Kirjoittaja Aihe: Puhelinmyyjä  (Luettu 15751 kertaa)

Maaliskuu 09, 2018, 14:49:28 ip
Luettu 15751 kertaa

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Työtänsähän hekin tekevät leipänsä eteen mutta ei mulle tarttis kaupata.En muistaakseni ole koskaan ostanut puhelinmyyjältä mitään ja ainakin mua ärsyttää niiden soitot.Eilen oli joku soittanut sillävälin kun pitkästä aikaa poikkesin tallissa ja tänän kaksi,ensimmäinen kun lepäilin sängyssä kun on pientä kuumeilua,se miäs kauppas jotain keittiökaappi juttuja muttei päässyt alkua pidemmlle ja just äsken joku nais joka kauppas ruusunmarjauutetta ja partakonetta,ei päässyt alkua pidemmälle hänkään kun sanoin ei kauppaamilleen tuotteille.

Olenpas tilannut TM:n puhelinmyyjältä kun kinattiin lehden hintaa todella kauan,sain sen halvalla,jooja lehti on tullut halvalla siitä lähtien kun olen halvan jakson jälkeen peruuttanut tilauksen ja  kun ovat kyselleet ettenkö ole tyytyväinen lehteen olen kertonut että uuteen hintaan en ole tyytyväinen ja sitten kertonut heille hinnan millä lehden voisin ehkä tilata jakossakin,no eihän sitä ihan siihen hintaan ole saanut mutta huomattavasti halvemmalla kun normi hinta.

Onhan niitä kaikkia estoja puhelinmyynnille mutta pasgat ne mitään vaikuta vai tietääkö joku jonkun konstin millä sen sais loppuun.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Maaliskuu 09, 2018, 15:50:48 ip
Vastaus #1

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Aika harvoin soittelevat,mulla on ollut monta vuotta se markkinointikielto,löytyy ilmaiseksi netistä.Viimeisin soittelija antoi vinkin ettei kannata vastailla mihinkään nettikyselyihin,silloin se kielto kumoutuu...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2018, 18:20:20 ip kirjoittanut Risto Sollo »

Maaliskuu 09, 2018, 18:19:05 ip
Vastaus #2

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mä viimeksi sanoin noin 9.30 et kuinka kehtaatte soittaa kipeälle miehelle. Sanoin että vaimonkanssa sovittiin ettei mitään tilata vuosi menossa. Ainavaan jotain halusi myydä, sanoin heippa ja suljin puhelimen ja panin numeron estolistalle.

Maaliskuu 09, 2018, 18:28:26 ip
Vastaus #3

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä olen kieltäytynyt kohteliaasti, milloin milläkin syyllä.
Kerran sanoin, että just tuli muutama tonnia lisäveroja.
Sain myyjältä sympatiaa, vähältä piti, ettei lähettänyt palkkarahojaan mulle avustukseksi.
Mutta vakavasti puhuttaessa, minusta se on kunnioitettavaa, että yrittävät ansaita leipäänsä työnteolla. 🤗
Jotkut vain loikoilee kotona ja nostaa työkkäristä korvauksia.☹️

Maaliskuu 09, 2018, 18:40:20 ip
Vastaus #4

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Hyvinkin ymmärrän.Siivoamisesta,puhelinmyynnistä ym paskahommista tienaa vähemmän kuin työkkäristä.Mitenkäs Jouko tämän dilemman laukaisisi?

Työkkärin korvaus lienee reilu 700 egee kuussa.En viitsi kadehtia.

Maaliskuu 09, 2018, 19:27:15 ip
Vastaus #5

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kovaa hommaa,jos 1500 meinaa tienata kuussa,niin helvetisti pitää myydä.
Monella taitaa palkka jäädä 1200 euroon,joillain allekin.

Maaliskuu 09, 2018, 19:34:09 ip
Vastaus #6

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Voi vastata että: otan teihin päin yhteyttä kun tarvitsen teidän yrityksen palveluita. Kiitoksia ja hyvää päivän jatkoa. Vaihtoehtoisesti:  kuinka paljon teidän yritys ostaa meidän yrityksen palveluita? No, jatketaan samalla linjalla.  ::)

Maaliskuu 09, 2018, 19:40:50 ip
Vastaus #7

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Voi vastata että: otan teihin päin yhteyttä kun tarvitsen teidän yrityksen palveluita. Kiitoksia ja hyvää päivän jatkoa. Vaihtoehtoisesti:  kuinka paljon teidän yritys ostaa meidän yrityksen palveluita? No, jatketaan samalla linjalla.  ::)

Luojan kiitos että ei tarvitse palkata ketään provisiopalkattua myyjää tekemään mitään katteettomia lupauksia. Asiakkaat ottaa mielummin itse yhteyttä.

Maaliskuu 09, 2018, 19:43:42 ip
Vastaus #8

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Luojan kiitos että ei tarvitse palkata ketään provisiopalkattua myyjää tekemään mitään katteettomia lupauksia. Asiakkaat ottaa mielummin itse yhteyttä.

