Kirjoittaja Aihe: Nyt meni vaikeaksi  (Luettu 32483 kertaa)

Huhtikuu 11, 2019, 12:10:49 ip
Vastaus #105

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Edellisen kirjoitukseni jälkeen tullut oikein hyviä ajatuksia ja kirjoituksia. Paitsi se Tuomon pullo. Kirjoitukset kyllä hänelläkin hyviä mutta jos meikäläinen kiskaisee sen putelin naamaan kun on ollut selvistäpäin kohta seittemän vuotta ni ei hyvä varmaan heiluis. Ainakaan virka-aikaan.
No, eiköhän siitä ole jotain tilannetajua kenelle sopii antaa pullon ja kenelle esim savulohen? Eikä pullokaan ole tarkoitettu virka-aikana juotavaksi.

Huhtikuu 11, 2019, 15:10:00 ip
Vastaus #106

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Edellisen kirjoitukseni jälkeen tullut oikein hyviä ajatuksia ja kirjoituksia. Paitsi se Tuomon pullo. Kirjoitukset kyllä hänelläkin hyviä mutta jos meikäläinen kiskaisee sen putelin naamaan kun on ollut selvistäpäin kohta seittemän vuotta ni ei hyvä varmaan heiluis. Ainakaan virka-aikaan.
No, eiköhän siitä ole jotain tilannetajua kenelle sopii antaa pullon ja kenelle esim savulohen? Eikä pullokaan ole tarkoitettu virka-aikana juotavaksi.
Tuossa onkin tuon järjestelmän heikkous; se ei ole tasapuolinen. Lisäksi se on riippuvainen pärstäkertoimesta. Siis toiselle annetaan nelosta  ja toiselle kiikarikaljaa!
Minä olen lähtenyt siitä, vaikka joku pottuilisi minulle pikkujouluissa, se ei saa vaikuttaa ko henkilön bonuksiin. Eikä muihinkaan palkka-asioihin.  PARAKE:n henkilökohtainen osuuskin pitää jakaa useampaan tekijään (täsmällisyys, virheettömät työt, monitaitoisuus, myöhästelyt  jne), jotka esimies analysoi ja käy läpi ko henkilön kanssa.
Yleisesti periaatteena pidetään, että  bonusjärjestelmän tulee olla selkeä, kaikkien ymmärrettävissä ja tasapuolinen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2019, 15:17:30 ip kirjoittanut Jouko Kuisma »

Huhtikuu 11, 2019, 15:36:12 ip
Vastaus #107

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Politiikkaradio
Eduskuntavaalit 2019 - vaalitentissä Petteri Orpo (kok.)

https://www.is.fi/autot/art-2000006065607.html

Petteri on taitava vastaamaan suoraan kysymykseen soten kaatumisesta ;D

Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Huhtikuu 11, 2019, 15:43:07 ip
Vastaus #108

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Petteri on ollut jokaisessa tentissä taitava vastaamaan
aivan eri kysymykseen/asiaan kuin kysyttiin...

t. Markku

Huhtikuu 14, 2019, 12:13:53 ip
Vastaus #109

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Somessa käskettiin jakaa tätä kuvaa.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.