vastaus #5

Kymäläinen_Paavo

• Vieras
Ennen kun "renkaanvaihtokone" otettiin käyttöön, mussen kanssa toimittiin hieman erilailla. Kaverin nimi on valitettavasti hukassa, mutta Sixistä on kysymys.

[ylläpito on poistanut liitteen]