Kirjoittaja Aihe: Muzeumsvratouch, Tsekki  (Luettu 4507 kertaa)

Helmikuu 27, 2019, 17:14:38 ip
Luettu 4507 kertaa

Seppo Ylhäinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Tervehdys,
onko kellään kokemusta Pavel Siller -nimisestä herrasta Tsekissä. Teki ostotarjouksen Triumpista. Ymmärtääkseni hän ostaa ja myy vanhoja pyöriä, ja liittyy jotenkin mp-museoon, johon linkki alla.

t.sy

Helmikuu 27, 2019, 20:45:51 ip
Vastaus #1

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei tunnu tutulta, pariin paikkaan Tsekkiin olen myynyt pyörän ja rahat oli tilillä ennen kuin pyörät haettiin.
Toinen ostaja oli Jan Bosak ja toinen Stanislav Urban.

L&K.

Helmikuu 27, 2019, 21:14:06 ip
Vastaus #2

Matti Kivistö

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Tervehdys,
onko kellään kokemusta Pavel Siller -nimisestä herrasta Tsekissä. Teki ostotarjouksen Triumpista. Ymmärtääkseni hän ostaa ja myy vanhoja pyöriä, ja liittyy jotenkin mp-museoon, johon linkki alla.
t.sy
Sen verran kokemuksia että vein sinne kaverin pyörän viime syksynä. Latoi rahat käteen ja pyörä jäi sinne.
Oli siellä ennestään jo kolme Suomesta myytyä Jawaa ja yksi 30-lukuinen Ariel yläputkilla, Suomi-kilpikin vielä kiinni.
Englantia ei puhunut mutta kaverinsa ilmeisesti osaa, ei ollut vain paikalla silloin.
Prahan ja Brnon puolessa välissä suunnilleen, pieni paikkakunta.

Helmikuu 27, 2019, 21:45:26 ip
Vastaus #3

Stefan Holmström

• Vieras
Siller oli minuun yhteydessä yhden nettimoto-Jawa-ilmoitukseni takia, ei silloin tullut kauppoja (minulla ei ollut hirveä hinku myydä ja asia vain jäi).

Toinenkin tsekki (Adam Přemysl) otti yhteyttä ja kertoi myös että joku oli laittanut minun nettimotokuvat tsekkiläiselle foorumille ja jo myymässä minun pyörää eteenpäin ;D ;D ;D selvästi korkeammalla hinnalla. Oliko sitten Siller vai joku muu, en tiedä.

Tuli myös muita soittoja, kovasti halusivat värvätä pyörien hankkijaksi, entisöityjä Jawoja ja vanhoja brittejä halusivat täältä.

/steffe

Helmikuu 28, 2019, 07:40:46 ap
Vastaus #4

Seppo Ylhäinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kiitos kommenteista.
- Seppo Y.

Tammikuu 10, 2020, 13:39:17 ip
Vastaus #5

markku vlasow

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään lähti edesmenneen Kilpaajaja Jarmo Bahneen viimeinen Jääspeedway pyörä Pavel Siller Tsekki.Edellinen meni Hollantiin.
Valitettavasti ostajia ei löytynyt Suomesta.
Pala suomalaista Speedway historiaa meni maailmalle.🤔
Moto terveisin
Markku Vlasow

Tammikuu 10, 2020, 15:13:22 ip
Vastaus #6

erkki kuparinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kawasaki A 1 R
   Kokemusta on asiallista toimintaa rahat ensin hakevat pyörän sitten näin on Siller  että Urban molemmilla on akentit suomessa
   esim Urban on ollut töissä telakalla Suomessa  ei kieliongelmaa.

Tammikuu 10, 2020, 17:48:44 ip
Vastaus #7

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Suomen rikkaat ei ostele vanhoja kilpapyöriä.Niillä ei saa naapuria kateelliseksi.