Kirjoittaja Aihe: Sähkötoimisen seisontajarrun vian korjaaminen  (Luettu 37191 kertaa)

Joulukuu 14, 2018, 09:56:11 ap
Vastaus #120

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Ei ainakaan hiljan otetuissa kokeista näkynyt kuin hieman kohonneet maksa arvot, nekin voi olla peräisin monista lääkkeistä. Rasvat putos kun vielä vähän laihdutin. Paa yksityis viestillä tarkka malli ja hinta, olen oikeasti kiinnostunut.

Joulukuu 14, 2018, 10:08:47 ap
Vastaus #121

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Tuohon hapettumaan löytyy lääke elekroniikka liikkeistä, PDF jota rasvaisena ja kuivana. Ei johda sähköä mutt hapettumat lähtee ja osat ihan kirkkaita, sitä koittaisin. Mulla Busterissa pitää navi ja kaiku ruuvata irti ja sitten kun navi ei löydä satelliitteja johto irti ja suihkaus nii jo toimii. Olen monta veneen mittaristoa sillä korjannut ja autoa johon huolto olis vaihtanut kalliit osat.

Mikalle sanon et jos löytäisin ruosteettoman Volvon niin ostaisin, mutta niitä ei ole.
Tervetuloa ostoksille, 360 tkm ajettu 20 vuotias Volvo, ei löydy ruostetta. Veikkaisin, että sun maksavauriosta sitä sitten löytyy :)

Se voiteleva aine taitaa olla PRF 7-78. Kuivan numerua en muista.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Joulukuu 14, 2018, 10:47:47 ap
Vastaus #122

Risto Saastamoinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Mikalle sanon et jos löytäisin ruosteettoman Volvon niin ostaisin, mutta niitä ei ole.
Melkein voisin väittää samoin kaikkien muittenkin automerkkien osalta, jos ei puhuta aivan uusista vasta tehtaalta ulos ajetuista.Kyllä mää oon varautunut sen ruosteettomuusväitteen suhteen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2018, 10:49:18 ap kirjoittanut Risto Saastamoinen »

Joulukuu 14, 2018, 10:56:51 ap
Vastaus #123

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos etsii kestävää autoa, ilman ruostetta ja ylimääräisiä sähköhärpättimiä, niin tuommoinen olisi ihan hyvä
Mercedes-Benz 230 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/10118915

Tai sitten tuommoinen BMW 318 https://www.nettiauto.com/bmw/318/9706471

Volovoja ei oikein ollut kaupan nettiautossa.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Joulukuu 14, 2018, 11:23:40 ap
Vastaus #124

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
No en allekirjoita.
W124 ruostuu kyllä. Tosin ennen 93 vielä hieman kohtuullisemmin kuin mitä väyryset sitten tekee kaikki.
Ja jos puhutaan ylimääräisistä shköhärpätimistä, niin aloitetaan YJ-releellä... Viimeisissä vuosikerroissa murenee sähköjohdotkin.
Löytyy sitten C124 tallista.
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Joulukuu 14, 2018, 11:38:20 ap
Vastaus #125

Risto Saastamoinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mummielestä tuon ruosteeton-sanan vois resetoida kaikkien autojen osalta, uusien ei sentään tartte.Ihmiset vaan puhuu siitä mitä ne näkee, mutta otas peltisepän työkalut käteen ja hikoile tunti, niin käsitys muuttuu. Ja tekee omistajan mieleen kipeen sykkyrän, sattuu... oon nähny moneen kertaan, ja pahaa on tehny, itellekin. Kun omistaja on niin kehunu autoaan, että. Mutta sitten sattuu kaivonkanteen, tai kiveen ja peltii täytyy uusia... ohhoh :o

Joulukuu 14, 2018, 11:49:08 ap
Vastaus #126

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä tuon uuden Kian käsijarru tuntuu selvästi erilaiselta kun se itekseen pysyy mäessä, se on niinku löysä ja tasasella normaali. Jotain on Korean inssit sinne keksineet.

Joulukuu 14, 2018, 12:03:17 ip
Vastaus #127

Esko P. Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voiteleva PRF 5-99 punainen spray ja  "Kuiva" PRF 6-68 sininen spray, molempia aineita käytin päivittäin työelämässä ollessani. Kuten Henry tuolla aiemmn jo kirjoittikin suihkaus noita aineita oikeaan paikkaan, niin sähköhäiriöt suurella todennäköisyydellä poistuu.

Joulukuu 14, 2018, 13:12:33 ip
Vastaus #128

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mä näytin yhdelle rahojen kerääjälle pruuttaamalla kupariseen rahaan sitä, pieni hetki ja raha oli kuin uusi ilman mitään hinkkaamista. Ne todella toimii ja tunkeutuu hapettuneeseen apiko liitokseen ja vastaaviin, mulla aina venerepussa mukana sitä rasvasta. WD40 ja CRC voi sopia johonki mutta lupauksistaan huolimatta ei toimi hapettuneessa sähkö kytkennässä.