Kirjoittaja Aihe: Mikä v*ttaa eniten  (Luettu 27012 kertaa)

Maaliskuu 27, 2018, 13:47:48 ip
Luettu 27012 kertaa

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Ilmeisen huono päivä tänään mulla mutta enhän mä voi olla yksin, siis mua risoo kaikki ns. älylaitteet. Mikä taistelu saada vaimon uusi työläppäri meidän wlaniin jossa viitisen laitetta toimii mukisematta, tämä Lenovo kesken määrityksiä rupesi automaatiksi joka ei tietysti onnistunut

No se lopulta onnistui ja irrottamaan auton akkua joka ei lataudu, enhän mä saanut takaluukkua auki kun akunkenkä irti ja työkalut sielä. Sitten muistin että eteisen kaapissa on pölkupyöriä varten jakari ja jokin kinuski kun ruuvasin pienemmälle niin aukesi. On tonne aivoihin jäänyt jälki kuinkapäin jakari toimii. No tästä selvittiin muttei se mun huonoa päivää parantanut.

Toivottavasti akun vaihto onnistuu akkukaupassa kun kuittikin löytyi, niin kolmella eri laturilla koitettu eikä ota virtaa ja tyhjenee akunkenkä irrallaan. Kiva kun auton automatiikka huomaa tämän niin torvet soi eikä se kato kellonaikaa. Viimeksi tuli poliisi mua herättelemään kun joku naapuri soittanut heille hälyn soimisesta.

Maaliskuu 27, 2018, 14:54:11 ip
Vastaus #1

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Rälläkkä puras palan sormesta. Kipiä on. Sillä vehjeksellä tulee aina ruma haava. Ja sotkin vaatteet verellä.
Onneks vasuri, sillä ei paljon mitään tee muutenkaan, onpahan kiinnipitokäsi kun oikeella tekee hommia. Milloinkaan ei ole tapahtunut mitään vastaavaa, ja nyt taas.

Maaliskuu 27, 2018, 15:08:55 ip
Vastaus #2

Jaakko Latvanen

• Vieras
Ikämiehillä ei ennää korvaamatonta vahinkoa tulis, vaikka vasemman käjen keskisormesta lyhennettäs...  mutta toivottavasti paranevaa sorttia vammat!
jv

Maaliskuu 27, 2018, 15:35:34 ip
Vastaus #3

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No selkähommasta jäi mulle elinikäinen kipu kun tuoli hajos alta, olis kuulemma helppo leikata mutta sydän ei ehkä kestä nukutusta joten kipulaastari olkaan ja ontuen menoksi.

Akun vaihto meni hyvin ku heti heidän mittari sanoi että rikki on ja uusi tilalle, asennus vann ei onnistunut kun akun kenkä ei kiristynyt siihen. Arvatkaa olisko mulla mökillä ohutta nessinkiä josta sais fylliä väliin, kotona ei ole. Näköjään lyijyä säästellään ja navat ohenee, voi pentele. Nyt pitäis kekksiä minkä rojun rikkois että sais fyllinkiä, ottaa pattiin.

Maaliskuu 27, 2018, 15:58:52 ip
Vastaus #4

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Uskaltaakohan tänne edes kirjoittaa,ettei
nyt vit**uta mikään? Se kumminkin
tutututtaa jotakuta.

t. Markku

Maaliskuu 27, 2018, 16:10:58 ip
Vastaus #5

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Markku vaan luulee ku ei ole hetkeen tehnyt mitään, kyllä se v käyrä sullakin vielä nousee.

Maaliskuu 27, 2018, 16:45:39 ip
Vastaus #6

Jaakko Latvanen

• Vieras
Just nyt ei miullakaan oikeestaan mikkään riso erityisemmin.  Korjaantuskohan meillä Kovasiinin kanssa kummallakin tilanne, jos alettas vaikka keskenään politiikasta vänkäämään?

jaakkovaakko

Maaliskuu 27, 2018, 17:53:23 ip
Vastaus #7

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei mennyt robotti-imurinkaan kanssa niin kuin Romppasessa, kerran jo korjattavana kun ei toiminut mitenkään.
Nyttenkin sillä on järki kavoksissa kun vyyhteää samaa aluetta koko ajan. Aika kallista talliaikaa taisin ostaa. :laugh:

L&K.

