Kirjoittaja Aihe: Astalo.  (Luettu 6341 kertaa)

Syyskuu 02, 2018, 11:15:11 ap
Vastaus #15

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Ja taas.
Uutisissa kerrottiin keskieuroopassa tapahtuneesta puukotuksesta. Samoin uutisoidaan edelleen Turun puukotuksesta.
Eikä noissa ole puukon kanssa mitään tekemistä. Luodaan vaan huonoa mainetta puukolle. Minä kun puukkoja teen, niin mua ketuttaa tollanen uutisointi. Puukko on työkalu eikä mikään paha asia. Puukko on juuri niin hyvä tai paha kun kantajansa.
Vuossadat on kantaja ollut puukostaan ylpeä, se on saanut näkyä, ja sitä on näytetty. Uutisoinnilla puukosta tehdään paha asia.
Toimittajat sais keksiä sanan puukotus tilalle jonkun muun sanan kun joku hörhö leipäveittellä viiltelee ihmisiä. Muu maailma ei edes tiedä mikä on puukko. Miten ihmeessä kokkiveitsellä vois puukottaa.

Syyskuu 02, 2018, 14:40:28 ip
Vastaus #16

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ja taas.
Uutisissa kerrottiin keskieuroopassa tapahtuneesta puukotuksesta. Samoin uutisoidaan edelleen Turun puukotuksesta.
Eikä noissa ole puukon kanssa mitään tekemistä. Luodaan vaan huonoa mainetta puukolle. Minä kun puukkoja teen, niin mua ketuttaa tollanen uutisointi. Puukko on työkalu eikä mikään paha asia. Puukko on juuri niin hyvä tai paha kun kantajansa.
Vuossadat on kantaja ollut puukostaan ylpeä, se on saanut näkyä, ja sitä on näytetty. Uutisoinnilla puukosta tehdään paha asia.
Toimittajat sais keksiä sanan puukotus tilalle jonkun muun sanan kun joku hörhö leipäveittellä viiltelee ihmisiä. Muu maailma ei edes tiedä mikä on puukko. Miten ihmeessä kokkiveitsellä vois puukottaa.

Lehdessä lukee, että motoristi kaahasi kolmeasataa poliisia karkuun.
Kun juttua lukee eteenpäin, niin kyseessä oli kortiton piripää varastetulla prätkällä.

Jos varastan perävaunullisen rekka-auton ja ajan sen päissään ja pilvessä viinakaupan seinästä läpi, niin onko otsikossa "rekkamies ajoi alkon seinästä läpi"... Ei muuten lue
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Syyskuu 02, 2018, 15:58:12 ip
Vastaus #17

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Niin. Ja jos uutisissa on jotain rekkaonnettomuudesta, niin alta minuutin on joku oman elämänsä rekkapena kommentoimassa että ”no se on kylläkin täysperävaunuyhdistelmä eikä mikään rekka” 😁
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”