Näköjään itseäni lainaten. :-X

Maaliskuu 09, 2018, 20:15:19 ip
Vastaus #9

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Aika harvoin soittelevat,mulla on ollut monta vuotta se markkinointikielto,löytyy ilmaiseksi netistä.Viimeisin soittelija antoi vinkin ettei kannata vastailla mihinkään nettikyselyihin,silloin se kielto kumoutuu...

Ei toimi. Tai siis toimii pääosin. Silti joskus tulee soittoja että olet osallistunut xx kyselyyn ja nyt onkin hyviä uutisia...
- Ai mihi kyselyyn olen osallistunut?
No en sitä näe täältä mutta minulla olisi...
- Soitat että olen osallistunut, mutta et tiedä mihin?
Joo, meidän tiedostoissa...

Siinä kohtaa aina sanon että loppu, ei tuhlata toistemme aikaa enempää. Merkkaa soittolistallenne että tuo Rautiainen on mulkku, ei kannata soittaa.

Maaliskuu 09, 2018, 20:21:03 ip
Vastaus #10

Jani Erola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Norton Big Four 1950 & Commando 961 Cafe Racer
Tuo puhelinmyyntitouhu on todella röyhkeää etenkin näin yrittäjän näkövinkkelistä. Saa olla todella tarkkana. Vähän väliä joku tarjoaa jotain palvelua. Esim: meillä on ollut nämä teidän yrityksen tiedot täällä esillä ja jos päivitettäis että kaikki pitää paikkaansa. Jos tähän erehdyt sanomaan että tarkistetaan vaan niin postissa kilahtaa lasku. Olen tullut todella tylyksi kaikille jotka puhelimessa yrittää jotain myydä. Palomiesten ja poliiseiden lehdet on kans melkonen riesa. Ei riitä yks soitto viikkoon kun joku pelastuslaitoksen lehteen kyselee mainosta. Paras on vaan sanoa kaikile: Ei kiitos ja lyö luurin korvaan.

T:Jani

Maaliskuu 09, 2018, 20:39:46 ip
Vastaus #11

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Tuo puhelinmyyntitouhu on todella röyhkeää etenkin näin yrittäjän näkövinkkelistä. Saa olla todella tarkkana. Vähän väliä joku tarjoaa jotain palvelua. Esim: meillä on ollut nämä teidän yrityksen tiedot täällä esillä ja jos päivitettäis että kaikki pitää paikkaansa. Jos tähän erehdyt sanomaan että tarkistetaan vaan niin postissa kilahtaa lasku. Olen tullut todella tylyksi kaikille jotka puhelimessa yrittää jotain myydä. Palomiesten ja poliiseiden lehdet on kans melkonen riesa. Ei riitä yks soitto viikkoon kun joku pelastuslaitoksen lehteen kyselee mainosta. Paras on vaan sanoa kaikile: Ei kiitos ja lyö luurin korvaan.

Juuri näin. Yrityksellä ei ole edes kuluttajansuojaa.

Maaliskuu 09, 2018, 21:06:12 ip
Vastaus #12

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Miten otse myyt tuotteesi?
Ihanko meet ennakolta sopimatta henkilökohtaisesti asiakkaan toimistolle häiritsemään. 🤯

Maaliskuu 09, 2018, 21:10:43 ip
Vastaus #13

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hyvinkin ymmärrän.Siivoamisesta,puhelinmyynnistä ym paskahommista tienaa vähemmän kuin työkkäristä.Mitenkäs Jouko tämän dilemman laukaisisi?

Työkkärin korvaus lienee reilu 700 egee kuussa.En viitsi kadehtia.
Niinkuin sanoin, jotkut sentään jaksaa itse tienata leipänsä!
Sekö dilemma minun pitäisi ratkaista?
Vai se, että jotkut nostaa työkkäristä korvauksia?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2018, 21:43:56 ip kirjoittanut Jouko Kuisma »

Maaliskuu 09, 2018, 21:37:14 ip
Vastaus #14

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Juu. Näitä soittoja tulle keskimäärin 5 / pv. Pakko olla erittäin tyly ja sanoa suoraan:
KIITOS EI.
 JA PIDÄ, JA MUISTA NYT SINÄ PUHELINMYYJÄ, EN HUOLI, ENKÄ EN HALUA TÄTÄ PALVELUA, JA SINÄ VASTAAT HENKILÖKOHTAISESTI JA TÄYSIMÄÄRÄISESTI KAIKISTA SEURAUKSISTA, MITÄ SEURAA PETOKSESTA ... ja sinä jatkat keskustelua tästä petoksesta sen jälken jonkin muun ihmisen kanssa kuin minun.
 Keskustu loppuu yleensä just siihen, ja luuri on laitettu puhelinmyyjän osalta välittömästi kiinni.

KEHOITAN KAIKKIA YRITTÄJIÄ TEKEMÄÄN JUST SAMAN. PETOS, JA SUORAAN RAASTUPAAN VASTAAMAAN PETOKSESTA!

Voisin jopa mainita yhden yrityksen nimeltä, joka on oikein spesiaisti näissä epämääräisistä "sopimuksista". Sen enempää yrityksen nimeä mainitsematta.  Google saa kertoa enempi.

Suomi, ja meidän koko yhteiskunta tarvitsee ainoastaan veroja maksavia yrittäjiä ja työllisiä. Niillä Suomi pyörii, ei huijareilla.