Maaliskuu 27, 2018, 18:03:15 ip
Vastaus #8

Leo Eiranen

• Vieras
Just nyt ei miullakaan oikeestaan mikkään riso erityisemmin.  Korjaantuskohan meillä Kovasiinin kanssa kummallakin tilanne, jos alettas vaikka keskenään politiikasta vänkäämään?

jaakkovaakko

Joo, alkakaa vaan! Sitä olis kiva seurata vaikka kärpäsenä katossa.  :angel:

Maaliskuu 27, 2018, 18:04:47 ip
Vastaus #9

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Meidän robo imuri oli ihastunut maton hapsuihin vaikka luki ettei niitä ota, ottihan se ja harjat hajos. Eikun takuuseen ja taas opettaa alueet mihin ei saa mennä, ei ikinä riittänyt akku latausasemalle vaan hädissään piippaili jossain sängyn alla. Toimii kuin yhden puolitutun sähköauto, voi lähtee kotoa mut takaisin et pääse. Mä vedän kännit nyt, lääkkeitä on mut Diapamikaan ei auta tähän kaikkeen.

Maaliskuu 27, 2018, 18:30:32 ip
Vastaus #10

Ismo Hakamäki

• Vieras
Ikämiehillä ei ennää korvaamatonta vahinkoa tulis, vaikka vasemman käjen keskisormesta lyhennettäs...  mutta toivottavasti paranevaa sorttia vammat!
jv

Mutta jos se onkin etusormi? Ja oikeesta.
Oon tän jo joskus selittäny, mutta jos on "junioripalstalaisia" laitetaan uusix.
Kaveri, joka on täälläkin kirjautuneena, rakensi hienon H-D rysty kilpurin. Starttilaitekäynnistys kampiaksilan päästä (ei oo kiksiä kilpureissa). Kaveri starttas laitteella, jolloin rysty potkas takasin ja jannu huomas, että jotain putos.
Sormi puolesta välin irtipoikki. Eikun otille. Ei saatu enää heftattua paikalleen.
Linköpingin varikolla kävi naapurin äijät kattomassa pyörää ja kyselivät kaikelaista. Yx kysy montako vexseliä on loorassa? Kaveri näytti oikeella kädellä, että neljä. Svenssoni katto äimänä ja kysy tarkentavana, ettäkö kolme ja puoli?
Vitutuksesta en tiä, mutta kai se aina vähä...

Maaliskuu 27, 2018, 19:00:28 ip
Vastaus #11

Jaakko Latvanen

• Vieras
Ratkorikuski Mujunenko se oli vieny Kertunsaaren parturin, mikä sitten yhtä miestä veetutti. Puujalkanen poolimestari totes, että ainahan se nyt senverran, tervettä miestä...

Mutta itse asiaan.  Nikkanen ko on kalluppimestari, vois pystyttää kyselyn, että kumman menetyksen palstalaisten enemmistö kokis pahempana kolauksena, liipasinsormen vai ns. pelinavaussormen?

jaakkovaakko

Maaliskuu 27, 2018, 19:33:22 ip
Vastaus #12

Markku Valtonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei nyt varsinaisesti hirveesti  v..tuttanu, mutta pieni harmitus kuitenkin joka sekin menee omaan piikkiin.
Katosi internet yhteys tossa iltapäivällä, modeemin nettivalo loistaa täysin punaisena. No kaikkia asetuksia ropailemaan ja modeemia sammuttelemaan ja reset nappulaa ronkkimaan, aina vain punaistra valoa nettiin. Tietenkin luulin, että modeemi paskana kun ikääkin oli jotain 5-6 vuotta.  Otin modeemin kainaloon ja ajoin 6 km Elisan myymälään. Otin jonotusnumeron ja odottelin omaa vuoroani joka oli 4:n aikaisemman asiakkaan jälkeen. En katsonut aikaa jolloin otin sen vuoronumeron, mutta tuntui, että noin tunnin verran ainakin odottelin omaa vuoroani. Vuoroni tultua asia selvisi n. 15 sekunnissa, Elisan verkkoon  ei nyt saada yhteyttä, yhteydet tilapäisesti poikki.
Tämä olisi selvinnyt jos olisin älynnyt soittaa johonkin Elisan palvelunumeroon.
T:MV

Maaliskuu 27, 2018, 19:47:25 ip
Vastaus #13

Taito Nuutinen

• Vieras
Ai että mikäkö..noh..koko pienen ikää on vit****nu se että synnyin väärään perheeseen enkä naapurin "isokenkäisten" perheeseen..olis meinaan talli täynnä mopoja....

Maaliskuu 27, 2018, 20:25:46 ip
Vastaus #14

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Oikeastaan se että on jotenkin passivoitunut vähän kaikkeen harrastetoimintaan. Mikään ei oikein jaksa nykyään sytyttää, ja kaikkii jää vähän niinko tekemättä. Suunnitelmat kyllä pyörii päässä, mutta kaikki jää vaiheeseen.
 Onko tässä liian kiireinen, laiskuus iskenyt, vai mikä lie perusvitutus? Tai joku semmonen? Ei ees kalja maistu.